quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind wel dat we lief moeten zijn voor Rick.
Hij heeft er ook niet om gevraagd om Rick Van Velthuysen te zijn.
Nee, mijn ex is een hoop, behalve viesdik en hij respecteerde dit nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Bonken het volgende:
[..]
Je hebt een ex die een beetje zoals hij is?![]()
Oh deze is ook alweer veel te vroeg dood gegaan .... zo deprimerend
Ah, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe later je naar bed gaat en wakker wordt des te minder kans dat je in slaap valt rond deze tijd.
Rick zwamt nog door zijn eigen uitvaart heen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Rick praat ook door de musicaluitvoering van zijn dochter heen om te roepen hoe gezellig het wel niet is.
Niks mis mee. 10 jaar geleden was ik fan van Krezip. Altijd een sympathiek bandje gebleven, zonder sterallures of onechtheid. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Kane en Di-Rect (ook uit die tijd).quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef jrwl het volgende:
ik heb sympathie voor Krezip
Het is natuurlijk niet echt goed. Een vriendelijk studentenbandje. Maar ze hebben iets aanstekelijks. Als ik het woord Krezip lees, krijg ik weer zin om oude Oor tijdschriften te leven.
Maar hij had ook gewoon lekker thuis kunnen blijven...quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Goed puntquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hebben ook niet om hem gevraagdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |