http://www.sugarmtn.org/quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
Rick, doe de groeten aan je dochter en zeg dat het me spijt, ok?
Sorry ik zal je sparen voortaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.
Ah jou, kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik overstappen op whisky of verstandig zijn en zeggen dat dat geen goed idee is?
Oja, die clipquote:
Ik neem ook geen biertje meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik overstappen op whisky of verstandig zijn en zeggen dat dat geen goed idee is?
Morgen belangrijke dingen voor de boeg?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, ik probeer dat ook zoveel mogelijk maar bij Kane is het helaas nooit meer gelukt. Bij de meeste artiesten die beluister heb ik ook nauwelijks een idee wat voor een karakter erachter die mensen schuilt. Dus maak ik me er ook niet druk overquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ik vind dat je muziek en persoonlijkheid (of politiek) van elkaar moet scheiden.
Dave Mustaine is ook een eikel, maar Megadeth is wel een fantastisch goede band.
Breng mij ook wat whisky dan. Heb alleen nog red label en die spoel ik het liefst door de gootsteen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Cinnamon Girl als op 1 na meest gespeelde nummer. :|quote:
Where is the fun in that ....quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik neem ook geen biertje meer. Ik zeg we doen verstandig
Anders zou ik niet meer naar the smiths kunnen luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ik vind dat je muziek en persoonlijkheid (of politiek) van elkaar moet scheiden.
Dave Mustaine is ook een eikel, maar Megadeth is wel een fantastisch goede band.
Hij was toch gestopt met optreden enzo? Ging ie met zijn kleding bezig?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef Gretzl het volgende:
Ik mis Stromae in t livecircuit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |