Hij heeft geluisterdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Rick, alsjeblieft. Vreet. Stouw het naar binnen, spuug het uit. Vreet de microfoon op.
Wat je ook doet, houd alsjeblieft je bek. En blijf met je vette bek uit dit intro. Waardeloze zak vla.
Ik had bier gehaald om op te drinken, niet om tegen m'n scherm te tuffenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Rick, alsjeblieft. Vreet. Stouw het naar binnen, spuug het uit. Vreet de microfoon op.
Wat je ook doet, houd alsjeblieft je bek. En blijf met je vette bek uit dit intro. Waardeloze zak vla.
... racistische oestrogeenbom?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rick is [...] een... nee ik durf het niet te zeggen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Oh die komt ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef jrwl het volgende:
[..]
en gitaarsolo van Kayleigh. Mooiste solo ooit
Stuur deze even via de Radio 2 appquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
deze post ga ik uitprinten en boven mijn bed hangen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Meer! Méér!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Bah, ruim je het ook op?quote:
Je mag hem lenen. Twitteren ook. Die leest ie wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Stuur deze even via de Radio 2 app
quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Mensen, ik ben er ook vandoor. Moet goede slaap pakken om morgen niet rond deze tijd alweer in slaap te vallen.
Ik kom morgen overdag nog wel even langs
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach dat sax stukje wordt toch nog wel weer herhaald
Trustequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Mensen, ik ben er ook vandoor. Moet goede slaap pakken om morgen niet rond deze tijd alweer in slaap te vallen.
Hoe later je naar bed gaat en wakker wordt des te minder kans dat je in slaap valt rond deze tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Trusten hhh, sleep wellquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Je hebt een ex die een beetje zoals hij is?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Wacht ga ik doen even naar boven lopenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je mag hem lenen. Twitteren ook. Die leest ie wel.
Yquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik durf dit niet naar hem te tweeten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat hij erg tevreden is met zichzelf, dat soort mensen mag je wel aanpakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind wel dat we lief moeten zijn voor Rick.
Hij heeft er ook niet om gevraagd om Rick Van Velthuysen te zijn.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Nee, mijn ex is een hoop, behalve viesdik en hij respecteerde dit nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Bonken het volgende:
[..]
Je hebt een ex die een beetje zoals hij is?![]()
Oh deze is ook alweer veel te vroeg dood gegaan .... zo deprimerend
Ah, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe later je naar bed gaat en wakker wordt des te minder kans dat je in slaap valt rond deze tijd.
Rick zwamt nog door zijn eigen uitvaart heen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Rick praat ook door de musicaluitvoering van zijn dochter heen om te roepen hoe gezellig het wel niet is.
Niks mis mee. 10 jaar geleden was ik fan van Krezip. Altijd een sympathiek bandje gebleven, zonder sterallures of onechtheid. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Kane en Di-Rect (ook uit die tijd).quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef jrwl het volgende:
ik heb sympathie voor Krezip
Het is natuurlijk niet echt goed. Een vriendelijk studentenbandje. Maar ze hebben iets aanstekelijks. Als ik het woord Krezip lees, krijg ik weer zin om oude Oor tijdschriften te leven.
Maar hij had ook gewoon lekker thuis kunnen blijven...quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Goed puntquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hebben ook niet om hem gevraagdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
HET IS WEL EEN WEDSTRIJDquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet of de 'het is geen wedstrijd'-moraalridders nu online zijn, maar ik vind het wel leuk dat het tempo van 2017 bijna geëvenaard wordt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zie je Rick op dodenherdenking al staan op De Dam? Denk maar niet dat hij twee minuten zijn bek kan houden.
"Jongens gebruik allemaal even #dodenherdenking!!!".
Excelgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem dit nummer 5x live horen spelen.
Plus het is Onze Top 2000, niet die van Rick 'ViesDik' Van Velthuijzenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet om hem gevraagd
'ZIJN ER HIER NOG BOEREH' #dodenherdenkingquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zie je Rick op dodenherdenking al staan op De Dam? Denk maar niet dat hij twee minuten zijn bek kan houden.
#doesliefquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet om hem gevraagd
Oude man!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef El-Stinho het volgende:
De kille realiteit van 2020 nadert met rasse schreden.
Iemand die zichzelf “Masterminded” noemde, toevallig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet of de 'het is geen wedstrijd'-moraalridders nu online zijn
Lekker Rensiequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Geef mij jouw wijn eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
#doeslief
Vandaag hou ik van Rick. Ik ben 100% liefde vóór het hele universum
Dronken, Scottie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag hou ik van Rick. Ik ben 100% liefde vóór het hele universum
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niks mis mee. 10 jaar geleden was ik fan van Krezip. Altijd een sympathiek bandje gebleven, zonder sterallures of onechtheid. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Kane en Di-Rect (ook uit die tijd).
Op I Would Stay kan een criticus van alles aanmerken, maar wat boeit het nu dat een tekst is die door een tienermeisje is geschreven en dat haar Engelse uitspraak niet 100% Brits is?
Ja, maar jij bent ook dronken.quote:
Excelsheets met de data van alle concerten waar je ooit bent geweest en de complete setlistsquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem dit nummer 5x live horen spelen.
Hoe lopen we nu?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet of de 'het is geen wedstrijd'-moraalridders nu online zijn, maar ik vind het wel leuk dat het tempo van 2017 bijna geëvenaard wordt.
Wakkervoortop2000 geloof ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef Kyran het volgende:
Wat is de # van vandaag bij Rick? Tag ik die er even aan bij post van @:houdjemond
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef ok01 het volgende:
Jongens ik ben echt dronken denk ik
Bij voorbaat sorry als ik iets raars zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |