YIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAquote:
Zit je nog in het café?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat het een geweldig nummer is.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef skysherrif het volgende:
leaving on a jetplane vind ik wel erg mooi
We waren het er net over eens dat dat niet meer zou gaan gebeuren!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
Anders zou ik ruzie krijgen met mevrouw Pippen!
Dat mag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Roades natuurlijk
Ik ben misschien een beetje dronken
Ik heb Fallout 4 gespeeld. The end of the world!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef Keyos het volgende:
Goede herinneringen dankzij dit nummer aan Fallout 76 ( 🙈).
Rick is een populist, volksmenner een... nee ik durf het niet te zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
YIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAA
Nee, dit kan niet.
Het trollenleger van Dotan ingehuurd?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef hhh38 het volgende:
"Rick legend, die man weet wat draaien is!"
Wie betaalt ie om dit soort dingen te sturen?
Nee, ik heb net heel netjes A. op de bus naar huis gezet.quote:
Alleen een stuk lagerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef Bonken het volgende:
[..]![]()
Dat ene nummer Caluypso staat er ook wel in hoop ik?
van de verkeerde kant?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rick is een populist, volksmenner een... nee ik durf het niet te zeggen
Mehh, stem ik al op. Soms.quote:
neeee het n woord zeg het niet rensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rick is een populist, volksmenner een... nee ik durf het niet te zeggen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Rick, alsjeblieft. Vreet. Stouw het naar binnen, spuug het uit. Vreet de microfoon op.
Wat je ook doet, houd alsjeblieft je bek. En blijf met je vette bek uit dit intro. Waardeloze zak vla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |