Aldus Masterminded.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ties02 mis ik niet. Die postte tien jaar onder Ties02 en denkt dan dat we zomaar zijn username aanpassing naar Heubach klakkeloos in kunnen voeren.
Ik schuifel wel mee ouwe reusquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan schuifel ik maar alleen!
Scharrebakken dan maar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit op 1,4 fles wijn. Laat me mijn eigen gang maar gaan!
Amerika is kapotquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Snapt iemand waarom bloomberg al 250 miljoen heeft uitgegeven aan zijn campaign en geen enkele kans heeft om te winnen.
Sowieso 60+ers uitsluiten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Snapt iemand waarom bloomberg al 250 miljoen heeft uitgegeven aan zijn campaign en geen enkele kans heeft om te winnen.
Ik heb de aanpassing uiteindelijk weer gemaakt. Ties02 stierf in een meltdown.quote:
Ik weet niet precies wat scharrebakken is, maar het klinkt goed!quote:
Vieze mentale afbeelding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet alleen dat Nieuwkerk hier een stijve van krijgt.
Die stemmen iets minder op Charles Aznavour ja. Hoewel Matthijs van Nieuwkerk ook in de achterhoek woontquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef jrwl het volgende:
Johnny Cash heeft ook geprofiteerd van de boerenstemmen.
hier in de Achterhoek zijn ACDC, Normaal en Johnny Cash de Top 3 beste muziekartiesten onder de boeren
Jij bent wel de laatste daar iets over mag zeggen ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ties02 mis ik niet. Die postte tien jaar onder Ties02 en denkt dan dat we zomaar zijn username aanpassing naar Heubach klakkeloos in kunnen voeren.
Van wie ben jij een kloon?quote:
Dago is zó trots op mij nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat scharrebakken is, maar het klinkt goed!
Binnenkort!
Sommige dingen kan je beter niet wetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet alleen dat Nieuwkerk hier een stijve van krijgt.
5 minuutjes eerder zetten en je pakt ook nog 'duurt te lang' meequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga het wekkertje zo rond 10 uur zetten. Don't Look Back In Anger.![]()
Daarna kan ik me prima nog eens omdraaien tot 11 uur.
Ben ik ook benieuwd naar. Hij kende Superbeelden dus moet VBL'er van eerste uur zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Nice.quote:
Ik ben bij 1 gestopt. Nu in bed, adieu en bedankt voor de hartverwarmende gedagswensenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit op 1,4 fles wijn. Laat me mijn eigen gang maar gaan!
Ik ben nog niet weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
5 minuutjes eerder zetten en je pakt ook nog 'duurt te lang' mee
slaaplekker !
Graag.quote:
Ik moest ook een hele editie wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben blij voor Dago? Denk ik!
Ja ja ga nou slapen gast!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben bij 1 gestopt. Nu in bed, adieu en bedankt voor de hartverwarmende gedagswensen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Kyran het volgende:
Boooooo een van de mooiste van Tallicagoden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef jrwl het volgende:
Johnny Cash heeft ook geprofiteerd van de boerenstemmen.
hier in de Achterhoek zijn ACDC, Normaal en Johnny Cash de Top 3 beste muziekartiesten onder de boeren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben bij 1 gestopt. Nu in bed, adieu en bedankt voor de hartverwarmende gedagswensen
Er staan minstens 14 artiesten hoger dan Freek & Suzan die ik nog veel dramatischer* vind dan ons olijke duo. Waaronder:quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
El-StinhoGOD weet dingen
Aka 100% met deze post
*Lees: dusdanige ooraids veroorzakend dat ik er niet voor m'n lol naar ga luisteren en dus meestal even mute als ze voorbij komenquote:Meat Loaf
John Miles
Mark & Clark Band
Guns 'N Roses
Claudia de Breij
Racoon
Marco Borsato
Volbeat
Aerosmith
Normaal
Rowwen Hèze
AC/DC
Disturbed
Slayer
Even Fade to Black nog afwaxhtenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ahquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg.![]()
Wordt een vrij korte nacht vermoedelijk.
Truste Straniquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Uitgeschuifeld voor vandaag, bedtijd. Blijf genieten mensen en morgen massaal aan de oliebollen!
Trustequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Uitgeschuifeld voor vandaag, bedtijd. Blijf genieten mensen en morgen massaal aan de oliebollen!
Bedankt. Zure oprispingen door het lezen van de namen Racoon en De Breij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Gretzl het volgende:
Er staan minstens 14 artiesten hoger dan Freek & Suzan die ik nog veel dramatischer* vind dan ons olijke duo. Waaronder:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Beter toch. Anders is het zo lastig fietsen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef El-Stinho het volgende:
Het voelt wel vreemd aan dat Hurricane tegenwoordig diep in de nacht zit. Drie jaar terug nog ruim overdag..
Echt serieus Guns n Roses hatenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er staan minstens 14 artiesten hoger dan Freek & Suzan die ik nog veel dramatischer* vind dan ons olijke duo. Waaronder:
[..]
*Lees: dusdanige ooraids veroorzakend dat ik er niet voor m'n lol naar ga luisteren en dus meestal even mute als ze voorbij komen
Ciao Straniquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Straycat probeert net als Pzkxfw de gewaagde jongen uit te hangen maar geen van beiden krijgt hier poot tussen de deur haha.quote:
Wel gespeeld hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef Bonken het volgende:
Nu ben ik al eeuwen fan van deze band, maar dit nummer staat bijna nooit op de setlist.
Zal wel iets met het onderwerp te maken hebben, zoals ik al eerder zei ... maar ken wel 20 betere nummers.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Zijn wel meer bands met nummers over zelfmoord toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef Bonken het volgende:
Nu ben ik al eeuwen fan van deze band, maar dit nummer staat bijna nooit op de setlist.
Zal wel iets met het onderwerp te maken hebben, zoals ik al eerder zei ... maar ken wel 20 betere nummers.
WAKE UPquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Chop Suey op zo'n waardeloos tijdstip komt. Voelt toch minder aan om dat liggend in bed te horen.
Gewoon springen in bedquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Chop Suey op zo'n waardeloos tijdstip komt. Voelt toch minder aan om dat liggend in bed te horen.
Sleep well Strani!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Ik blijf iig tot SOAD.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan is Joey eigenlijk nog mooier ... maar dat kent helemaal niemand.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef El-Stinho het volgende:
Het voelt wel vreemd aan dat Hurricane tegenwoordig diep in de nacht zit. Drie jaar terug nog ruim overdag..
Daar had Boudewijn de Groot nog een nummer over vandeweekquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter toch. Anders is het zo lastig fietsen.
En biertje gepakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |