quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef Isorden het volgende:
Top 50 van 30 en 31 december 2017HeubachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat dit een forum is en we praten óver de top 2000 zelf, beste Rens. De top 2000 zelf is een rangschikking over hoe Nederland de beste muziek inschaalt. Daar maak ik me graag druk om omdat we ook een generatie hebben die pas volwassen wordt in de jaren 30. De jaren 30. Dan is Lil Kleine alweer verleden tijd en zitten we met zijn nakomeling als rapper opgescheept. Dat is hoe de hel eruit ziet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als aantallen je niks uitmaken waarom maak jij je dan druk om een plek in de top2000
#he #watquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
#teamkwantiteit!
Spammen mensen!
Misschien bestaat de hele top2000 dan wel niet meer..quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat dit een forum is en we praten óver de top 2000 zelf, beste Rens. De top 2000 zelf is een rangschikking over hoe Nederland de beste muziek inschaalt. Daar maak ik me graag druk om omdat we ook een generatie hebben die pas volwassen wordt in de jaren 30. De jaren 30. Dan is Lil Kleine alweer verleden tijd en zitten we met zijn nakomeling als rapper opgescheept. Dat is hoe de hel eruit ziet.
Ties02 mis ik niet. Die postte tien jaar onder Ties02 en denkt dan dat we zomaar zijn username aanpassing naar Heubach klakkeloos in kunnen voeren.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Snapt iemand waarom bloomberg al 250 miljoen heeft uitgegeven aan zijn campaign en geen enkele kans heeft om te winnen.
Wel weer gelachen. Ik kan je goed hebben vriend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat dit een forum is en we praten óver de top 2000 zelf, beste Rens. De top 2000 zelf is een rangschikking over hoe Nederland de beste muziek inschaalt. Daar maak ik me graag druk om omdat we ook een generatie hebben die pas volwassen wordt in de jaren 30. De jaren 30. Dan is Lil Kleine alweer verleden tijd en zitten we met zijn nakomeling als rapper opgescheept. Dat is hoe de hel eruit ziet.
Op repeatquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker door de outback rijden met een vierwielaangedreven auto met deze muziek op.
#mooieherinneringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |