SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
marktplaatsquote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
LG Apple Brother Samsung MediaMarkt bol.com CoolBlue
Kunnen we die uitnodiging nog verzilveren?quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Fretwork het volgende:
Peaceman heeft me volgens mij ooit nog uitgenodigd om een oliebol te komen prikken
Minder raar dan dat hij je zou hebben gevraagd in iets anders te prikken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Fretwork het volgende:
Peaceman heeft me volgens mij ooit nog uitgenodigd om een oliebol te komen prikken
September, niet Fantasy. Fantasy is in de V500 een ding.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De jongere generatie omarmt een aantal gekke oude platen. Africa, Jolene, Sweet Caroline, Fantasy. Er valt geen peil op te trekken.
Ja het is niet erg, maar wel erg opvallendquote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ergens in de 400 zelfs. Leuk toch, vast door het concert van afgelopen jaar
Je hebt gelijk. Haal er 2 door elkaar.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September, niet Fantasy. Fantasy is in de V500 een ding.
quote:
Ik woon inmiddels 60 kilometer westerlijker, dus dat wordt een tripjequote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen we die uitnodiging nog verzilveren?
Fantasy is hier stemlijstgenot, maar eigenlijk alleen maar vanwege de laatste 30 seconden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September, niet Fantasy. Fantasy is in de V500 een ding.
Je vergeet de belangrijkste: Piano Manquote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De jongere generatie omarmt een aantal gekke oude platen. Africa, Jolene, Sweet Caroline, Fantasy. Er valt geen peil op te trekken.
Every breath you takequote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er op mijn bruiloft zoal werd gespeeld. Door alcohol zijn die herinneringen wat vertroebeld.
geen ideequote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke Philm is ie ook alweer van?
Lijkt er trouwens meer en meer op dat Alie ook 31 december heeft gehaald. Klote boeren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Haal er 2 door elkaar.
Pfiew, ben ik weder.quote:
Take Me Home, Country Roads ookquote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Piano Man
Daar valt tenminste nog een pijl op te trekken waarom die zo populair isquote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Piano Man
Strani heeft ook geen flauw idee meer wie hij getrouwd heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Every breath you take
Where the wild Roses grow
Dat soort werk?
Denk jij dat dit de drummer van Genesis?quote:
Was er niet een film over Vincent van Gogh gemaakt dit jaar? Ik roep ook maar wat..quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt er trouwens meer en meer op dat Alie ook 31 december heeft gehaald. Klote boeren.
Vincent is ook heel dicht bij 31 december, en Bef Hard. Vincent vind ik persoonlijk de grootste verrassing van 31 december, als we niet naar de exacte noteringen kijken.
Arrow Classic Rick heeft ook wel eens zulke lijsten gehad.. booooh, dat was ook genieten!quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef jrwl het volgende:
De Top2000 is tof, maar de Kink1500 vind ik de beste lijst.
Minder Xenos Mumford & Freek Kensington Script zooi.
Kink1500 is voor mensen met stijl. RTL Late Night huismoeders weten Kink niet te vinden
Collins is ongeëvenaard.quote:
Nee, het was in een tropisch Colombiaans dorpje dus allemaal Colombiaanse muziek, denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Every breath you take
Where the wild Roses grow
Dat soort werk?
Shakira?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het was in een tropisch Colombiaans dorpje dus allemaal Colombiaanse muziek, denk ik.
Colombiaanse sneeuwquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het was in een tropisch Colombiaans dorpje dus allemaal Colombiaanse muziek, denk ik.
Deurdonderen vind ik wel geinig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was er niet een film over Vincent van Gogh gemaakt dit jaar? Ik roep ook maar wat..
Alie is gewoon echt dikke ruk. En dan hebben we t nog niet over oerend hard of deurdonderen
Die Arrow 500quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Arrow Classic Rick heeft ook wel eens zulke lijsten gehad.. booooh, dat was ook genieten!
George Michael by far ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
George Michael en Freddie disagree.
Het is dat ze nogal vaak in m'n buurt is, anders was het lastig geworden hoor!quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Strani heeft ook geen flauw idee meer wie hij getrouwd heeft.
Die Earth, WInd & Fire en Bee Gees nummers zijn lekker meezingbaar en komisch hoog. En natuurlijk gewoon heel erg catchy. Vind Tragedy ook geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Haal er 2 door elkaar.
Swa. Woon je in Colombia, of is zij naar NL gekomen? Of ben je in het buitenland getrouwd?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook al een concertbonus en nu docubonus dusquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over Bef Hard gesproken trouwens, stond die voor die docu ooit zo hoog? Kan nou niet zeggen dat ik haar kende voor die docu
Oeh, grijp je kans!quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef nozem het volgende:
Mijn vrouw zingt heel hard mee. Het zal de wijn uit het kerstpakket wel zijn zeker.
Als ik "vrouw" en "Colombia" in 1 zin hoor ben ik al vies jelly.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Swa. Woon je in Colombia, of is zij naar NL gekomen? Of ben je in het buitenland getrouwd?
Zo veel vragen...
quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Swa. Woon je in Colombia, of is zij naar NL gekomen? Of ben je in het buitenland getrouwd?
Zo veel vragen...
Cultbonus dringt nu doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook al een concertbonus en nu docubonus dus
Je kijkt toch geen stoute filmpjes?quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik "vrouw" en "Colombia" in 1 zin hoor ben ik al vies jelly.
En terecht, natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik "vrouw" en "Colombia" in 1 zin hoor ben ik al vies jelly.
Over Cult gesproken, die zijn ook nog steeds niet geweest.quote:
Zie dat ze in 2013 de lijst binnenrolde, vraag me af waar dat samenhang mee heeft dan. In 2015 ging het overigens ineens hardquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook al een concertbonus en nu docubonus dus
Muy bien!quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
We wonen nu in Spanje maar ik heb wel een tijdje in Colombia gewoond, en daar dus ook getrouwdMijn huwelijk staat in drie landen geregistreerd, nog een heel gedoe hoor!
Nee, had ooit een Colombiaans vriendinnetjequote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kijkt toch geen stoute filmpjes?
Dat komt nog neem ik aanquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Cult gesproken, die zijn ook nog steeds niet geweest.
Kon ze een leuk kunstje?quote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, had ooit een Colombiaans vriendinnetje![]()
God wat een genot was dat.
Jup. Mama's & Papa's hebben ook mooi wat plaatsjes teruggepakt en zijn langzaam aan een opmars bezig.quote:
Waar Koen geweest is kijken we met afkeurquote:
Ik geloof je eerste woord al niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, had ooit een Colombiaans vriendinnetje![]()
God wat een genot was dat.
The horrorquote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een zender met non-stop Rick van Velthuijzen als DJ?
Achteraf is een Koe(n) in de kont kijken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waar Koen geweest is kijken we met afkeur
Haha, kloptquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Muy bien!
Je weet maar nooit wanneer dat van pas komt!
Ik dacht dat we makkers waren. Ik schrik hier van.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geloof je eerste woord al niet.
Het was leuk, maar op een gegeven moment hadden ze Adam Curry als DJ en die ging een uur lang conspiracybtheories oplepelen. Toen ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een zender met non-stop Rick van Velthuijzen als DJ?
Deze kunnen we nu van stal halen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Matig nummer... wat ook echt veel te hoog staat
Ok.. sorry sorryquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we makkers waren. Ik schrik hier van.
Agreequote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kunnen we nu van stal halen.
Fake news.quote:
Jup. Paradise City is leuker (staat gelukkig ook hoger)quote:
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag QotSA op Pinkpop 2013, zat ik in de trein terug, concert: Ziggo Dome aangekondigd. Meteen tickets toen ik thuis was natuurlijk. Zat ik op Kreta: QotSA in Tivoli Oudegracht speciaal concert, tickets geregeld natuurlijkFucking hell wat een concert in de ouwe Tivoli
Komt Kensington er aan ja?quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kunnen we nu van stal halen.
Welcome to the Jungle bedoel je toch?quote:
Wat vind je van Jill Roord?quote:
Truste!quote:
sow wie is ditquote:
Oeh, gelukkig! Waarquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Paradise City is leuker (staat gelukkig ook hoger)
Lowlands in de Alpha. Stromende regen buiten en rete strakke show als altijd. Heeeerlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag QotSA op Pinkpop 2013, zat ik in de trein terug, concert: Ziggo Dome aangekondigd. Meteen tickets toen ik thuis was natuurlijk. Zat ik op Kreta: QotSA in Tivoli Oudegracht speciaal concert, tickets geregeld natuurlijkFucking hell wat een concert in de ouwe Tivoli
Zekerquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welcome to the Jungle bedoel je toch?
Schultingquote:
Dat moet je nooit aan mij vragen, dat weet jequote:
November Rain staat gelukkig ook waar die hoortquote:
Overdag is hij een doodgewone student.... maar 's avonds prostitueert hijquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar door
Terecht dan, 700-900 materiaalquote:
oja die is welquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dus een nichtje van 14 en die is helemaal fan van Guns n Roses en dat vind ik zooo leuk.
Ze drukt ook heel aardig!
Klopt weer wat tegen de tafelquote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
I beg to differ:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet civil war nietquote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef jrwl het volgende:
You could be mine en Estranged zijn de beste Guns & Roses tracks wat mij betreft.
Heb jaren bij de AH gewerkt + Stufi zonder dat ik wat uitgaf. Dus ja, had nog een voorraadje geld. Oma heeft ook nog wat bijgedragen en ik ga heel vaak met vaders naar concerten (gewoon stoner & metal wantquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar door
Hoop doet leven, lieve Mexiquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet je nooit aan mij vragen, dat weet je
Wat bedoel je met “drukt”quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dus een nichtje van 14 en die is helemaal fan van Guns n Roses en dat vind ik zooo leuk.
Ze drukt ook heel aardig!
Weet ik wel, maar hoe dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
I beg to differ:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een 8 op de schaal van 10? Dan weet ik of ik goed zit, en je weet dat ik jou enorm op waarde schat.quote:
Hehe, scheelt een behoorlijke rotzooiquote:
Sweet child of mine*quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummers van GnR zijn, heel cliche, Paradise City en November Rain.
Zeker. De knapste van allemaalquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Jackie Groenen leuker persoonlijk
Matig, dat Vereist meer trainingquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ging zo hard tijdens QOTSA dat ik nu uitgeteld op de bank lig.
De vorm is er nog niet echt voor morgen.
Aha. Gelukkig maar.quote:
Nee, dat is pop met gittarenquote:
MET EEN DRUMSTICKquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drumt
MIJN NICHTJE DRUMT
OP EEN DRUMSTEL
quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummers van GnR zijn, heel cliche, Paradise City en November Rain.
En altijd maar dan ook altijd een lach op d'r gezichtquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. De knapste van allemaal
Meh, Jill is een beetje gek, Jackie mij te degelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Jackie Groenen leuker persoonlijk
Mobiel. Plus wijnquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Whisky weer vandaag of iets anders?
Gelukkig niet op een gitaar HAHAHAHAquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drumt
MIJN NICHTJE DRUMT
OP EEN DRUMSTEL
Lang haar en bloedquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef jrwl het volgende:
het valt mij altijd op dat Guns & Roses enorm veel vrouwelijke fans heeft
Vrouwen houden van Guns & Roses, Bon Jovi en Green Day
Hoog zatquote:
Verliest 96 plekken. ALlemaal stemmen die naar de akoestische versie zijn gegaanquote:
Akoestische versie staat er ook in.quote:
Zo'n bijzonder nummer is het toch ook weer niet?quote:
Prima van de Foosquote:
Jill zou ik keihard doen. Meer richtng 8,5, zeker als ze in interviews zegt dat ze wel een beetje voor bad boys gaat. Dan weet je dat het een beest in bed isquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit een 8 op de schaal van 10? Dan weet ik of ik goed zit, en je weet dat ik jou enorm op waarde schat.
Kerstkransjequote:
Oh wow! Hoger of is ie al geweest?quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Akoestische versie staat er ook in.
Heb je al bijna bingo? (lol)quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Isorden het volgende:
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
938 Duran Duran - Ordinary World
824 James Taylor & Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
760 Wings - Band On The Run
717 Bruce Springsteen - Jungleland
550 Gerry Rafferty - Baker Street
376 Lynyrd Skynyrd - Free Bird
338 Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
272 Fleetwood Mac - Dreams
268 Queens of the Stone Age - No One Knows
266 Foo Fighters - Everlong
255 Iron Maiden - Run To The Hills
216 Elton John - Rocket Man
142 Oasis - Don't Look Back In Anger
117 Muse - Knights Of Cydonia
116 Foo Fighters - The Pretender
101 Billy Joel - Goodnight Saigon
67 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
49 Queen - Don't Stop Me Now
47 The Rolling Stones - Paint It Black
41 Supertramp - School
40 Dire Straits - Telegraph Road
28 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
14 Guns N' Roses - November Rain
1 Queen - Bohemian Rhapsody
STREEPGENOT DEEL 3, HATTRICK
Dat denk ik ook, al deden de Foos het volgens mij sowieso niet goed. Vrees voor de top 100 van Pretender.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verliest 96 plekken. ALlemaal stemmen die naar de akoestische versie zijn gegaan
Cadillacs?quote:
1752.quote:
Conclusie: Bugno is een bad boyquote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jill zou ik keihard doen. Meer richtng 8,5, zeker als ze in interviews zegt dat ze wel een beetje voor bad boys gaat. Dan weet je dat het een beest in bed is
Pretendergenot komt nog. Ultieme carclassicquote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
Is dit de hoogste van Foo Fighters of komt The Pretender nog?
RAMMEN JAAAAAAAAAAAAAAtwitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:53:09Straks m’n laatste Top 2000 shift in het café. Nog één keer rammen! https://t.co/5hviQukNHn reageer retweet
Duh.quote:
Jij bent afquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Bugno3 het volgende:
Everlon, als je het over een overrated song hebt staat dit in de Van Dale.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Bugno3 het volgende:
Everlon, als je het over een overrated song hebt staat dit in de Van Dale.
100 puntenquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef peaceman het volgende:
misschien wel het beste nummer van FF
Maar misschien ook gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef peaceman het volgende:
misschien wel het beste nummer van FF
Rood of wit?quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een uur! Je gaat bijna in God geloven dat zulke mooie muziek kan bestaan!!
Zeker niet. Ik ben een nette jongen die voor Jill waarschijnlijk veel te netjes is ----> daarom wil ik haar best hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |