Godsamme, ik dacht dat je smaak hadquote:
Ik een van die andere 10 die er nooit iets van gezien heeft.quote:
Mijn vader zit nu op 59x live gezienquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft echt zijn tweede (achtste?) jeugd gevonden met Promise of the Real. Die komt wel weer!
Toen de mensen naar huis moesten zeker,quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef peaceman het volgende:
Niet in het gemeentehuis, maar tijdens het feest
AUF DEM WELTquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
DU DU BIST DU BIST ALLES
Nee, denk het niet.
Kensingtonquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
@:Danny het is irritant dat bepaalde termen meteen van iboodlink worden voorzien
Hoe groot is de kans dat die andere 9 ook in dit topic posten?quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik een van die andere 10 die er nooit iets van gezien heeft.
De jongere generatie omarmt een aantal gekke oude platen. Africa, Jolene, Sweet Caroline, Fantasy. Er valt geen peil op te trekken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blof, Kensington, Chef'Special, The Script. Zomaar een lijst van kutbands die geen gevoel of kwaliteit in een nummer weten te leggen. Toch stemmen er veel mensen op. Waarom? Ik weet het gewoon niet. Als ik wel eens wat buiten de gebaande wegen aandraag, zijn mijn ouders niet onwelwillend. De gemiddelde van de jongere generatie kijkt rrrrrrrrrrrrraarrrrrrrrrrr op.
Nu dan zoeken we er nu nog 9quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik een van die andere 10 die er nooit iets van gezien heeft.
Het is tijd, de hoogste tijdquote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen de mensen naar huis moesten zeker,
LG Apple Brother Samsung MediaMarkt bol.com CoolBluequote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
@:Danny het is irritant dat bepaalde termen meteen van iboodlink worden voorzien
... en hij?quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Martinello het volgende:
Und Es War Sommer. Daar was ze 31, bij Robbie 28.
Ergens in de 400 zelfs. Leuk toch, vast door het concert van afgelopen jaarquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Over rammstein gesproken, waarom hebben die opeens Engel nieuw in de lijst staan op plek 700 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |