Ja, dat weten we. Schuif je dochter maar naar voren.quote:
Ik ben een van die andere 11quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee (ik hoor bij de 12 mensen in NL die dat niet hebben gekeken. Na de eerste aflevering met die kutcamper ben ik afgehaakt. Wat een schijtlol.)
Hij heeft echt zijn tweede (achtste?) jeugd gevonden met Promise of the Real. Die komt wel weer!quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice. Hopelijk komt ie snel weer
68 toch?quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Martinello het volgende:
Peter Maffay, ook van Und Es War Sommer. Daar was ze 31, bij Robbie 28.
DU DU BIST DU BIST ALLESquote:
Blof, Kensington, Chef'Special, The Script. Zomaar een lijst van kutbands die geen gevoel of kwaliteit in een nummer weten te leggen. Toch stemmen er veel mensen op. Waarom? Ik weet het gewoon niet. Als ik wel eens wat buiten de gebaande wegen aandraag, zijn mijn ouders niet onwelwillend. De gemiddelde van de jongere generatie kijkt rrrrrrrrrrrrraarrrrrrrrrrr op.quote:
Ja, moeilijk moeilijk lastig lastig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee (ik hoor bij de 12 mensen in NL die dat niet hebben gekeken. Na de eerste aflevering met die kutcamper ben ik afgehaakt. Wat een schijtlol.)
quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |