Haha, kloptquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Muy bien!
Je weet maar nooit wanneer dat van pas komt!
Ik dacht dat we makkers waren. Ik schrik hier van.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geloof je eerste woord al niet.
Het was leuk, maar op een gegeven moment hadden ze Adam Curry als DJ en die ging een uur lang conspiracybtheories oplepelen. Toen ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een zender met non-stop Rick van Velthuijzen als DJ?
Deze kunnen we nu van stal halen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Matig nummer... wat ook echt veel te hoog staat
Ok.. sorry sorryquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we makkers waren. Ik schrik hier van.
Agreequote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kunnen we nu van stal halen.
Fake news.quote:
Jup. Paradise City is leuker (staat gelukkig ook hoger)quote:
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag QotSA op Pinkpop 2013, zat ik in de trein terug, concert: Ziggo Dome aangekondigd. Meteen tickets toen ik thuis was natuurlijk. Zat ik op Kreta: QotSA in Tivoli Oudegracht speciaal concert, tickets geregeld natuurlijkFucking hell wat een concert in de ouwe Tivoli
Komt Kensington er aan ja?quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kunnen we nu van stal halen.
Welcome to the Jungle bedoel je toch?quote:
Wat vind je van Jill Roord?quote:
Truste!quote:
sow wie is ditquote:
Oeh, gelukkig! Waarquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Paradise City is leuker (staat gelukkig ook hoger)
Lowlands in de Alpha. Stromende regen buiten en rete strakke show als altijd. Heeeerlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag QotSA op Pinkpop 2013, zat ik in de trein terug, concert: Ziggo Dome aangekondigd. Meteen tickets toen ik thuis was natuurlijk. Zat ik op Kreta: QotSA in Tivoli Oudegracht speciaal concert, tickets geregeld natuurlijkFucking hell wat een concert in de ouwe Tivoli
Zekerquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welcome to the Jungle bedoel je toch?
Schultingquote:
Dat moet je nooit aan mij vragen, dat weet jequote:
November Rain staat gelukkig ook waar die hoortquote:
Overdag is hij een doodgewone student.... maar 's avonds prostitueert hijquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |