Nou, de meeste zijn zo lam als een aap, dus denk dat hij toch een bijzonderheid is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier, dat scheelt.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef ok01 het volgende:
Er was net op m'n werkuitje gratis drank dus ik ben lichtelijk aangeschoten
Mooi, dan gaan we dat regelen! Blijf morgen rond een uur of 13 een beetje uit de buurt van Duindorp okay?quote:
Ik heb scheerapparaat gebruikt, maar laatste keer dat ik zo kort had was 5 jaar geledenquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had een paar weken terug ook de fout weer gemaakt, doen we dus ook niet meer
Sowquote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, de meeste zijn zo lam als een aap, dus denk dat hij toch een bijzonderheid is.
Als je er even bijenkt dat de Nirvana's, Radioheads en RHCP's van de deze wereld toen nog werden geweerd idd.quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2002 zie ik als de eerste waar de keuzelijst ook een beetje goed aangepast was.
Ja, bedoel ik doe er bijna alles mee dus dan maar "go big or go home".quote:
Er is hier een user die met paniekaanvallen kampt, maar laat maar, want nu maak ik het alleen maar ergerquote:
Al geweest volgens mij.quote:
Fijne nacht! Wat gaat iedereen al vroegquote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga slapen. Kan mijn ogen bijna niet meer open houden.
Guns is wel van die eendagsvlieg-kitch-psychedelica, dat doet het echt niet goed (zie Barry Ryan ook, en ook de niet echt eendagsvliegen Halo of Flies en Sebastian). La Bloemen gaat er wel eerder uit denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Guns zie ik er niet uitgaan, Bloemen wel. Daar stemt geen kind op
424 om precies te zijnquote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is al een tijdje geleden geweest
Beste uur in de lijst dit jaarquote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is puur genot, man. Straks nog Heart of Gold erachter aan. Beter kan niet.
Vandaag een karmeliet en prestige. Morgen standaardzuipen met O/N. Ik duim voor mezelf én voor jou.quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nog geen alcohol op vandaag. Maar dat haal ik morgen ruimschoots in.
Ja, dat duurde tot 2005, 2007 en 2009. Daarna pas in 2014 dat ze echt een vrijgeleide gaven.quote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je er even bijenkt dat de Nirvana's, Radioheads en RHCP's van de deze wereld toen nog werden geweerd idd.
Heb het opgezocht; 426 ongeveerquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pas half 12????quote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, hielp enorm dat t aantal vrije stemmen toenam naar 5 in 2014. TOen maakten Smiths etc. ineens ook kans erin te komenquote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat duurde tot 2005, 2007 en 2009. Daarna pas in 2014 dat ze echt een vrijgeleide gaven.
Over 30 minuten ga je los?quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zuipen met O&N vind ik zo plebs. Ik pak 1 januari een feestje, met de echte die hardsquote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vroeg? Het is half 12. Normaal ga ik al om half 10.quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijne nacht! Wat gaat iedereen al vroeg
Oh ja. Sorry. Ik ben soms een tactloze lul, maar ik bedoel het goed!quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er is hier een user die met paniekaanvallen kampt, maar laat maar, want nu maak ik het alleen maar erger
Kennerquote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Landslide.
Of gewoon Go Your Own Way vanwege die solo
Dus ja staat vaak op het schoolplein met die mama te pratenquote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Een mama van een kindje uit de klas van de jongste Pippie lijkt een beetje op Stevie Nicks.
Ook met kleren en zo en ze kleedt haar dochters precies hetzelfde.
Sorry voor deze nutteloze info
Moet jij weten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zuipen met O&N vind ik zo plebs. Ik pak 1 januari een feestje, met de echte die hards
[ afbeelding ]
Het gaat ook over de dag dat je ineens geen kind meer bent.quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bloemen wel. Daar stemt geen kind op
Go Your Own Way is prima, maar heb ik te vaak gehoord denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Landslide.
Of gewoon Go Your Own Way vanwege die solo
Nummer van Sound City is ook wel leuk.quote:
Er staat wel wat koud, maar nee.quote:
Wat een gedurfde mentaliteit.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zuipen met O&N vind ik zo plebs. Ik pak 1 januari een feestje, met de echte die hards
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds een kind gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het gaat ook over de dag dat je ineens geen kind meer bent.
Toen hadden ze de keuzelijst vooral enorm verruimd. Vijf was toch al wel iets eerder? Was tot 2007 dat je er maar 1 mocht invoeren meen ik.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, hielp enorm dat t aantal vrije stemmen toenam naar 5 in 2014. TOen maakten Smiths etc. ineens ook kans erin te komen
Ja, samen met die van Corey Taylor mijn favorieten van Sound City.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nummer van Sound City is ook wel leuk.
Als je 18 wordt?quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het gaat ook over de dag dat je ineens geen kind meer bent.
Hij is er nu niet, dus we're all fine.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja. Sorry. Ik ben soms een tactloze lul, maar ik bedoel het goed!
Sterk!quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er staat wel wat koud, maar nee.
2009 was een enorme omslag, vooral natuurlijk omdat het jaar daarvoor alles even moest wachtenquote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat duurde tot 2005, 2007 en 2009. Daarna pas in 2014 dat ze echt een vrijgeleide gaven.
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar, plus ‘leuk met de kinderen’.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus ja staat vaak op het schoolplein met die mama te praten
Is dat zo? Ik meen me echt te herinneren dat dat vrij laat pas werd vrijgegeven. En toen ging t wel rap van 5 naar 10 naar onbeperkt aantal van je 35 keuzesquote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen hadden ze de keuzelijst vooral enorm verruimd. Vijf was toch al wel iets eerder? Was tot 2007 dat je er maar 1 mocht invoeren meen ik.
"Leuk met kinderen" is een soort voortdurende DAB voor vaders op een schoolpleinquote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar, plus ‘leuk met de kinderen’.
Alle mama’s willen met me praten.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar, plus ‘leuk met de kinderen’.
Alle mama’s willen met me praten.
Dus?quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er is hier een user die met paniekaanvallen kampt, maar laat maar, want nu maak ik het alleen maar erger
2005 kwamen er een paar dingetjes bij zoals One, RHCP, Nirvana. In 2007 echt wel wat meer gericht op alternative, toen stemde die doelgroep ook wat meer en kwam Radiohead er bijvoorbeeld in. In 2009 weer wat extra vrijgegeven. Daarna weinig verandering naar 2013 toe, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2009 was een enorme omslag, vooral natuurlijk omdat het jaar daarvoor alles even moest wachten
Ik ben groot fan van Bugno geworden deze week!quote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef jrwl het volgende:
Bugno is de hoogste stijger de afgelopen dagen.
Mijn 1e indruk van Bugno was een foute wielrenner die van foute Dangelo glij muziek houdt.
Maar hij blijkt ook een alternative-rock fan te zijn. Hij blijkt dus toch een goede smaak te hebben.
Next stop: Like a Hurricanequote:Op maandag 30 december 2019 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een top 2000-notering die ik op gitaar kan spelen
Zegt ook veel over t laffe gitaarwerk hierop ten opzicht van andere platne van Young natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |