SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wrong van ze staat in de lijst, neverback down vind ik de leukstequote:Op maandag 30 december 2019 19:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken niet zoveel van ze, maar wat ik van ze ken is echt tof (Tunnel Vision en Because)
Ja. niet heel vervelend inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik wel. Best leuk eigenlijk
wel uit een achterhoek van het land jaquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:33 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat niet over ess.
Die gaat niet fietse.
Dit gaat niet over ess.
Die gaat niet fietse.
Jij hebt liever Hier kom ik weg, dus?quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef zorro28 het volgende:
Ik kom daar wel weg maar heb er dan weer niks mee.
Ik ben daar ook altijd zo snel mogelijk weg.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef zorro28 het volgende:
Ik kom daar wel weg maar heb er dan weer niks mee.
MTheBassUncle?quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
Daniël Lohues god
Paar jaar terug heb ik m nog live gezien, toen speelde mijn oom de contrabas en tourde met hem samen met nog een andere knakker
Inderdaad, heerlijk toch.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
versta van t couplet werkelijk geen kut
AUF DER HEIDE BLÜHT EIN KLEINES BLÜMELEIN?quote:
Als je er eenmaal bent kom je er nooit meer weg!quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het schitterend dat Ruinerwold wat bekendheid heeft gekregen.
Ben op een van zn oude basgitaren beginnen te spelenquote:
Komt zo wel heel dichtbijquote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef houdjemond het volgende:
Wie doet me wat enzo. En ik heb ook een fiets
Ik jammer genoeg wel.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien maar beter iddquote:
Ik kom uit Zwolle, dit is dialect dat ik kan begrijpen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neejohquote:
Dit gaat niet over ess.
Die gaat niet fietse.
HnhnnhnhnnhhnhnHONEYWELL.quote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Groninger versta ik echt geen kut van die mensen onder de rivieren.quote:Op maandag 30 december 2019 19:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle, dit is dialect dat ik kan begrijpen.
Beneden de rivieren gaat het nergens meer over
quote:Op maandag 30 december 2019 19:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik gao nou over Barger-Oosterveld over 't schoelpattie kort daor bij de Honeywell
En dan recht deur tot de brugge van Oranjedorp
'n Stukkie Bladderswieke en dan de Herendiek en a'k pastoorse bos en de toren zien
Dan fiets ik deur want 't weijt nie slim, 't giet vandaag vanzolf
Die hep ook nog een hitje gehad..Hulzebosch, hulzebosch, eheeerik Hulzeboschquote:Op maandag 30 december 2019 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Het is eerder Erik Hulzebosch overigens
Precies dat!quote:Op maandag 30 december 2019 19:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik gao nou over Barger-Oosterveld over 't schoelpattie kort daor bij de Honeywell
En dan recht deur tot de brugge van Oranjedorp
'n Stukkie Bladderswieke en dan de Herendiek en a'k pastoorse bos en de toren zien
Dan fiets ik deur want 't weijt nie slim, 't giet vandaag vanzolf
*dialectquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik kom uit Zeeland, accent wat we hier hebben is belachelijk lelijk. Stiekem vind ik dit accent nog wel leuk.
Dan vind ik Oe Ah Ed de Goey toch sterker.quote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hep ook nog een hitje gehad..Hulzebosch, hulzebosch, eheeerik Hulzebosch
Dan moet je maar naar de Audicien, die is prima te verstaan tussen het stotteren doorquote:
Oranjedurp!quote:
De keeper van Den Haag.quote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik Oe Ah Ed de Goey toch sterker.
Waarom fietst ie tegen een deur aan dan?quote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
oeh, ik verstond dan fiets ik deur!
nee hoor, zelfs fries kan ik verstaan. en plat limbo en plat Brabants is me ook nog geluktquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik soms de enige ben die alle dialecten wel verstaat.
Of "As Advocaat me hullup nodig hebt dan belt ie me maar thuis" van Johan en de groothandelquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wedstrijdje met Jimmyquote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom fietst ie tegen een deur aan dan?
PSV had op het zelfde deuntje De Souza Faria De Souza Fariaquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij lag kromgebogen over het stuur tegen de wind.quote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom fietst ie tegen een deur aan dan?
Jij deelt dagelijks je aversie jegens Daniel Lohues op het werk?quote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn collega appt me om te waarschuwen dat dit nummer op de radio is.
Steek je toeter in de la van Edwin Evers is ook een sterke.quote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of "As Advocaat me hullup nodig hebt dan belt ie me maar thuis" van Johan en de groothandel
quote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
als iemand die een Drenthse oma en vader heeft kan ik het prima verstaan
Dan zijn we met z'n tweeënquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik soms de enige ben die alle dialecten wel verstaat.
Praat jij als Johnny Hoogerland?quote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik kom uit Zeeland, accent wat we hier hebben is belachelijk lelijk. Stiekem vind ik dit accent nog wel leuk.
Mijn oma is als kind geëmigreerd, die heeft hooguit nog wat Drentse spreekwoorden.quote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
als iemand die een Drenthse oma en vader heeft kan ik het prima verstaan
GODSAMMEquote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over superlang voorspel
2 plaatsen maar hoorquote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriete van ABBA
Wat is deze gezakt zeg
Klinkt primaquote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
Dit klinkt toch nergens naar? Dat is knauwen en niet zingen.
Johnny Gooherland wordt het danquote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Praat jij als Johnny Hoogerland?
Godverredommequote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdomme Noobiequote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twee plekken. Dat is nog wel te overzien!quote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriete van ABBA
Wat is deze gezakt zeg
Hij praat waarschijnlijk weinig. Zuinig, zoals een Zeeuw betaamt.quote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 30 december 2019 19:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij deelt dagelijks je aversie jegens Daniel Lohues op het werk?
Over de jaren heen kon ik me herinneren dat deze nog rond 12 uur 's middags op de 31e stond.quote:
Aghneta had even een dagje nodig.quote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kom net dit tegen op Twitter, doodeng toch zo'n achtbaantwitter:RCDclub twitterde op maandag 30-12-2019 om 08:58:01The cliff coaster by MCC is tesing. https://t.co/zkua8rQTaO reageer retweet
Misschien vonden ze het beter dit de day before te doen?quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over de jaren heen kon ik me herinneren dat deze nog rond 12 uur 's middags op de 31e stond.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
twee plekken. Dat is nog wel te overzien!
quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over de jaren heen kon ik me herinneren dat deze nog rond 12 uur 's middags op de 31e stond.
Verdomme n00bie, in je mand.quote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2007 nog op 44quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vet, en dat ie dan in de krant komt omdat ie afbrak enzoquote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kom net dit tegen op Twitter, doodeng toch zo'n achtbaantwitter:RCDclub twitterde op maandag 30-12-2019 om 08:58:01The cliff coaster by MCC is tesing. https://t.co/zkua8rQTaO reageer retweet
Kabbeltastisch.quote:
wie?quote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef Nizno het volgende:
n99b kan zo uit de hoek komen dat je hem zo terug zou meppen
Ik dacht dat ze m t ravijn in gingen sturen, dit valt me nog meequote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, dat valt toch best...quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
n99bquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken ik nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
Even genieten.Zweedse GodinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Even genieten.Had mijn oma kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gewoon dat voorover hangen is al kut.quote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, dat valt toch best...
Nope, nope, nope
Even genieten.Mijn eerste vriendinnetje leek hieropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Dit nummer is zo dodelijk saai dat het genocide isquote:
Dit is toch geen achtbaan. Niet eens een looping.quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb niet vaak eerder gehoord dat Lohues een slechte zanger/muzikant is. Ik denk dat het aan jou ligt.quote:
Mazzelpik! Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje leek hierop
nou zingen kan ie niet echt natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak eerder gehoord dat Lohues een slechte zanger/muzikant is. Ik denk dat het aan jou ligt.
Ik heb 788 miljard, 423 miljoen, 17 euro en 16 cent in mijn pakhuis liggen!quote:Op maandag 30 december 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh dan was je nu een heel stuk rijker geweest.
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak eerder gehoord dat Lohues een slechte zanger/muzikant is. Ik denk dat het aan jou ligt.
En ook nog eens met een hoog libido. Heerlijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Mazzelpik! Letterlijk en figuurlijk.
Dat maak jij ervan hè.quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit nummer is zo dodelijk saai dat het genocide is
Muziek is het gewoon net nietquote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef Strani het volgende:
15 minuten voor het laatste topic? Zit iedereen aan de gourmet voor zesde kerstdag?
Nee maar er moet ook gewoon nog normaal gegeten worden.quote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef Strani het volgende:
15 minuten voor het laatste topic? Zit iedereen aan de gourmet voor zesde kerstdag?
quote:
Goed puntquote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 788 miljard, 423 miljoen, 17 euro en 16 cent in mijn pakhuis liggen!
Dit is eigenlijk wel heel weinig om echt een achtbaan te kunnen noemen, ja.quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is toch geen achtbaan. Niet eens een looping.
Mijn moeder ook vroeger.quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje leek hierop
alleen komma's en een uitroeptekenquote:
op 9 staat er ook al zo eentje.quote:
ja wat moeten jullie zonder ons?quote:
Ik heb zelf geen dialect, maar ik heb Johnny wel een aantal keer gezien. We hadden dezelfde sportfysioquote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
Maar ik vind dit niet zo heel mooi
foei!quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
Ik ook niet, ik vind dit prachtig.quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
Dat magquote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
Ik zing braaf door...soooooo afkappen.quote:
Haha dat laatste is het dan denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.![]()
Maar ik vind het echt 10x niks. Het kan ook aan het dialect liggen, dat vind ik vreselijk.
Nou ja, ik denk dat we nu wel een band hebben opgebouwd die sterk genoeg is om deze storm te doorstaan.quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
Kwam je weer Katen?quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
En Shirin van Anrooij zat bij dezelfde atletiekvereniging toch?quote:Op maandag 30 december 2019 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dialect, maar ik heb Johnny wel een aantal keer gezien. We hadden dezelfde sportfysio
Da's een liedje van Koudspel.quote:
Die man die in de Tesla van Elon Musk door t heelal zweeft ook..quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze hoor ik de laatste tijd te vaak.
Antwan Tolhoek is de neef van Ezra Tolhoek die op een lager niveau fietst en ik lang training heb gegeven toen hij het nog combineerde met atletiek.quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Shirin van Anrooij zat bij dezelfde atletiekvereniging toch?
Als je nu nog een goed verhaal hebt over Antwan Tolhoek ken je alle fietsende Zeeuwen zo'n beetje.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Antwan Tolhoek is de neef van Ezra Tolhoek die op een lager niveau fietst en ik lang training heb gegeven toen hij het nog combineerde met atletiek.
Van onder de 400 moeten nog:quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze houdt ook wel goed stand in deze regionen sinds 4 jaar.
En dan moeten we Rocket Man nog krijgen
Your Song al geweest dus?quote:Op maandag 30 december 2019 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van onder de 400 moeten nog:
Krezip - I Would Stay
Don McLean - Vincent
Rowwen Heze - Peel in Brand
Alderliefste etc. - Laat Me/Vivre
Duurt te Lang
Elton John - Rocket Man
Lady Gaga - Shallow
Normaal - Alie______!
Rocket Man, op gestemd!quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze houdt ook wel goed stand in deze regionen sinds 4 jaar.
En dan moeten we Rocket Man nog krijgen
Nog 6 nieuwe binnenkomers:quote:Op maandag 30 december 2019 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die man die in de Tesla van Elon Musk door t heelal zweeft ook..
Dacht dat die al geweest was,wat dat was Belle Histoire natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van onder de 400 moeten nog:
Alderliefste etc. - Laat Me/Vivre
quote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hold the Line staat hier ook wel lichtelijk te hoog
Afstrepen ja.quote:Op maandag 30 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Your Song al geweest dus?
En in wat voor bestandje houd je dit bij? Gewoona afstrepen tov vorig jaar?
QFT.quote:
Run To The Hills nogquote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 6 nieuwe binnenkomers:
Elan
Arcade
De Boer
Vera
Suzan & Freek
Eentje die ik zo snel niet kan produceren
Je schrijft laag verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hold the Line staat hier ook wel lichtelijk te hoog
Eigenlijk vind ik ze stuk voor stuk ruk icm de positie waarop ze staan. Vera en Arcade kan ik nog wel waarderen bij de onderste 1000quote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 6 nieuwe binnenkomers:
Elan
Arcade
De Boer
Vera
Suzan & Freek
Eentje die ik zo snel niet kan produceren
Ramses is weer lekker gestegen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dacht dat die al geweest was,wat dat was Belle Histoire natuurlijk
quote:
Jij snapt hetquote:
Ah, was er vorig jaar ook al een aankondiging-tot-stoppen-bonus? Want die heeft weleens veel lager gestaanquote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afstrepen ja.Your Song stond vorig jaar al op 257.
Vorig jaar was er ook al een kleine bonus volgens mij ja, geen idee meer waardoor.quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, was er vorig jaar ook al een aankondiging-tot-stoppen-bonus? Want die heeft weleens veel lager gestaan
ik vind het juist 1 van de beterequote:
Erik de Jongquote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
Hij had een kerstpaket
Ze had zijn kleren aan
We zongen Hold The Line
Omdat Elten een beetje ziek zwak misselijk was?quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook al een kleine bonus volgens mij ja, geen idee meer waardoor.
Beter dan Africa.quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het juist 1 van de betere
Schitterend.quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nare scenes waren dit
al die mooie lannister jongens beetje gedood door zon kut draak
quote:
sowieso beter dan al die vrouwennamenquote:
Eigenlijks is het genocidequote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nare scenes waren dit
al die mooie lannister jongens beetje gedood door zon kut draak
je zult maar Mushanga hetenquote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso beter dan al die vrouwennamen
Ik zou er mijn Totoformulier op durven in te vullen ja.quote:
Ik had toen geregeld dat ze op 3FM Hanging by a moment draaiden.quote:Op maandag 30 december 2019 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze draaiden dit n jaar of 14 terug op t moment dat Saddam Hoessein werd opgehangen. Dat was wel ironisch
Mja hoe ik hier op de bank ligt mee te bleren zal ook niet heel charmant er uit zienquote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Kopiko het volgende:
Ongemakkelijk, kijken naar die luchtraggende gelukzaligheid,
Beetje genocide als vermaak.quote:
Dat zou Africa moeten zijnquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er mijn Totoformulier op durven in te vullen ja.
Da's verstandiger dan Joy Division.quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had toen geregeld dat ze op 3FM Hanging by a moment draaiden.
Hahaha, jij werkt ook in de media?quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had toen geregeld dat ze op 3FM Hanging by a moment draaiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |