Kwam je weer Katen?quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef houdjemond het volgende:
Maar ik vind dit niet zo heel mooi
En Shirin van Anrooij zat bij dezelfde atletiekvereniging toch?quote:Op maandag 30 december 2019 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dialect, maar ik heb Johnny wel een aantal keer gezien. We hadden dezelfde sportfysio
Da's een liedje van Koudspel.quote:
Die man die in de Tesla van Elon Musk door t heelal zweeft ook..quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze hoor ik de laatste tijd te vaak.
Antwan Tolhoek is de neef van Ezra Tolhoek die op een lager niveau fietst en ik lang training heb gegeven toen hij het nog combineerde met atletiek.quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Shirin van Anrooij zat bij dezelfde atletiekvereniging toch?
Als je nu nog een goed verhaal hebt over Antwan Tolhoek ken je alle fietsende Zeeuwen zo'n beetje.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Antwan Tolhoek is de neef van Ezra Tolhoek die op een lager niveau fietst en ik lang training heb gegeven toen hij het nog combineerde met atletiek.
Van onder de 400 moeten nog:quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze houdt ook wel goed stand in deze regionen sinds 4 jaar.
En dan moeten we Rocket Man nog krijgen
Your Song al geweest dus?quote:Op maandag 30 december 2019 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van onder de 400 moeten nog:
Krezip - I Would Stay
Don McLean - Vincent
Rowwen Heze - Peel in Brand
Alderliefste etc. - Laat Me/Vivre
Duurt te Lang
Elton John - Rocket Man
Lady Gaga - Shallow
Normaal - Alie______!
Rocket Man, op gestemd!quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze houdt ook wel goed stand in deze regionen sinds 4 jaar.
En dan moeten we Rocket Man nog krijgen
Nog 6 nieuwe binnenkomers:quote:Op maandag 30 december 2019 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die man die in de Tesla van Elon Musk door t heelal zweeft ook..
Dacht dat die al geweest was,wat dat was Belle Histoire natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van onder de 400 moeten nog:
Alderliefste etc. - Laat Me/Vivre
quote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hold the Line staat hier ook wel lichtelijk te hoog
Afstrepen ja.quote:Op maandag 30 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Your Song al geweest dus?
En in wat voor bestandje houd je dit bij? Gewoona afstrepen tov vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |