SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dan moet ie maar op 1.quote:Op maandag 30 december 2019 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
Het is nog geen bijna geen klokslag twaalf op de 31e hoor, Jim.
Mooi nummer
dan zorgen ze dus dat er een machinist in grunn is met standplaats den haagquote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is die machinist toch nooit op tijd terug bij haar of zijn familie in Groningen? Ik roep maar een dwarsstraat.
nee klopt en ook niet door brievenbussen...quote:Op maandag 30 december 2019 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je mag toch sowieso geen vuurwerk op t spoor gooien?
Schilder ze zwart!quote:Op maandag 30 december 2019 18:39 schreef Zorro het volgende:
Dit is het einde
dat doet de deur dicht
Heee weer deuren
Iets minder groot voor mij aangezien dit nooit hun hoogste notering was, dus ik m toch al niet in de top 100 verwachtte. Dat Light My Fire de laatste jaren zo afzakt wel n verrassing. En Halo of Flies zat ook belachelijk laag.quote:Op maandag 30 december 2019 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, niks is een groot woord, maar niet zo populair als...
The End zo laag vind ik een minstens zo grote verrassing.
Dit moeten we het kabinet voorleggen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
124 plaatsen gezakt, jezus christus
Kunnen we een muzikale opvoeding verplicht maken
Ik draag mijzelf voor als minister / staatssecretarisquote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit moeten we het kabinet voorleggen.
Stemt mij droevig.quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij de grootste verrassing voorlopig. Zeker omdat de meeste platen van de Doors juist gestegen waren...
We zwaaien ze nu dus gewoon uit..
(Oh nee dat saaie Riders on the Storm nog, mea culpa)
Riders on the storm vergeten?quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij de grootste verrassing voorlopig. Zeker omdat de meeste platen van de Doors juist gestegen waren...
Afgelopen 2 jaren welquote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk niet dat we de hele versie krijgen. Dat is bijzonder spijtig.
Nee Riders on the Storm komt nogquote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna alleen nog Sex On Fire & Eagle.quote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk niet dat we de hele versie krijgen. Dat is bijzonder spijtig.
Gezondheid.quote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
Even een bordje nasi met Foe yong hai eten
Het is de schuld van de boeren weet je!quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Oh nee dat saaie Riders on the Storm nog, mea culpa)
Meer dan 100 plaatsen gezakt, bijna 100 plaatsen lager dan ie ooit heeft gestaan, terwijl een flink deel van het oeuvre van The Doors juist 200 tot 300 plaatsen steeg.quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iets minder groot voor mij aangezien dit nooit hun hoogste notering was, dus ik m toch al niet in de top 100 verwachtte. Dat Light My Fire de laatste jaren zo afzakt wel n verrassing. En Halo of Flies zat ook belachelijk laag.
Ik heb vanmiddag mijn restje foe yong hai al opquote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
Even een bordje nasi met Foe yong hai eten
Alsnog klaar om 8 hoorquote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Amsterdams OV.
https://www.gvb.nl/klante(...)d-en-nieuw-2019-2020
124 plekken gezakt.quote:
Ze hebben er genoeg van. De laatste 326 nummers schuiven we door naar april.quote:
Komt omdat de stemweek zo laat begon.quote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
Lest Krismes ook gewoon 152 plekken gestegen (lol).
Dan toch lekker niet.quote:
hij staat nog op een kiertje voor Riders on the Storm laterquote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is het einde, dat doet de deur dicht
Seks met die kalequote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hierna alleen nog Sex On Fire & Eagle.
Ik haat het niet maar ik vind het wel teringsaai.quote:
Tweede deel is viesgoed, maar ze deden dit vroeger altijd in een afkapversie dus dan hoorde je dat nooit.quote:
Misschien your Girlfriend in a coma?quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik 24 uur in coma gelegen en is het al Oudjaarsdag?
Leukquote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is het einde, dat doet de deur dicht
Stemweek voortaan in oktober!quote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat de stemweek zo laat begon.
Dat wordt morgen een verrassende dag.quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef PippenScottie het volgende:
8 uur begint het, dus 9 uur.quote:
Dat kan lager!quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sex on Fire nog? Die is ook flink weggezakt. Mooi.
Ik vind het monotoon gewauwel maar misschien hoort de rest dingen die ik niet hoor, of andersom.quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede deel is viesgoed, maar ze deden dit vroeger altijd in een afkapversie dus dan hoorde je dat nooit.
Alvast de beste wensen dan hequote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Knapt dat mensen hier zonder drugs op kunnen dansen!
Soberso blijven zingen!quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ok; conclusie. Ik zing vals.
Maar als ik zing boven vuurwerk uit gaan mijn katjes weer lekker knorren en slapen, herkenning ofzo?.
Blijven zingen dan maar?
Dat zou wel heel serious zijnquote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien your Girlfriend in a coma?
Of je huis geluiddicht maken.quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ok; conclusie. Ik zing vals.
Maar als ik zing boven vuurwerk uit gaan mijn katjes weer lekker knorren en slapen, herkenning ofzo?.
Blijven zingen dan maar?
Ik heb daar niets voor nodig hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is toch geen dansmuziek, gewoon lekker wegzweven.quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Volgend jaar volledig renovatie. Iets met woningbouw. Alles is rot en tochtquote:
Dit is geen liedquote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
124 plaatsen gezakt. Dat verdient dit mooie lied niet.
top 50 materiaal hoorquote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
124 plaatsen gezakt. Dat verdient dit mooie lied niet.
quote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt geen end an.
Sorry, ik ga weer weg...
Na 10 uur gewacht te hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou nu maar in dat café staan
Jammer dat ie zo nodig lid van de club van 27 moest wordenquote:
Dit is een epos.quote:
Door de deur?quote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt geen end an.
Sorry, ik ga weer weg...
49 plekken gezakt. Vorig jaar iets na 23:00.quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sex on Fire nog? Die is ook flink weggezakt. Mooi.
Beter dat dan van S Club 7quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo nodig lid van de club van 27 moest worden
Hij was wel een early adopter.quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo nodig lid van de club van 27 moest worden
ja mag het als het einde nadertquote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ik wil niemand beledigen hoor, maar wat duurt dit nummer toch ongelooflijk lang.
plot twist, ondanks de titel heeft dit nummer stiekem geen eindequote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ik wil niemand beledigen hoor, maar wat duurt dit nummer toch ongelooflijk lang.
As said, prachtig maar tis goed zoquote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ja, ongelooflijk lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Morrison is bijna net zo'n goede poeet als Morisseyquote:
Don't stop, never give upquote:
It ain't over 'till the fat lady sings.quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor een nummer dat The End heet, hebben ze wel veel moeite om het af te ronden, ja
Ik ken het nummer en vind het ook mooi. Maar iedere keer bekruipt me weer het gevoel dat het te lang duurt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
plot twist, ondanks de titel heeft dit nummer stiekem geen einde
11.52 minuten...quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
nietsquote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is er mis met lange nummers opeens?
Dat zijn smakeloze mensen. Jammer dat Echoes diep in de nacht zit.quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Inderdaad, ze draaien nu in ieder geval een aantal nummers helemaalquote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Wel het beste moment voor die plaat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn smakeloze mensen. Jammer dat Echoes diep in de nacht zit.
Dat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Inderdaad, gewoon lekker eindeloos doorgaan ipv het allemaal binnen 3 minuten proberen te rammen voor winstmaximalisatie op YT en Spotify.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heerlijk hoe lang het duurt
Volgend jaar maar Dopesmoker integraal in de lijst
Echoes zou gewoon primetime moeten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan op zich ook wel een nummer lang vinden, maar als het een opbouw heeft als deze moet ik het wel waarderen. Meat Loaf en Bob Dylan zijn voorbeelden van artiesten waarvan ik wel vind dat hun nummers onnodig lang kunnen duren. Een Yes of Pink Floyd doet dit vele malen beter.quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe is dat een belediging?quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ik word liever hier opgewonden van dan dat ik m lekker op de trekker swaffelquote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die hier opgewonden van wordt, allemaal 2 januari even je psychiater bellen
Ik zou het oprecht komisch vinden als dat zou gebeurenquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]63 minuten
Nieuws opschuiven alles
Volgend jaar allemaal op echoes stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes zou gewoon primetime moeten.
Neuh, heb ik al genoeg mee gesproken. HET LIGT NIET AAN MIJ!quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die hier opgewonden van wordt, allemaal 2 januari even je psychiater bellen
Het outro van Echoes zou ons 2020 in moeten brengen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonde jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nep keerl gespot!quote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word liever hier opgewonden van dan dat ik m lekker op de trekker swaffel
Zelfs live speelt Sleep er korte versies vanquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht komisch vinden als dat zou gebeuren
Of t outro van Alles Geprobeerd. Daar wil ik wel de kurken op ontploppenquote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het outro van Echoes zou ons 2020 in moeten brengen.
Nee man, Brain Damage/Eclipse zou pas een episch einde zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bohh dat zou botergeil zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet ik van mijn principes afstappen van maar 1 nummer per artiest aangezien Comfortably Numb er standaard in moetquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal op echoes stemmen
Eentje daarvan is een dorpsgenootquote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van de Lawineboys.
Rollercoaster ís gewoon een goed nummer. Bij lange na geen #4, maar wel gewoon een goed nummer.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik snap heel goed dat mensen dit niet mooi vinden, net als mensen Rollercoaster van Danny Vera wel mooi vinden
Zo heel toegankelijk is deze Doors parel niet
Wout?quote:
Kapsalonnetje!quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
perfecte tijd om vies vet vreten te halen. tot zo
En dan het jaar gewoon openen met Speak to Me/Breathe.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee man, Brain Damage/Eclipse zou pas een episch einde zijn.
Sorry die vind ik dan weer dodelijk saaiquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal op echoes stemmen
Zoals ik zei, Dopesmoker wat even doodleuk 63 minuten duurtquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Zorro het volgende:
Volgend jaar Marillion met Grendel en Iron Maiden - Rime of the Ancient mariner erin.
Ben ik dit jaar gewoon al van afgestapt. Kon het niet over mijn hart verkrijgen bij TWODquote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik van mijn principes afstappen van maar 1 nummer per artiest aangezien Comfortably Numb er standaard in moet
Naked on a funeral pyrequote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sex on Fire had ook een Morrison titel kunnen zijn
Niet allemaal, hoor...quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is toch niet slecht? Dit vonden we in 2008 allemaal mooi.
Het zakt heel heel langzaam weg.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
dit nummer heeft zijn beste tijd ook wel gehad toch?
Binnenkort maar weer eens halen!quote:
Haka, zo lijkt het net alsof dit liedje 11 jaar oud is, terwijl het hooguit 3 jaar wasquote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
te langzaamquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zakt heel heel langzaam weg.
hoeveel heb je er?quote:
't Is best een aardig nummer, maar dat refrein is wel dom.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dat gevoel ken ik jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef Berkery het volgende:
Voor iemand die bijna nooit meer radio luistert heb ik dit nummer iets te vaak gehoord.
Afgelopen jaar ook al helemaal gedraaidquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef laxus13 het volgende:
Wat een ongelooflijke geniale plaat blijft The End toch, geweldig dat het helemaal werd gedraaid _0_
neequote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na 00:00 niet meer zo veel zin heeft in het hele oud en nieuw?Als de lijst dan is afgelopen, en het nieuwe jaar begint, dan krijg ik altijd zo'n keeg moment van bezinning.
Tja, je valt in een gat danquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na 00:00 niet meer zo veel zin heeft in het hele oud en nieuw?Als de lijst dan is afgelopen, en het nieuwe jaar begint, dan krijg ik altijd zo'n keeg moment van bezinning.
Daarvan is het voor mij gewoon Thinking Of A Place al hebben ze een hele rits goede nummersquote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar gewoon al van afgestapt. Kon het niet over mijn hart verkrijgen bij TWOD.
Ik moet nog allemaal dingen doen voor school. Lekker uitgesteld tot het nieuwe jaarquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Harder wrijven dan...quote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn seks staat in brand. Goed dat ik het nog nooit heb gehad.
Te langzaam.....quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zakt heel heel langzaam weg.
Ja maar dan liever een 1000 plaatsen hogerquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze hoort wel gewoon in de lijst hoor.
Nooitquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer zijn jullie voor t laatst van bil gegaan?
Yolo fuck school, gewoon van de staat leven en heel de dag fokken op je zolderkamerquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal dingen doen voor school. Lekker uitgesteld tot het nieuwe jaar
Ik heb voor middernacht al geen zin in het hele oud en nieuw. Het liefst zou ik gewoon met de koptelefoon op de hele avond top2000 luisteren, maar ik moet sociaal doenquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb de afgelopen 4 jaar al op mijn zolderkamer geleefdquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Yolo fuck school, gewoon van de staat leven en heel de dag fokken op je zolderkamer
Ik wil dat vaak zo snel mogelijk weer naar huis ja. Net als op de laatste dag van vakantie, dan ben ik ook klaar met de omgeving, het hotel, de mensen en wil ik gewoon thuis zitten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ah, school, dan voel je je nog niet echt volwassen. Geen échte problemen en stress. En nog een echt einde.quote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal dingen doen voor school. Lekker uitgesteld tot het nieuwe jaar
Dat is zelfs voor mij te lang.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zoals ik zei, Dopesmoker wat even doodleuk 63 minuten duurt
Dat hoeft dan weer nietquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Eagle gaat bijna The Day Before You Came inhalen.
Vliegt ie em bijna voorbij?quote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Sociaal doen.. prima hoor, maar waarom moeten introverte mensen daar ook steeds aan meedoen?quote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb voor middernacht al geen zin in het hele oud en nieuw. Het liefst zou ik gewoon met de koptelefoon op de hele avond top2000 luisteren, maar ik moet sociaal doen
quote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb voor middernacht al geen zin in het hele oud en nieuw. Het liefst zou ik gewoon met de koptelefoon op de hele avond top2000 luisteren, maar ik moet sociaal doen
dan wil je niet ruilen met mij als je het nu al veel vindtquote:
Ja mooi dat “verplichte”quote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gebeurde al wel vaker, alleen toen stond Eagle ook top 100.quote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik moet eerst mijn vuurwerk nog gaan afsteken. Geen tijd voor bezinning.quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Deze man weet...quote:Op maandag 30 december 2019 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sociaal doen.. prima hoor, maar waarom moeten introverte mensen daar ook steeds aan meedoen?
Het gaat mij in dit geval meer om de komiek eromheen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mij te lang.
School? Niet om onbeleefd te zijn, maar ik schat jou denk ik ouder in dan dat je bentquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik plan ook zelden of nooit wat met oud en nieuwquote:Op maandag 30 december 2019 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sociaal doen.. prima hoor, maar waarom moeten introverte mensen daar ook steeds aan meedoen?
Maar The Day Before You Came ook.quote:Op maandag 30 december 2019 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurde al wel vaker, alleen toen stond Eagle ook top 100.
Precies, heb je ervaring opgebouwdquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 4 jaar al op mijn zolderkamer geleefd
Ik ook niet, maar mijn oud en nieuw is dan nog niet voorbij hoorquote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef PippenScottie het volgende:
Om 12 uur is Oud en Nieuw ook wel zo’n beetje voorbij.
Ik ben geen 24 meer
Ik ben 26.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
School? Niet om onbeleefd te zijn, maar ik schat jou denk ik ouder in dan dat je bent
Denken dat je sociaal moet doenquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit je wel al 25 jaar op FOK!quote:
Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernachtquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |