Te langzaam.....quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zakt heel heel langzaam weg.
Ja maar dan liever een 1000 plaatsen hogerquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze hoort wel gewoon in de lijst hoor.
Nooitquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer zijn jullie voor t laatst van bil gegaan?
Yolo fuck school, gewoon van de staat leven en heel de dag fokken op je zolderkamerquote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal dingen doen voor school. Lekker uitgesteld tot het nieuwe jaar
Ik heb voor middernacht al geen zin in het hele oud en nieuw. Het liefst zou ik gewoon met de koptelefoon op de hele avond top2000 luisteren, maar ik moet sociaal doenquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na 00:00 niet meer zo veel zin heeft in het hele oud en nieuw?Als de lijst dan is afgelopen, en het nieuwe jaar begint, dan krijg ik altijd zo'n keeg moment van bezinning.
Heb de afgelopen 4 jaar al op mijn zolderkamer geleefdquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Yolo fuck school, gewoon van de staat leven en heel de dag fokken op je zolderkamer
Ik wil dat vaak zo snel mogelijk weer naar huis ja. Net als op de laatste dag van vakantie, dan ben ik ook klaar met de omgeving, het hotel, de mensen en wil ik gewoon thuis zitten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na 00:00 niet meer zo veel zin heeft in het hele oud en nieuw?Als de lijst dan is afgelopen, en het nieuwe jaar begint, dan krijg ik altijd zo'n keeg moment van bezinning.
Ah, school, dan voel je je nog niet echt volwassen. Geen échte problemen en stress. En nog een echt einde.quote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal dingen doen voor school. Lekker uitgesteld tot het nieuwe jaar
Dat is zelfs voor mij te lang.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zoals ik zei, Dopesmoker wat even doodleuk 63 minuten duurt
Dat hoeft dan weer nietquote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Eagle gaat bijna The Day Before You Came inhalen.
Vliegt ie em bijna voorbij?quote:Op maandag 30 december 2019 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Eagle gaat bijna The Day Before You Came inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |