Niet allemaal, hoor...quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is toch niet slecht? Dit vonden we in 2008 allemaal mooi.
Het zakt heel heel langzaam weg.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
dit nummer heeft zijn beste tijd ook wel gehad toch?
Binnenkort maar weer eens halen!quote:
Haka, zo lijkt het net alsof dit liedje 11 jaar oud is, terwijl het hooguit 3 jaar wasquote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
te langzaamquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zakt heel heel langzaam weg.
hoeveel heb je er?quote:
't Is best een aardig nummer, maar dat refrein is wel dom.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dat gevoel ken ik jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef Berkery het volgende:
Voor iemand die bijna nooit meer radio luistert heb ik dit nummer iets te vaak gehoord.
Afgelopen jaar ook al helemaal gedraaidquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef laxus13 het volgende:
Wat een ongelooflijke geniale plaat blijft The End toch, geweldig dat het helemaal werd gedraaid _0_
neequote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na 00:00 niet meer zo veel zin heeft in het hele oud en nieuw?Als de lijst dan is afgelopen, en het nieuwe jaar begint, dan krijg ik altijd zo'n keeg moment van bezinning.
Tja, je valt in een gat danquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die na 00:00 niet meer zo veel zin heeft in het hele oud en nieuw?Als de lijst dan is afgelopen, en het nieuwe jaar begint, dan krijg ik altijd zo'n keeg moment van bezinning.
Daarvan is het voor mij gewoon Thinking Of A Place al hebben ze een hele rits goede nummersquote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar gewoon al van afgestapt. Kon het niet over mijn hart verkrijgen bij TWOD.
Ik moet nog allemaal dingen doen voor school. Lekker uitgesteld tot het nieuwe jaarquote:Op maandag 30 december 2019 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Harder wrijven dan...quote:Op maandag 30 december 2019 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn seks staat in brand. Goed dat ik het nog nooit heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |