SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Straks hoor je Als het Avond Is, dan komt dat goed.quote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Dit duet is zo ver ik weet nog niet overtroffen. Na al die jaren niet
Iets me een Iron Maidenquote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef essnhills het volgende:
Waarom komt iedereen naar mij rennen?
Ali B en Marco Borsatoquote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Dit duet is zo ver ik weet nog niet overtroffen. Na al die jaren niet
quote:
Cloudbusting is stemlijstgenotquote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef Isorden het volgende: [..] Rennen naar de heuvels is stemlijst genot
Ik ren niet, Ik vliegquote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef essnhills het volgende:
Bryan Adams is toch al geweest?quote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef essnhills het volgende:
melden dat je een TR zet wordt niet gewaardeerdquote:
Elmo kan vliegen?quote:
Ik vind deze juist fijnerquote:Op maandag 30 december 2019 17:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij de Derek & the Dominoes versie maar
Eigenlijk vind ik die niet eens zo slecht.quote:Op maandag 30 december 2019 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks hoor je Als het Avond Is, dan komt dat goed.
* Bos81 zet hoog stemmetje opquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij de Derek & the Dominoes versie maar
quote:Op maandag 30 december 2019 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 zet hoog stemmetje op
Elmo kan alles
Deze kabbelt gewoon te veelquote:
Waarmee vult ie die piano danquote:Op maandag 30 december 2019 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die pianofills van Chuck Leavell![]()
GODEN
Ikkequote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat er iemand volgend jaar naar het concert van Slowhand?
Terechte mening welquote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd al een lekker nummer gevonden.
Nederland walgelijk landquote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lager dan ooit deze, trouwens.
Ja, normaliter hou ik ook niet van kabbelen. Maar dit kabbelt om een of andere reden precies goed voor mij.quote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Deze kabbelt gewoon te veel
Nederland is een smakeloos land.quote:
had eric banden met mj?quote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar staat ooit dan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met vragen over een banaan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
melden dat je een TR zet wordt niet gewaardeerd
Ik bedoel hij is op zich prima hoor, er zit genoeg leuk instrumentaal werk in maar toch, de originele heeft gewoon wat meer pitquote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, normaliter hou ik ook niet van kabbelen. Maar dit kabbelt om een of andere reden precies goed voor mij.
nietsquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is er mis met vragen over een banaan?
Hier gingen net een paar mooie sierpijlenquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierbuiten wordt intussen een honderdklapper afgevuurd.
Deze is best fijn maar geef mij maar het origineel van Derekquote:Op maandag 30 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is vragen om een ban aanvraag.quote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is er mis met vragen over een banaan?
Soooooowww dat gaat nogalquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
MTV Unplugged heeft mooie dingen voortgebracht trouwens.
Hier is het nog rustig.quote:Op maandag 30 december 2019 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier gingen net een paar mooie sierpijlen
Siervuurwerk is niet zo erg.quote:
Nirvana met Something in the Wayquote:Op maandag 30 december 2019 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
MTV Unplugged heeft mooie dingen voortgebracht trouwens.
Dan komt het mooi uit.quote:
Nee geen mannen geen blof, er zitten geen vrouwen in blofquote:
Knap erheen komen? Wil ik vragen wat jij op het station gaat doen!?quote:Op maandag 30 december 2019 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Siervuurwerk is niet zo erg.
Hoop dat ik straks een beetje knap naar het station kan komen
Nu mogen de mannen ff kraaienquote:
Three Little Birds komt zeker nog he? Kut Boeren ajaciedenwaarjegeenjodentegenmagzeggenquote:Op maandag 30 december 2019 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit als niet de hoogste Marley is wel stom
Waar is n00bie als je hem nodig hebtquote:Op maandag 30 december 2019 17:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Knap erheen komen? Wil ik vragen wat jij op het station gaat doen!?
JOOODUUUUHquote:Op maandag 30 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Three Little Birds komt zeker nog he? Kut Boeren ajaciedenwaarjegeenjodentegenmagzeggen
Mooi man, dan stamt over 1000 jaar de helft van de wereld van je af.quote:Op maandag 30 december 2019 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dit jaar naar een concert van de Wailers geweest.
Alleen de bassist is nog over.. Ashton ‘Family Man’ Barrett. Hij heeft ruim vijftig kinderen.
Het concert was geweldig. Reggae...
Zeker niet de mooiste van Bobquote:Op maandag 30 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Three Little Birds komt zeker nog he? Kut Boeren ajaciedenwaarjegeenjodentegenmagzeggen
Die staat ook absurd hoogquote:Op maandag 30 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo is het ja!quote:Op maandag 30 december 2019 17:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje hoort op 31 december laat in de middag of zo
Dan kunnen we allemaal goed Bas spelen!quote:Op maandag 30 december 2019 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi man, dan stamt over 1000 jaar de helft van de wereld van je af.
omdat dr fittie met kleinequote:Op maandag 30 december 2019 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is Anouk eigenlijk 129 plekken gestegen met Lost?
Redemption Song is al geweest denk ik he?quote:Op maandag 30 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op maandag 30 december 2019 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is Anouk eigenlijk 129 plekken gestegen met Lost?
quote:Op maandag 30 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redemption Song is al geweest denk ik he?
Ja, topplaat.quote:Op maandag 30 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, paar uurtjes terug.quote:Op maandag 30 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik dacht je niet 2x hetzelfde in 1 topic mocht postenquote:Op maandag 30 december 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Sorry, had de radio niet op alle momenten aanstaan vanwege bezoekquote:
Je lijst klopt niet. Freebird is al geweestquote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
938 Duran Duran - Ordinary World
824 James Taylor & Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
760 Wings - Band On The Run
717 Bruce Springsteen - Jungleland
550 Gerry Rafferty - Baker Street
338 Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
376 Lynyrd Skynyrd - Free Bird
272 Fleetwood Mac - Dreams
268 Queens of the Stone Age - No One Knows
266 Foo Fighters - Everlong
255 Iron Maiden - Run To The Hills
216 Elton John - Rocket Man
142 Oasis - Don't Look Back In Anger
117 Muse - Knights Of Cydonia
116 Foo Fighters - The Pretender
101 Billy Joel - Goodnight Saigon
67 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
49 Queen - Don't Stop Me Now
47 The Rolling Stones - Paint It Black
41 Supertramp - School
40 Dire Straits - Telegraph Road
28 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
14 Guns N' Roses - November Rain
1 Queen - Bohemian Rhapsody
STEMLIJST STREEP GENOT
Dat klopt, die was vanmiddagquote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijst klopt niet. Freebird is al geweest
Free Bird deel klopnie!quote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
938 Duran Duran - Ordinary World
824 James Taylor & Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
760 Wings - Band On The Run
717 Bruce Springsteen - Jungleland
550 Gerry Rafferty - Baker Street
338 Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
376 Lynyrd Skynyrd - Free Bird
272 Fleetwood Mac - Dreams
268 Queens of the Stone Age - No One Knows
266 Foo Fighters - Everlong
255 Iron Maiden - Run To The Hills
216 Elton John - Rocket Man
142 Oasis - Don't Look Back In Anger
117 Muse - Knights Of Cydonia
116 Foo Fighters - The Pretender
101 Billy Joel - Goodnight Saigon
67 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
49 Queen - Don't Stop Me Now
47 The Rolling Stones - Paint It Black
41 Supertramp - School
40 Dire Straits - Telegraph Road
28 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
14 Guns N' Roses - November Rain
1 Queen - Bohemian Rhapsody
STEMLIJST STREEP GENOT
quote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef essnhills het volgende:
Wat heeft dit met Drenthe te maken?
Net zoveel als Guus Meeuwis met Brabant te maken heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef essnhills het volgende:
oh wauw dat die ik nu pasquote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijst klopt niet. Freebird is al geweest
Daar komt deze band wegquote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef essnhills het volgende:
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoveel als Guus Meeuwis met Brabant te maken heeft.
ja die hoorde ik vanuit de keuken bij pap en mamquote:Op maandag 30 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:
Nouja, zeg maar ehh...quote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef essnhills het volgende:
Groeten uit Grollooquote:
Ik ken het liedje welquote:
Grollo*quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:45 schreef houdjemond het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ink&utm_source=fbCNN
Johan Derksen woont daar.quote:Op maandag 30 december 2019 17:43 schreef essnhills het volgende:
quote:
Kan allebij, Groeten uit Grollo is het albumquote:
Toch dat konijn dan.quote:Op maandag 30 december 2019 17:45 schreef houdjemond het volgende:
Brave Sir Robin ran away....quote:Op maandag 30 december 2019 17:45 schreef houdjemond het volgende:
Door de Mexicaanse naaachtquote:
Ik heb dat net gedaan, te vroeg zo te horenquote:
Daar komt Grolsch vandaan toch.quote:
je kan ook te ver gaan met vieze plaatjesquote:
Ik vind dit liedje niet bijzonder, maar wel oprecht. Ik heb liever Smoor.quote:Op maandag 30 december 2019 17:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus dit vind je dan wel weer goed? Ik snap jouw mening over NLtalige muziek echt niet
Ach, hij had ook die Pinkpop-piemel kunnen posten.quote:Op maandag 30 december 2019 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook te ver gaan met vieze plaatjes
quote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef Isorden het volgende:
Enige wat zich roert is mn maaginhoud nu
quote:Op maandag 30 december 2019 17:47 schreef Hamlapjes het volgende:
MUTE
Waarom staat dit in godsnaam nog zo hoog?
Breng hem nou niet op ideeën.quote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, hij had ook die Pinkpop-piemel kunnen posten.
Had je al gezien dat ik je post had vereeuwigt van vanmiddagquote:
Dat is wat onnodigquote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef houdjemond het volgende:
Word hier gewoon aggressief van, hopeloze greppelslet.
Dit is 10 keer oprechter dan die pretentieuze commercieplaat van Diggy Dex.quote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef houdjemond het volgende:
Welke? Niet gezien neequote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had je al gezien dat ik je post had vereeuwigt van vanmiddag
Amenquote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is 10 keer oprechter dan die pretentieuze commercieplaat van Diggy Dex.
Excuus.quote:
HJM, ga je mond spoelen.quote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef houdjemond het volgende:
Het is gewoon te ....... in alles ... tequote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed wat ik er van vind. Klinkt wel mooi, maar tegelijkertijd is het ook weer enorm ergerlijk.
Smoor is een prachtig liedje van haar. Het is lachwekkend dat heel veel mensen weglopen met Eefje de Visser en dat Maaike wordt weggezet als een goedkope act die alleen maar ergens komt door Giel.quote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga niet haten hoor.
Mooi dat we in een tijd leven waar iedereen met een stem, een gitaar en een verhaal een platform kan krijgen.
Hoeveel talent zou vroeger geen kans hebben gekregen?
Gewoon doen, iedereen heeft andere smaak en andere gedachten/gevoelens. Dat maakt dit topic juist zo mooi manquote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
Enige nummer waar ik altijd traantjes van in mn ogen krijg, maargoed niet slim om dat hier te delen als ik dit zo lees
Tuurlijk wel man.quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
Enige nummer waar ik altijd traantjes van in mn ogen krijg, maargoed niet slim om dat hier te delen als ik dit zo lees
Ach, heb ik bij de Pinkpopversie van Troy. Af en toe.quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
Wat kan jou dat schelen man? Mensen die jou gaan afrekenen op je smaak schaar ik onder snobs.quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
... ze bestaan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Mensen die denken dat dit Mick Jagger is![]()
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen man? Mensen die jou gaan afrekenen op je smaak schaar ik onder snobs.
Ik jankte toch ook "in het openbaar"quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Mensen die denken dat dit Mick Jagger is![]()
Is Mick Jagger? HAHAHAHAquote:
Astral Weeks is toch een heerlijk plaatjequote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Morrisson. De vleesgeworden chagrijnigheid, maar zingen kan ie wel
Nou ja, ook als je iets kut vindt mag je het posten vind ik hoorquote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik jankende toch ook "in het openbaar"
Heb mijn oude post aangepast, sorry.
Was verder ook niet om in slachtofferrol te kruipen, andere mensen mogen dit vreselijk vinden zoals ik heb met paul de leeuw en marco borsatoquote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen man? Mensen die jou gaan afrekenen op je smaak schaar ik onder snobs.
Nee mijn woordkeuze was Rick-Rant kaliber.quote:Op maandag 30 december 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je iets kut vindt mag je het posten vind ik hoorZolang je niemand persoonlijk aanvalt om zijn/haar smaak/gevoelens/gedachten (niet dat je dat deed hoor
).
Dat gaat hier over het algemeen ook echt goed moet ik zeggen. Weinig gedoe geziendat maakt het ook zo fijn hier.
Er is nog tijdquote:Op maandag 30 december 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je iets kut vindt mag je het posten vind ik hoorZolang je niemand persoonlijk aanvalt om zijn/haar smaak/gevoelens/gedachten (niet dat je dat deed hoor
).
Dat gaat hier over het algemeen ook echt goed moet ik zeggen. Weinig gedoe geziendat maakt het ook zo fijn hier.
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tom Odol
Odol=ontzetten dikke ochtend lul
Geen probleemquote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik jankte toch ook "in het openbaar"
Heb mijn oude post aangepast, sorry.
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, shoot me, ik vind dit ook een mooi nummer.
Weetje tussendoor:quote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Morrisson. De vleesgeworden chagrijnigheid, maar zingen kan ie wel
Oh, ik ook hoorquote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, shoot me, ik vind dit ook een mooi nummer.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de favoriete artiest van mijn zwager. Mijn zus is zijn Brown Eyed girl.
Hij kwijnt in snel tempo weg door PSMA en het leven is kut en niet eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |