SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Genot.quote:Op maandag 30 december 2019 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh shit meeblernummer Sweet Caroline komt dus ook nog
Daarbij moet ik altijd aan de film Ted denkenquote:Op maandag 30 december 2019 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet je dat zeker? Met al die nummers die je meteen herkent?quote:
Roken is dodelijk.quote:
Morgenvroeg.quote:Op maandag 30 december 2019 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die staat hoger dan ooit. Top 200.quote:Op maandag 30 december 2019 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Kom maar op met die andere Neil dit uur.
Naarmate de lijst vordert ken ik stiekem toch meer nummersquote:Op maandag 30 december 2019 12:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Met al die nummers die meteen herkent?
Goedzo.quote:Op maandag 30 december 2019 12:22 schreef molloot200 het volgende:
Mooi nummertje
Maar straks Rockin in the Free World van andere Neil en daar kijk ik dan weer meer naar uit
Er komen steeds meer mensonterende platen rond die top 100 staan. Pokemon, Jolene, Sweet Caroline.quote:
Ik had het over #393.quote:Op maandag 30 december 2019 12:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die staat hoger dan ooit. Top 200.
WILL I AM?quote:
Oorsuis? Speakers even wat zachter zetten.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
En dan al die MURICANS die denken dat die een patriottistische plaat is
quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
Altijd lachen als ze dit draaien om trots te zijn op de USA
Had ie dit nummer niet een keer gebruiktquote:
In hetzelfde thema vind ik Made An America van The Fever 333 wel tof, maar die is niet zo bekend dus denk niet dat die ooit in de lijst komt.quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
quote:
Dan kan je beter Het Land Van draaien als je trots bent op Nederlandquote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
Ronald Reagan dacht dat o.a.quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
Watermensen van de 3J's!quote:Op maandag 30 december 2019 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan je beter Het Land Van draaien als je trots bent op Nederland![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
Maar Reagan heeft geen hersenen. Net als de meeste presidenten die Amerika heeft gehad trouwens.quote:
Het is heel erg een protest tegen het Amerika van de jaren 80. Reagan misvatte de boodschap volledig en gebruikte het, tot onvrede van Bruce als campagnesong. Kan me voorstellen dat Trump ook zo'n domkop is die dat heeft gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ie dit nummer niet een keer gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De ironiequote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?Met de W van WillemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Weet ik.quote:Op maandag 30 december 2019 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is heel erg een protest tegen het Amerika van de jaren 80. Reagan misvatte de boodschap volledig en gebruikte het, tot onvrede van Bruce als campagnesong. Kan me voorstellen dat Trump ook zo'n domkop is die dat heeft gedaan
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?Je kan zeggen wat je wil, maar dat lied heeft ons wel verenigd. Iedere Nederlander kon achter het feit dat dat lied kut was staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?"Land Van ..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?Waar is het Koningslied in de top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een koningquote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dat lied heeft ons wel verenigd. Iedere Nederlander kon achter het feit dat dat lied kut was staan
Truequote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dat lied heeft ons wel verenigd. Iedere Nederlander kon achter het feit dat dat lied kut was staan
Goddank nooit genoteerd geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar is het Koningslied in de top 2000
Gezamenlijke vijand tactiekquote:Op maandag 30 december 2019 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als dat stiekem het doel was.
Never forgetquote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is wel leukquote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent een koning
Koning!
Een levende legende
Maar die is ook mooiquote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iets met origineel en Herman van Veen
Net 2 weken 9quote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Schattig
Ik was 7 tijdens de eerste editie. Fan van het eerste uur.
Ik was 9quote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Schattig
Ik was 7 tijdens de eerste editie. Fan van het eerste uur.
Herman van Veen bestond nog niet.quote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iets met origineel en Herman van Veen
Precies dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was 9![]()
Herinneringen aan Kerst met de hele familie, en dan om 12 uur 's nachts bij het allereerste begin meteen de radio aan en met z'n allen de top2000 voor het eerst luisteren
Ik was dus fan van Marco Borsato met Dromen Zijn Bedrog in die tijdquote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als driejarige had ik mijn lijstje waarschijnlijk helemaal volgegooid met K3
Wat een happening was dat zegquote:
Geeneens Lapjeskat in de Top2000quote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Goh, VOF de Kunst is ook niet meer wat het geweest is...
Verstand komt met de jaren hèquote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was dus fan van Marco Borsato met Dromen Zijn Bedrog in die tijd
Maar ieder zong zijn eigen lied toen nogquote:
Schitterendquote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef essnhills het volgende:
en dan om 12 uur 's nachts bij het allereerste begin meteen de radio aan en met z'n allen de top2000 voor het eerst luisteren
Die is prima hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was dus fan van Marco Borsato met Dromen Zijn Bedrog in die tijd
Hilversum 3 wel al?quote:
Wel die van Meester Prikkebeenquote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geeneens Lapjeskat in de Top2000
Ik zou echt niet weten hoe oud ik was, staat altijd wel al aan in huis.quote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was 9![]()
Herinneringen aan Kerst met de hele familie, en dan om 12 uur 's nachts bij het allereerste begin meteen de radio aan en met z'n allen de top2000 voor het eerst luisteren
Ja, maar toch is dat nummer nog altijd jeugdsentiment. Net als Alane van Wes, al was ik toen iets ouder (5).quote:
Dat is helemaal geen willekeurige vraag ofzoquote:Op maandag 30 december 2019 12:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is prima hoor.
Wat ik nog wou vragen; heet jij Anthony?
Uh nee, hoezoquote:Op maandag 30 december 2019 12:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is prima hoor.
Wat ik nog wou vragen; heet jij Anthony?
Toen het ook pas begon om 12 uur 's nachts.quote:Op maandag 30 december 2019 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was 9![]()
Sterk.quote:Op maandag 30 december 2019 12:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wel die van Meester Prikkebeen
Ik vermoed van niet maar snap hem ook niet helemaalquote:Op maandag 30 december 2019 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen willekeurige vraag ofzo
Je kan gewoon terugrekenen naar hoe oud je was met Kerst 1999 hè?quote:Op maandag 30 december 2019 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe oud ik was, staat altijd wel al aan in huis.
Dan ben je antithony. (ba dumm tsss)quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet maar snap hem ook niet helemaal
Er kwam gisteren een berichtje in beeld met "gamen met mijn beste vriend met T2K op de achtergrond" vandaar.quote:
Ieder had zijn eigen stem. Net als in de Top 2000 eigenlijk.quote:
Ja, maar ik weet niet of het toen al aanstond, kan ook vanaf 2003 zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan gewoon terugrekenen naar hoe oud je was met Kerst 1999 hè?
quote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er kwam gisteren een berichtje in beeld met "gamen met mijn beste vriend met T2K op de achtergrond" vandaar.
Tijden veranderen nietquote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ieder had zijn eigen stem. Net als in de Top 2000 eigenlijk.
oh zoquote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het toen al aanstond, kan ook vanaf 2003 zijn.Zal mijn ouders eens vragen. Maar anders was ik 6.
Zie, was helemaal geen gekke vraagquote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die dat goede idee hebben!
De aartsengel Gabriël:)quote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef Kopiko het volgende:
Alsof er een engeltje in je oren pist (geen Paay-grappen AUB)
quote:Op maandag 30 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie, was helemaal geen gekke vraag
Dat laatste doen we bij zeiknummers wel.quote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef Kopiko het volgende:
Ik durf niet te googelen op angel pissing.quote:Op maandag 30 december 2019 12:33 schreef Kopiko het volgende:
Daarmee kun je mij best Paayen.quote:Op maandag 30 december 2019 12:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat laatste doen we bij zeiknummers wel.
quote:Op maandag 30 december 2019 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wij gaan even boodschappen doen trouwens
Groeten aan Albert.quote:Op maandag 30 december 2019 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wij gaan even boodschappen doen trouwens
Gewoon straight naar angelpissing.com.quote:Op maandag 30 december 2019 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik durf niet te googelen op angel pissing.
I want you in my roomquote:
OK roomer.quote:
Of Black Eyed Pies...Peas.quote:
quote:
er komt ook een poesje?quote:Op maandag 30 december 2019 12:36 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik heb leuk nieuwsik ben morgen niet alleen met de katjes
Ik zie ineens Mart Smeets voor me.quote:Op maandag 30 december 2019 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van mn favoriete liveversies van dit nr. Waarbij Gabriel compleet doelloos rondjes op een fiets gaat rijden op een klein podium
Die verdwijnt ook nog wel uit de lijst.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:36 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik heb leuk nieuwsik ben morgen niet alleen met de katjes
I see what you didquote:Op maandag 30 december 2019 12:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zie ineens Mart Smeets voor me.
quote:Op maandag 30 december 2019 12:37 schreef essnhills het volgende:
de zoute zee slaakt een diepe zilte zucht!
Kustmuziek.quote:Op maandag 30 december 2019 12:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan over naar de zoute zee met de zilte zucht
HIer aan de kust, de zeeuwse kustquote:
Doe mij Als het golft maar.quote:
Buurmeisje, zij was vroeger al mijn buurmeisje, allebei verhuisd en nu is ze wéér mijn buurmeisjequote:
Leuuukquote:Op maandag 30 december 2019 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Buurmeisje, zij was vroeger al mijn buurmeisje, allebei verhuisd en nu is ze wéér mijn buurmeisje
Arme baby.quote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Fred_B het volgende:
Deze zing ik zelf ook weleens voor de baby
en dan de mosselen opboeren van eerder op de avondquote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Fred_B het volgende:
Deze zing ik zelf ook weleens voor de baby
Zoutelande moet nog komenquote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Arth_NL het volgende:
Pff, die Zeeuwen krijgen hun lied niet eens in de top 250.
Ja toch, zij zou ook thuisblijven voor haar kat, maar die gaat toch terug naar oude huis wegens vuurwerk voor dagje, dus komt ze hierheenquote:
Mosselenquote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik krijg hier geen zin in mossels van
Leuk!quote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja toch, zij zou ook thuisblijven voor haar kat, maar die gaat toch terug naar oude huis wegens vuurwerk voor dagje, dus komt ze hierheen
Een wijs man stippelt in z'n leven een andere route uit.quote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Quasimoto het volgende:
Jammer dat je van al die lekkere wijven gelijk ziet hoe ze er over 20 jaar uitzien.
quote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja toch, zij zou ook thuisblijven voor haar kat, maar die gaat toch terug naar oude huis wegens vuurwerk voor dagje, dus komt ze hierheen
Staat de Mosselman er eigenlijk in?quote:
Ja met zn tophit 'Als je inlegkruisje maar goed zit'quote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat de Mosselman er eigenlijk in?
Ik neem aan niet in de Mossels from Brussels.quote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik krijg hier geen zin in mossels van
Komt aansluitend op dezequote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat de Mosselman er eigenlijk in?
Er zijn dan ook maar weinig teksten zo vreselijk als die van Spanje als Besluitquote:Op maandag 30 december 2019 12:40 schreef molloot200 het volgende:
Deze tekst vind ik nog niet zo vreselijk als die van Spanje als Besluit
Met die vliegtuigstoelen, en limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien misschien!
Die Klassieker is natuurlijk van de chansonnier Vader Abraham.quote:Op maandag 30 december 2019 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja met zn tophit 'Als je inlegkruisje maar goed zit'
Vind alleen zijn ook niet erg hoor (alles voor mijn kattenkindjes) maar dit is stiekem toch leukerquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:41 schreef jrwl het volgende:
Rockin' In The Free World![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rockin' In The Free World
![]()
![]()
Rockin' In The Free World
![]()
![]()
Jij valt op Young?quote:Op maandag 30 december 2019 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De allerallerallerlekkerste van Neil young
Dat snap ikquote:Op maandag 30 december 2019 12:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind alleen zijn ook niet erg hoor (alles voor mijn kattenkindjes) maar dit is stiekem toch leuker
Nah, liever mijn eigen leeftijdquote:
Mooi beschreven welquote:Op maandag 30 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn maar weinigen die hun gitaar kunnen laten klinken als een stoomlocomotief op volle snelheid![]()
![]()
![]()
Velen komen niet verder dan de sprinter tussen Heerhugowaard en Assendelft.quote:Op maandag 30 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn maar weinigen die hun gitaar kunnen laten klinken als een stoomlocomotief op volle snelheid![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
Enig idee hoe die knol heet?quote:Op maandag 30 december 2019 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hierna nog een leuk liedje.
With No Name.quote:
Had je buurman een boom met overhangende takken?quote:Op maandag 30 december 2019 12:46 schreef houdjemond het volgende:
Veels te vroeg overleden, ( ik weet nog waar ik was, opnames van Meester Frank Visser doet uitspraak) maar mweh
Neuh, publiek invulling. Zal foto in nieuwe topic postenquote:Op maandag 30 december 2019 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had je buurman een boom met overhangende takken?
Zelfmoord, omdat hij zelf ook niet met zijn muziek kon levenquote:Op maandag 30 december 2019 12:46 schreef houdjemond het volgende:
Veels te vroeg overleden, ( ik weet nog waar ik was, opnames van Meester Frank Visser doet uitspraak) maar mweh
Deze meuk overwin je niet.quote:Op maandag 30 december 2019 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
veni vidi avicii
ik kwam ik zag ik had deze al veel te vaak gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |