Dan kan je beter Het Land Van draaien als je trots bent op Nederlandquote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
Altijd lachen als ze dit draaien om trots te zijn op de USA
Ronald Reagan dacht dat o.a.quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
En dan al die MURICANS die denken dat die een patriottistische plaat is
Watermensen van de 3J's!quote:Op maandag 30 december 2019 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan je beter Het Land Van draaien als je trots bent op Nederland![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
Altijd lachen als ze dit draaien om trots te zijn op de USA
Maar Reagan heeft geen hersenen. Net als de meeste presidenten die Amerika heeft gehad trouwens.quote:
Het is heel erg een protest tegen het Amerika van de jaren 80. Reagan misvatte de boodschap volledig en gebruikte het, tot onvrede van Bruce als campagnesong. Kan me voorstellen dat Trump ook zo'n domkop is die dat heeft gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ie dit nummer niet een keer gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De ironiequote:Op maandag 30 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
En dan al die MURICANS die denken dat die een patriottistische plaat is
quote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?Met de W van WillemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Weet ik.quote:Op maandag 30 december 2019 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is heel erg een protest tegen het Amerika van de jaren 80. Reagan misvatte de boodschap volledig en gebruikte het, tot onvrede van Bruce als campagnesong. Kan me voorstellen dat Trump ook zo'n domkop is die dat heeft gedaan
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?Je kan zeggen wat je wil, maar dat lied heeft ons wel verenigd. Iedere Nederlander kon achter het feit dat dat lied kut was staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?"Land Van ..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens toch. We hebben toch een prachtig pratriotistisch lied?Waar is het Koningslied in de top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een koningquote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dat lied heeft ons wel verenigd. Iedere Nederlander kon achter het feit dat dat lied kut was staan
Truequote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dat lied heeft ons wel verenigd. Iedere Nederlander kon achter het feit dat dat lied kut was staan
Goddank nooit genoteerd geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar is het Koningslied in de top 2000
Gezamenlijke vijand tactiekquote:Op maandag 30 december 2019 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als dat stiekem het doel was.
Never forgetquote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is wel leukquote:Op maandag 30 december 2019 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent een koning
Koning!
Een levende legende
Maar die is ook mooiquote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iets met origineel en Herman van Veen
Net 2 weken 9quote:Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Schattig
Ik was 7 tijdens de eerste editie. Fan van het eerste uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |