Zoutelande moet nog komenquote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Arth_NL het volgende:
Pff, die Zeeuwen krijgen hun lied niet eens in de top 250.
Ja toch, zij zou ook thuisblijven voor haar kat, maar die gaat toch terug naar oude huis wegens vuurwerk voor dagje, dus komt ze hierheenquote:
Mosselenquote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik krijg hier geen zin in mossels van
Leuk!quote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja toch, zij zou ook thuisblijven voor haar kat, maar die gaat toch terug naar oude huis wegens vuurwerk voor dagje, dus komt ze hierheen
Een wijs man stippelt in z'n leven een andere route uit.quote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Quasimoto het volgende:
Jammer dat je van al die lekkere wijven gelijk ziet hoe ze er over 20 jaar uitzien.
quote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja toch, zij zou ook thuisblijven voor haar kat, maar die gaat toch terug naar oude huis wegens vuurwerk voor dagje, dus komt ze hierheen
Staat de Mosselman er eigenlijk in?quote:
Ja met zn tophit 'Als je inlegkruisje maar goed zit'quote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat de Mosselman er eigenlijk in?
Ik neem aan niet in de Mossels from Brussels.quote:Op maandag 30 december 2019 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik krijg hier geen zin in mossels van
Komt aansluitend op dezequote:Op maandag 30 december 2019 12:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat de Mosselman er eigenlijk in?
Er zijn dan ook maar weinig teksten zo vreselijk als die van Spanje als Besluitquote:Op maandag 30 december 2019 12:40 schreef molloot200 het volgende:
Deze tekst vind ik nog niet zo vreselijk als die van Spanje als Besluit
Met die vliegtuigstoelen, en limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien misschien!
Die Klassieker is natuurlijk van de chansonnier Vader Abraham.quote:Op maandag 30 december 2019 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja met zn tophit 'Als je inlegkruisje maar goed zit'
Vind alleen zijn ook niet erg hoor (alles voor mijn kattenkindjes) maar dit is stiekem toch leukerquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:41 schreef jrwl het volgende:
Rockin' In The Free World![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rockin' In The Free World
![]()
![]()
Rockin' In The Free World
![]()
![]()
Jij valt op Young?quote:Op maandag 30 december 2019 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De allerallerallerlekkerste van Neil young
Dat snap ikquote:Op maandag 30 december 2019 12:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind alleen zijn ook niet erg hoor (alles voor mijn kattenkindjes) maar dit is stiekem toch leuker
Nah, liever mijn eigen leeftijdquote:
Mooi beschreven welquote:Op maandag 30 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn maar weinigen die hun gitaar kunnen laten klinken als een stoomlocomotief op volle snelheid![]()
![]()
![]()
Velen komen niet verder dan de sprinter tussen Heerhugowaard en Assendelft.quote:Op maandag 30 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn maar weinigen die hun gitaar kunnen laten klinken als een stoomlocomotief op volle snelheid![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
Enig idee hoe die knol heet?quote:Op maandag 30 december 2019 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hierna nog een leuk liedje.
With No Name.quote:
Had je buurman een boom met overhangende takken?quote:Op maandag 30 december 2019 12:46 schreef houdjemond het volgende:
Veels te vroeg overleden, ( ik weet nog waar ik was, opnames van Meester Frank Visser doet uitspraak) maar mweh
Neuh, publiek invulling. Zal foto in nieuwe topic postenquote:Op maandag 30 december 2019 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had je buurman een boom met overhangende takken?
Zelfmoord, omdat hij zelf ook niet met zijn muziek kon levenquote:Op maandag 30 december 2019 12:46 schreef houdjemond het volgende:
Veels te vroeg overleden, ( ik weet nog waar ik was, opnames van Meester Frank Visser doet uitspraak) maar mweh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |