SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren, ik vind er ook veel te weinig elektronische muziek inzitten maar daar is het de lijst niet echt voor schijnbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat het dan alsnog van die popiejopie metal is en niet de echt goeie platen, en dan heb ik liever gewoon popliedjes. Rammstein heb ik weinig mee, van Metallica staat er ook een hoop bagger in die me niet kan bekoren, Iron Maiden is ook niet echt mijn band.
Maar ja, ik heb ook niet de illusie dat Sonata Arctica, After Forever , Dream Theater, Opeth of Mastodon in de lijst zou kunnen komen.
Ik heb ook niet zoveel met nu metal, dus ik kan me hier wel enigszins in vinden, al hoor ik hun normale materiaal liever dan Kensington ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 09:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut band
Cantsingtonquote:Op maandag 30 december 2019 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met nu metal, dus ik kan me hier wel enigszins in vinden, al hoor ik hun normale materiaal liever dan Kensington ofzo.
oh jaquote:Op maandag 30 december 2019 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dan zou die niet in de lij....
Nja, ook hier geldt weer dat het vooral de populaire artiesten zijn. Op EDM-vlak Avicii, Tiesto, Armin en op alternatief vlak de Chems, Daft Punk, Prodigy en Underworld. Al vind ik die laatste wel echt goed. Aphex Twin of Miss Kittin erin zou tof zijn, maar ja dat is natuurlijk een illusie.quote:Op maandag 30 december 2019 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren, ik vind er ook veel te weinig elektronische muziek inzitten maar daar is het de lijst niet echt voor schijnbaar.
Dat is ook wel hun beste CD. Toen die ene gozer naar Epica ging werd het wel een pak minder.quote:Op maandag 30 december 2019 09:26 schreef Poppejans het volgende:
Heb die eerste cd van After Forever laatst weergevonden en ligt nu in de auto. Ze traden ooit op op 5 mei hier in de stad. Vond dat toen helemaal fantastisch
Maar dat is een beetje zeggen dat je liever je auto wast dan dat je hondenschijt met je vingers tussen het grind gaat lopen peuteren.quote:Op maandag 30 december 2019 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met nu metal, dus ik kan me hier wel enigszins in vinden, al hoor ik hun normale materiaal liever dan Kensington ofzo.
en dan nog he?! er zijn zat artiesten die ik een warm hart toedraag en ook wel voorkomen in de lijst, maar mijn inziens veelal met totaal de verkeerde nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, ook hier geldt weer dat het vooral de populaire artiesten zijn. Op EDM-vlak Avicii, Tiesto, Armin en op alternatief vlak de Chems, Daft Punk, Prodigy en Underworld. Al vind ik die laatste wel echt goed. Aphex Twin of Miss Kittin erin zou tof zijn, maar ja dat is natuurlijk een illusie.
Hier heb ik zelf echter minder het gevoel dat ik een authentiek 70s plaatje mooier vind dan de alternative dance uit de 90s en 00s. Wel moet ik zeggen dat ik die EDM van nu echt driewerf kut vind.
Koffie over m'n telefoonscherm nuquote:Op maandag 30 december 2019 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje zeggen dat je liever je auto wast dan dat je hondenschijt met je vingers tussen het grind gaat lopen peuteren.
Ik denk dan in de eerste plaats aan R.E.M.quote:Op maandag 30 december 2019 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog he?! er zijn zat artiesten die ik een warm hart toedraag en ook wel voorkomen in de lijst, maar mijn inziens veelal met totaal de verkeerde nummers.
Dit stond ook wel eens dicht tegen de 300, ja.quote:
In de tweede plaats aan Joy Division. Dit is een van hun minste nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dan in de eerste plaats aan R.E.M.
221 in 2013 zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit stond ook wel eens dicht tegen de 300, ja.
Ja, maar ook Radiohead, Arcade Fire natuurlijk, Nick Cave...quote:Op maandag 30 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dan in de eerste plaats aan R.E.M.
Vond ie zelf uiteindelijk ookquote:
Toen kon je wel alleen hierop stemmen. Een aantal liefhebbers is nadien overgestapt naar Atmosphere en Transmission, gok ik.quote:
Ja de generieke EDM van heden ten dage is weinig boeiends in te vinden, maar er is zoveel moois te vinden, maar ja dat hoort nu eenmaal niet bij de R2 doelgroep denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, ook hier geldt weer dat het vooral de populaire artiesten zijn. Op EDM-vlak Avicii, Tiesto, Armin en op alternatief vlak de Chems, Daft Punk, Prodigy en Underworld. Al vind ik die laatste wel echt goed. Aphex Twin of Miss Kittin erin zou tof zijn, maar ja dat is natuurlijk een illusie.
Hier heb ik zelf echter minder het gevoel dat ik een authentiek 70s plaatje mooier vind dan de alternative dance uit de 90s en 00s. Wel moet ik zeggen dat ik die EDM van nu echt driewerf kut vind.
hangt ie nog ja?quote:Op maandag 30 december 2019 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
Godver, moest lachen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
quote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit staat wel iets te hoog hoor
Leuk liedje, maar boven de 100000
Zucht, volgend jaar nog hoger dus.quote:
Ja inderdaad, anders moet ik uit mn burostoel komenquote:
quote:
De zanger is goed opgedroogd.quote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef Remco het volgende:
Gisteren leuk stukje over Liquido in Top 2000 a gogo
Dat vind ik ook wel mooi ja. Die deun is gewoon een lekker kermismuzakje, maar verder kan hij totaal niet zingen en klinkt het dan nergens naar. Ik vond dit leuk toen ik 8 was, meestal vind ik dat dat weinig goeds betekent.quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit altijd zo’n onhandig nummer, iedereen springt aan het begin en tijdens de coupletten weet niemand wat ze moeten doen.
in dit geval klopt dat ook zeker!quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi ja. Die deun is gewoon een lekker kermismuzakje, maar verder kan hij totaal niet zingen en klinkt het dan nergens naar. Ik vond dit leuk toen ik 8 was, meestal vind ik dat dat weinig goeds betekent.
Nee, die hebben nog niet betaaldquote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Chumbawamba er in?
Dat is leuker
Heb je wel al betaald?quote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Chumbawamba er in?
Dat is leuker
ik ga altijd een beetje dood van deze.quote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef Cee het volgende:
Er is nu een nummer uit dat de melodie en het tududu gebruikt en op Q wordt dit regelmatig gedraaid en dan ga ik altijd een beetje dood van binnen.
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zucht, volgend jaar nog hoger dus.
Gewoon doorspringen toch?quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit altijd zo’n onhandig nummer, iedereen springt aan het begin en tijdens de coupletten weet niemand wat ze moeten doen.
nou.... dat vind ik serieus een lastige.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.
Ik vind dit zo'n goedkope volksmennerij. Dat ze daarna ook nooit meer een hit hebben kunnen scoren is ook gewoon veelzeggend.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.
gestegen zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Had verwacht dat deze onderhand wel een beetje zou gaan wegzakken.
Ze hadden geen geld voor nieuwe grappenquote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Grappen blijven ook standaard hè
Inderdaad, best knap standgehoudenquote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Had verwacht dat deze onderhand wel een beetje zou gaan wegzakken.
Echt he. We zijn kenners in het maken van flauwe muziekgrappen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Grappen blijven ook standaard hè
Ik zie het jaquote:
oke Gotyequote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he. We zijn kenners in het maken van flauwe muziekgrappen.
Hier gaat vast iemand iets over 'you didn't have to cut me off' plaatsen
Ja, bedankt.quote:
Nou hè!quote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef Marcoss het volgende:
We gooien wat eendagsvliegen door elkaar
Ja met zo'n 75 jaarquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
Deze heeft een keer op plek 25 gestaan
Lager dan Disturbed.quote:Op maandag 30 december 2019 09:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
Deze heeft een keer op plek 25 gestaan
Logischquote:
quote:
wat was dat nummer met die apen nou?quote:
die van Bruno Marsquote:Op maandag 30 december 2019 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat was dat nummer met die apen nou?
ik onthoud het niet, kan alleen onthouden dat Lennon de apen zocht toen hij op de radio was.
ow ja diequote:
maar die man mogen ze houdenquote:
Nou echt hé. Beetje een drank harses heeft ie gekregenquote:Op maandag 30 december 2019 09:42 schreef Remco het volgende:
Jeroen KidV krijgt elke dag een dikkere kop lijkt het.
TSUNAMIquote:
The camera adds ten pounds.quote:Op maandag 30 december 2019 09:42 schreef Remco het volgende:
Jeroen KidV krijgt elke dag een dikkere kop lijkt het.
quote:
dat escaleerde snelquote:
quote:
Daar zeg je geen gimme gimme gimme tegen nee.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stiekem toch wel een hele fijne ABBA
quote:Op maandag 30 december 2019 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stiekem toch wel een hele fijne ABBA
Komt Take That?quote:Op maandag 30 december 2019 09:44 schreef Isorden het volgende:
Nog even geduld voor het volgende nummer
Moet je nog even geduld hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 09:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Lekker blokje om mee wakker te worden. Gotye, een van de beste van ABBA, en straks weer Muse
Teveel muse in de lijst..quote:Op maandag 30 december 2019 09:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Lekker blokje om mee wakker te worden. Gotye, een van de beste van ABBA, en straks weer Muse
ja ook wel mijn favorietquote:
te vaak gehoord?quote:Op maandag 30 december 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond deze vroeger mooi, nu weet ik het niet zo goed meer.
Je hebt er geen patience meer voor?quote:Op maandag 30 december 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond deze vroeger mooi, nu weet ik het niet zo goed meer.
Freddi Fish.quote:
Die doet het ook niet zo goed op RateYourMusic.quote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
dat luie liedje van bruno deed t niet eens zo best in de top2000
[ afbeelding ]
idle minerquote:
Paarse zee-egelquote:
Hij wordt niet gemist.quote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een lui nummerquote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 09:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je hebt er geen patience meer voor?
rummy fightquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stuk duurt ook zo onmeunig lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 30 december 2019 09:51 schreef Isorden het volgende:
Vandaag komt ook de 1 na mooiste GnRdie is mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Vandaag komt ook de 1 na mooiste GnRGENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Vandaag komt ook de 1 na mooiste GnRWat is de mooiste dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zo raar dat ik dat nummer pas sinds een jaar of 2-3 kenquote:
Don't damn me natuurlijk.quote:
Dat vind ik November Rain, maar dat is ook deels om persoonlijke redenenquote:
Muziekopvoeding kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op maandag 30 december 2019 09:53 schreef Cee het volgende:
Ik zie een stel het café binnenlopen met een baby van hooguit 3 maanden oud.
Klein.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:53 schreef Cee het volgende:
Verrek zeg, dat had ik nooit door/gehoord.quote:Op maandag 30 december 2019 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sexy Boy had wel een heerlijke clip, dat moet gezegd worden.
Allemaal kijken zo in de reclame
Niets mis mee.quote:Op maandag 30 december 2019 09:53 schreef Cee het volgende:
John Bercow ookquote:Op maandag 30 december 2019 09:53 schreef Berkery het volgende:
Niet zo'n fan van Muse. Mevrouw Berkery helaas wel.
Een plug in baby?quote:Op maandag 30 december 2019 09:53 schreef Cee het volgende:
zeker! maar ook mindere!quote:Op maandag 30 december 2019 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Muse heeft wel betere nummers trouwens
Het was hun plug in babyquote:Op maandag 30 december 2019 09:53 schreef Cee het volgende:
Dat ook....quote:
Volgens mij roep ik deze wel al een paar jaar, maar die baslijn is echt precies dit maar dan versneld afgespeeld. Geen idee wat ik verder nog heb geroepenquote:Op maandag 30 december 2019 09:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek zeg, dat had ik nooit door/gehoord.Sowieso kom je dit jaar met veel referenties naar andere nummers die ik nooit eerder had gemaakt.
Je bent gewoon een Kensingtontkenner.quote:Op maandag 30 december 2019 09:56 schreef Isorden het volgende:
424 Landslide Fleetwood Mac![]()
423 Video Games Lana Del Rey
422 Engel Rammstein [ afbeelding ]
421 Vlinder Rowwen Hèze![]()
420 Can I Play With Madness Iron Maiden [ afbeelding ]
419 Vienna Ultravox![]()
![]()
418 Born Slippy Underworld![]()
417 Into My Arms Nick Cave & The Bad Seeds
416 Thank You For The Music ABBA
415 Ne Me Quitte Pas Jacques Brel![]()
![]()
414 Even Flow Pearl Jam [ afbeelding ]
413
Ze hebben er weer een blanco gelaten
Nou inderdaad, tijd van het jaar weer zeker.quote:Op maandag 30 december 2019 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ben die zielige verhalen reclames wel zat
Armin van Buuren had Kensington ook echt niet hoeven helpen zo'n bagger nummer te maken....quote:Op maandag 30 december 2019 09:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Kensingtontkenner.
Ja, zieltjes winnen die hun geweten weer een beetje af willen kopenquote:Op maandag 30 december 2019 09:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou inderdaad, tijd van het jaar weer zeker.
En voor Iron Maidenquote:
Voor als je geloofd in een ECHT gesprek met een sprookjesfiguurquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:58 schreef Isorden het volgende:
Paul Haenen kan ik ook niet meer horen inmiddels
Alles wat er van Bruno Mars minder in staat is goed. Ik ga hier mensen boos mee krijgen maar ik hoor nog liever Kensington aan dan Bruno Marsquote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Madness van Muse is al geweestquote:
Beste Muse na de Knightsquote:Op maandag 30 december 2019 09:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste nummers staan er niet in tho.
Ik stem ieder jaar op Stockholm Syndrome verdorie
Madness ook al meerdere keren.quote:Op maandag 30 december 2019 10:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Madness van Muse is al geweest
Haha, doe eens een gok.quote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ze van Born Slippy de volledige versie draaien of gewoon de radio edit.
Ik ben een kerstbalquote:
Ja het is hopen tegen beter weten in, ik weet hetquote:
Kunstboom?quote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef Nizno het volgende:
ik denk niet dat ze blij zijn met met kerstboom
Ik hoop dat ze per ongeluk Rez/Cowgirl live in Brussel instarten.quote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ze van Born Slippy de volledige versie draaien of gewoon de radio edit.
Als God bestaat, waarom is er dan Kensington in de wereld?quote:Op maandag 30 december 2019 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom er zoveel mensen zijn met een waardeloze muzieksmaak...
quote:
OKerstboomer.quote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef Nizno het volgende:
ik denk niet dat ze blij zijn met met kerstboom
Ik vrees ook voor Freebird vandaagquote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is hopen tegen beter weten in, ik weet het
kun je meteen ff naar het top2000 cafequote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik breng de kerstboom wel even van Den Helder naar Amersfoort.
Gelukkig valt die net niet meer in Gijs zn shiftquote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor Freebird vandaag
Terwijl het intro van Born Slippy en het outro van Free Bird juist zo heerlijk zijnquote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of ie ervoor kan zorgen dat Cantsington stop met muziek maken en radiostations stoppen met het draaien ervan.quote:
Hoe laat komt dat ding?quote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dus geen 'kon dan vriend' erdoorheenquote:Op maandag 30 december 2019 10:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig valt die net niet meer in Gijs zn shift![]()
![]()
net als de film Yesterday, dat NIEMAND kensington kentquote:Op maandag 30 december 2019 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ie ervoor kan zorgen dat Cantsington stop met muziek maken en radiostations stoppen met het draaien ervan.
quote:Op maandag 30 december 2019 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom er zoveel mensen zijn met een waardeloze muzieksmaak...
We zaten te denken om Free Bird aan de voorkant in te korten. (als het dan toch moet)quote:Op maandag 30 december 2019 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het intro van Born Slippy en het outro van Free Bird juist zo heerlijk zijn
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 30 december 2019 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zaten te denken om Free Bird aan de voorkant in te korten. (als het dan toch moet)
Ik was al van plan te stoppen en door deze meuk ben ik straks weer een meeloper.quote:Op maandag 30 december 2019 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga juist meer aan de alcohol door die reclame
Amai seg.quote:
bijzijn is meemakenquote:Op maandag 30 december 2019 10:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Free Bird sowieso even meemaken vanmiddag
Mooi, dan leef ik nog wel denk ik.quote:
neuj ben een noordeling he, niet zo snel woest te krijgenquote:
Zokroot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |