ja ook wel mijn favorietquote:
te vaak gehoord?quote:Op maandag 30 december 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond deze vroeger mooi, nu weet ik het niet zo goed meer.
Je hebt er geen patience meer voor?quote:Op maandag 30 december 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond deze vroeger mooi, nu weet ik het niet zo goed meer.
Freddi Fish.quote:
Die doet het ook niet zo goed op RateYourMusic.quote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
dat luie liedje van bruno deed t niet eens zo best in de top2000
[ afbeelding ]
idle minerquote:
Paarse zee-egelquote:
Hij wordt niet gemist.quote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een lui nummerquote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 09:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je hebt er geen patience meer voor?
rummy fightquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stuk duurt ook zo onmeunig lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 30 december 2019 09:51 schreef Isorden het volgende:
Vandaag komt ook de 1 na mooiste GnRdie is mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Vandaag komt ook de 1 na mooiste GnRGENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Vandaag komt ook de 1 na mooiste GnRWat is de mooiste dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zo raar dat ik dat nummer pas sinds een jaar of 2-3 kenquote:
Don't damn me natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |