OKerstboomer.quote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef Nizno het volgende:
ik denk niet dat ze blij zijn met met kerstboom
Ik vrees ook voor Freebird vandaagquote:Op maandag 30 december 2019 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is hopen tegen beter weten in, ik weet het
kun je meteen ff naar het top2000 cafequote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik breng de kerstboom wel even van Den Helder naar Amersfoort.
Gelukkig valt die net niet meer in Gijs zn shiftquote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor Freebird vandaag
Terwijl het intro van Born Slippy en het outro van Free Bird juist zo heerlijk zijnquote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of ie ervoor kan zorgen dat Cantsington stop met muziek maken en radiostations stoppen met het draaien ervan.quote:
Hoe laat komt dat ding?quote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dus geen 'kon dan vriend' erdoorheenquote:Op maandag 30 december 2019 10:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig valt die net niet meer in Gijs zn shift![]()
![]()
net als de film Yesterday, dat NIEMAND kensington kentquote:Op maandag 30 december 2019 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ie ervoor kan zorgen dat Cantsington stop met muziek maken en radiostations stoppen met het draaien ervan.
quote:Op maandag 30 december 2019 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom er zoveel mensen zijn met een waardeloze muzieksmaak...
We zaten te denken om Free Bird aan de voorkant in te korten. (als het dan toch moet)quote:Op maandag 30 december 2019 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het intro van Born Slippy en het outro van Free Bird juist zo heerlijk zijn
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 30 december 2019 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zaten te denken om Free Bird aan de voorkant in te korten. (als het dan toch moet)
Ik was al van plan te stoppen en door deze meuk ben ik straks weer een meeloper.quote:Op maandag 30 december 2019 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga juist meer aan de alcohol door die reclame
Amai seg.quote:
bijzijn is meemakenquote:Op maandag 30 december 2019 10:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Free Bird sowieso even meemaken vanmiddag
Mooi, dan leef ik nog wel denk ik.quote:
neuj ben een noordeling he, niet zo snel woest te krijgenquote:
Zokroot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |