SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Castreerwat?quote:
Is toch ook geen verschil.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Net of mensen uit de randstad verschil weten tussen Twente, Drenthe en Achterhoek
Hoezo zeg jij geen Tukker? Ben je nou een ekte of niet dan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef FlyingEagle het volgende:
Voel me in de minderheid als Twentenaar
Geen Hazes meer enz.quote:
Overigens kom jij net als ik uit het mooie zeeland geloof ik?quote:Op zondag 29 december 2019 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch ook geen verschil.
Niet vrijwillig over het algemeen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij spreekt mensen uit Twente?
Deze man weetquote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Sabata het volgende:
Het nummer waarmee ik vrienden overtuigde dat ABBA wél een drummer had (al komt Slim Borgud nooit in beeld)
Ja hoorquote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weten jullie moeders dat jullie hier zitten?![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen omdat ik weet dat je het kan hebben ouwe reusquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een onnodige aanval zeg.
Haha, een echte Tukkerquote:Op zondag 29 december 2019 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoezo zeg jij geen Tukker? Ben je nou een ekte of niet dan?
quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens kom jij net als ik uit het mooie zeeland geloof ik?
Sommige mensen willen juist uit die ellende klimmen Hamlapjes, en die vervloekte achtergrond achter zich laten!quote:Op zondag 29 december 2019 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoezo zeg jij geen Tukker? Ben je nou een ekte of niet dan?
Hier nog éénquote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef FlyingEagle het volgende:
Voel me in de minderheid als Twentenaar
Toevallig welquote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weten jullie moeders dat jullie hier zitten?![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon doen, beetje opvoedingquote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Abba wat zingt over een te jong meisje dat zin heeft in seks
Moet je in deze tijden zo'n lied uitbrengen
Tukker!quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wij komen ook uit Twente en ik noem me echt geen Tukker. Ik heb een hekel aan dat woord.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben wegluister boven verder, vermoeidheid slaat ernstig toe
quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Lolita anno 2019 wordt lastig ja.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Trustequote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Slaaplekker, werkzequote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Niet nadat je je hebt vergaapt aan de Wallen, naar de coffeeshop bent geweest en je vol hebt gezopen en gevreten om vervolgens in Ruinerwold te klagen hoe kut de randstad is.quote:Op zondag 29 december 2019 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Bliekbaar kom ik daar altied weer trecht"
Ja omdat niemand in de Randstad je verstaat en je dan maar teleurgesteld huiswaarts keert..
In deze tijden brengt een jong mokkel een nummer uit dat je je bek moet houden en haar keihard moet beffen ... dus valt nog mee.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik begrijp jou!quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet nadat je je hebt vergaapt aan de Wallen, naar de coffeeshop bent geweest en je vol hebt gezopen en gevreten om vervolgens in Ruinerwold te klagen hoe kut de randstad is.
Nu pas?quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Eindelijk hoor ik ABBA in de Top 2000 dit jaar
Noord-Holland, Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Noord-Brabant en Zuid-Holland hier.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Momo het volgende:
Mijn voorouders komen uit Twente, Achterhoek en Friesland dus ik ben wel een boer dus
Amsterdam is wel een vermoeionde stad natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet nadat je je hebt vergaapt aan de Wallen, naar de coffeeshop bent geweest en je vol hebt gezopen en gevreten om vervolgens in Ruinerwold te klagen hoe kut de randstad is.
Trustenquote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Merolquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
In deze tijden brengt een jong mokkel een nummer uit dat je je bek moet houden en haar keihard moet beffen ... dus valt nog mee.
Preutse politiek correcte metoo samenlevingquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lolita anno 2019 wordt lastig ja.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
In deze tijden brengt een jong mokkel een nummer uit dat je je bek moet houden en haar keihard moet beffen ... dus valt nog mee.
trustequote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Het zit nog steeds ontzettend diep hé.quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh yeahquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef essnhills het volgende:
Well I can dance with you honey
if you think it's funny![]()
![]()
Dat nummer gaat over Gijsquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Amsterdam!quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een vermoeionde stad natuurlijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
ABBA - Does Your Mother Know
versus
The Beatles - Your Mother Should Know
ABBA!quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
Queen - Tie your mother downquote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
Uit Ruinerwold wil je toch nooit meer weg?quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou, ja, nee.quote:
Tie Your Mother Down!quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
Wel als je alleen in de toeristengebieden komt ja.quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een vermoeionde stad natuurlijk.
Scotty doesnt knowquote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
Tot in mijn diepste vezels keerl!quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het zit nog steeds ontzettend diep hé.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohw shit het is al half 12. Dan ben ik er ook zo vandoor.
Beatlesquote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
Abbaquote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
trustequote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohw shit het is al half 12. Dan ben ik er ook zo vandoor.
ABBA. Die ander zegt ze zo niks.quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Even stemming polsen:
versus
Chris Tucker ookquote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt Sofi Tukker ook uit de Achterhoek?
Telkens net toen ik niet kon luisteren haha. Gelukkig moet m'n ABBA stemplaat nog komenquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu pas?ze zijn al een paar keer langsgekomen!
quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
Toch nog maar een biertje genomen. Hopelijk komen er nog wat leuke nummers.
So don't tell Scotty!quote:
Nou nou nou nou nou!quote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Abba
Beatles is zo'n overhypte kut band
Bizar dat ze nog maar net 18 isquote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel pas net uit. Even geduld hebben Slob.quote:
Neuhquote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Billie
Eilish
Al is dit niet eens haar beste van dit jaar, denk ik.
Eerder incummingquote:
Ja daar heb je een punt.quote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel pas net uit. Even geduld hebben Slob.
Dit is “nog geen haar op de ballen” popquote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Is in ieder geval weer eens wat anders dan prostaatrock.
Voor de Slob2000.quote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel pas net uit. Even geduld hebben Slob.
quote:
Dat is vrij onmogelijk!quote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken dit niet. En vind ik helemaal prima, wat een ellende.
Beatlesquote:Op zondag 29 december 2019 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Abba
Beatles is zo'n overhypte kut band
Neeee..dit lieg je!quote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef essnhills het volgende:
* essnhills kruipt onder haar steen vandaan
Ik heb dit echt nog nooit gehoord
Truste!quote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef Poppejans het volgende:
Neh..
Tijd om naar bed te gaan als ik het lijstje zo zie
Doei
quote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef Poppejans het volgende:
Neh..
Doei
Dit zegt me echt helemaal nietsquote:
quote:
ijliesj.quote:
Die hebben teveel zelfrespect, hoop ik.quote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is vrij onmogelijk!
Misschien moet Disturbed het coveren?
Neh..
Doei
Ga je mond spoelen met zoutzuurquote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beatles
Abba is zo'n suffe overrated zoetsappige kut band
U gokt goedquote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Neem hierbij aan dat je het nog niet kent
Inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker nummertje. Terechte binnenkomer
Ik luister de verkeerde zenders en spotify playlists overduidelijkquote:Op zondag 29 december 2019 23:29 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit niet en wil dit eigenlijk oko niet kennen
Een van de hits van dit jaar. Elk station heeft m zeker wel een paar keer per weekg edraaid rond de zomerquote:
quote:I mean, I don't see what she sees
But maybe it's 'cause I'm wearing your cologne
Neh..
Doei
trustequote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef Poppejans het volgende:
Neh..
Doei
Bad guy.quote:
Dit is de toekomst. Wen er maar aan.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is vrij onmogelijk!
Misschien moet Disturbed het coveren?
Dit is echt niks bijzonders vind ik. Totaal kapotgeproduceerd, geen gevoel, geen originaliteit in de zang, niks.quote:Op zondag 29 december 2019 23:29 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit niet en wil dit eigenlijk oko niet kennen
quote:Op zondag 29 december 2019 23:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Fylax heeft nu zijn broekje op zijn enkels denk ik.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed. Ik ben ervandoor. Voor wie blijft; veel plezier!
Toedels!
omdat het geweldig is!quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is echt niks bijzonders vind ik. Totaal kapotgeproduceerd, geen gevoel, geen originaliteit in de zang, niks.
Heb je dit soort posts klaarstaan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef Gretzl het volgende:
I'M ONLY GOOD AT BEING BAD, BAD![]()
![]()
![]()
aaaaaaaaaaaaaah!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I LIKE WHEN YOU GET MAD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I GUESS I'M PRETTY GLAD THAT YOU'RE ALONE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YOU SAID SHE'S SCARED OF ME?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I MEAN, I DON'T SEE WHAT SHE SEES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BUT MAYBE IT'S 'CAUSE I'M WEARING YOUR COLOGNE
![]()
![]()
![]()
Billie Eilish GODIN!!!!
geniaal BLOKJEquote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En meteen door met een retourtje Orléans![]()
![]()
Ik ben nooit zo hip geweestquote:
quote:
Radio 2 plugt er vrolijk op los met dat meest recente nummer van haar (titel vergeten) dus lijkt me onvermijdelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 23:29 schreef Fylax het volgende:
VOLGEND JAAR MET MEER NUMMERS IN DE TOP2000 IK ZEG HET JE
Dat is zeker knapquote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik gigantisch vet vind aan Billie is dat ze de jonge generatie met baggersmaak aanspreekt en tegelijk ook een hele grote groep die wel smaak heeft. Is toch wel uniek!
Inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik gigantisch vet vind aan Billie is dat ze de jonge generatie met baggersmaak aanspreekt en tegelijk ook een hele grote groep die wel smaak heeft. Is toch wel uniek!
trustequote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed. Ik ben ervandoor. Voor wie blijft; veel plezier!
Toedels!
Moet je de Japanners eens over horenquote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef Zorro het volgende:
Enola Gay is veel beter
Maar dit mag er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |