SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nederland was ooit een smaakvol land. Toen kwam Sieneke in 2010 en ging het misquote:
Ik ben onschuldig!quote:Op zondag 29 december 2019 23:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
OK WELKE FOKKER IS STIEKEM HET ALTER EGO VAN PAUL RABBERING
Vanmiddag kwam er gewoon een piraat op de frequentie van Radio 2quote:Op zondag 29 december 2019 23:12 schreef Niveath het volgende: The fuck. Dit is al tering lang je baan. Doe dat ff normaal Paul. Foutje kan best maar dit is gewoon niveautje piratenzender.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Stenders 'Wie zou je doen?' ook afkappen?
Precies, anders hadden ze hem allang weggebonjourdquote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef KBFX2002 het volgende:
Paul heeft mazzel dat Gijs en Rick collega's zijn
Fuck Sieneke!quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland was ooit een smaakvol land. Toen kwam Sieneke in 2010 en ging het mis
quote:
Lopen nog 4 topics achter.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Kyran het volgende:
@:Dagoduck Heb je een update van de tussenstand?
Hij heeft zo zijn momentenquote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Is Blokhuis ook zo erg qua nummers instarten en zo dan? Ga m zo voor de eerste keer meemaken deze week
Je moet ergens een beetje de balans mee krijgenquote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Een topic openen duurt net zo lang als het volkrijgen
Wij trappen hem de grond in. Jij kan hem troosten. Zo zijn wij.quote:
ja je wachtte ook wel lang hoorquote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Jezus, 'over 9 posts sluit dit topic'. Twee seconden later: topic is vol.
Ik vind dit ook niet zoveel aanquote:
Dat halen we op dit tempo wel, alleen waren in 2017 die laatste 2 dagen weekend dagen....quote:
Omdat zij bij haar gezin wil zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom Annemiekeniet gewoon op 22-0?
Jouw username symboliseert momenteel dit topicquote:
Kijk, dát is tactiekquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij trappen hem de grond in. Jij kan hem troosten. Zo zijn wij.
Daarom, gaat niet lukken.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat halen we op dit tempo wel, alleen waren in 2017 die laatste 2 dagen weekend dagen....
Jij geloofde niet dat ik volwassen/ouder was, nou, ik geloof niet dat jij niet Essn Rabbering Hills bentquote:
Dat laatste is gewoon al het geval hoorquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bij dit nummer hoor ik al aan de oliebollen te zitten en moet er vuurwerk te horen zijn.
Deze man weet.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bij dit nummer hoor ik al aan de oliebollen te zitten en moet er vuurwerk te horen zijn.
Dit inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, waar gaat het heen met Nederlandquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Normaal is het een degelijke grijze muis. Nu is het een onbetrouwbare grijze muis.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
normaal is Paul juist heel betrouwbaar
Je hebt beide natuurlijk volledig zelf in de hand.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Vind ook bijzonder, hij was erg constant en was goed bezig.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
normaal is Paul juist heel betrouwbaar
Ik vind het vreselijk gejammer.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor die man toch zn gitaarstrelen![]()
Vader Abraham zou Sieneke wel doen. Hij zei het zelf, 'doe dan maar Sieneke'.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Kutwijf ook met dr bijdehante draaiorgel
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijnquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij geloofde niet dat ik volwassen/ouder was, nou, ik geloof niet dat jij niet Essn Rabbering Hills bent
Hoi.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
We moeten een actieve nightcrew maken
Hoe vroeg?quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme vroeg opstaan voor stemplaten Talk Talk en Muse
quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt beide natuurlijk volledig zelf in de hand.
Ik geef Thierry zbaudet de schuld.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, waar gaat het heen met Nederland
Klopt.quote:
Als ik het kan onthouden, zal ik er op stemmenquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Zorro het volgende:
Stemactie volgend jaar!
Daar hebben we er al heel wat van inmiddels, niet?
Ik gok op dat eerstequote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijn
wel een prachtig nummer!quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorgaande jaren stond Old Man als hoogste van Neil. Dat is echt slappe hap vergeleken met dit
quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vader Abraham zou Sieneke wel doen. Hij zei het zelf, 'doe dan maar Sieneke'.
Wie noteert ze?quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Zorro het volgende:
Stemactie volgend jaar!
Ik ga voor optie één.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijn
Tenzij je je in het weekend verkleed.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit een prima nummer en prima waar het staat ook. Zo bijzonder is het ook weer niet.
Moeten we ook echt eens wat mee gaan doen ipv alleen maar roepen en dan het volgende jaar klagen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Zorro het volgende:
Stemactie volgend jaar!
Je klinkt als een...quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorgaande jaren stond Old Man als hoogste van Neil. Dat is echt slappe hap vergeleken met dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw username symboliseert momenteel dit topic
En sinds vandaag bart lupquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geef Thierry zbaudet de schuld.
En Mark van Bommel
Ja die oude geile baardmans zou dat wel doen jaquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vader Abraham zou Sieneke wel doen. Hij zei het zelf, 'doe dan maar Sieneke'.
quote:
Vergeet de boeren niet...quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Mark van Bommel
Is het ook niet, vind het vooral leuk en mooi om te zien dat het nog steeds ongeveer evengoed looptquote:
Jij bent gewoon een lekker dingquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je klinkt als een...Houden oude mannen niet meer van rustige liedjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent zelf vreselijk gejammer
In zo'n situatie open je een nieuwe.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Jezus, 'over 9 posts sluit dit topic'. Twee seconden later: topic is vol.
Hmm touché...quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de Rabobankquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Mark van Bommel
Ik deed het al dus... ooh! STEMLIJSTJESGENOTquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als ik het kan onthouden, zal ik er op stemmen
In ieder geval van klagen dat alles vroeger beter was.quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houden oude mannen niet meer van rustige liedjes?
Maar verkleden als wat danquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je je in het weekend verkleed.
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moeten we ook echt eens wat mee gaan doen ipv alleen maar roepen en dan het volgende jaar klagen.
Jong kan ik niet beoordelen zonder visueel bewijs, maar in de tijd dat ik je hier nu op FOK! ken ben je wel leukquote:
Je hebt je bestaansrecht ontdektquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]eindelijk heeft m'n username nut
TOOLquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?
gewoon voor Stevie's neusquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef ok01 het volgende:
Ik zou Lindsay Buckingham tijdens Rumours doen
quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tempo is echt niet te dorn joh.
Dat duurde veel te lang dit keer.quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In zo'n situatie open je een nieuwe.
Nog steeds kutquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben blij dat ik inmiddels achter de laptop zit. Mobiel was het echt vreselijk.
Ja!quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef ok01 het volgende:
Ik zou Lindsay Buckingham tijdens Rumours doen
quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deed het al dus... ooh! STEMLIJSTJESGENOT
Vergeet ik het bijna zeg.
Beter scrollmuis kopen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
ik heb moeite met het topic doorlezen
Uiteraard, trouwe mensen hierquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is het ook niet, vind het vooral leuk en mooi om te zien dat het nog steeds ongeveer evengoed loopt
Er komen sneller posts bij dan ik kan scrollenquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
Vind de nacht daarom leuker, allemaal beter te volgen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
Oh ja Garbage - Only Happy when it Rainsquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?
Veel meer sentiment in dat nummer. Ik had het in mijn hoofd tijdens de begrafenis van mijn opa drie jaar terug.quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja duurt veel te lang tot we Billie horenquote:
Absurde snelheid wel ja.quote:
Oeh voor Motley Crue doe ik wel mee!quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien moeten we ons allemaal beperken tot 1 post per minuut?quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jong kan ik niet beoordelen zonder visueel bewijs, maar in de tijd dat ik je hier nu op FOK! ken ben je wel leuk
Hopelijk ook een oude man destijdsquote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel meer sentiment in dat nummer. Ik had het in mijn hoofd tijdens de begrafenis van mijn opa drie jaar terug.
ja zoiets ja... af en toe maar wat quoten zodat ik wat kan posten...quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er komen sneller posts bij dan ik kan scrollen
quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En No Rain stond veels te laag.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh ja Garbage - Only Happy when it Rains
Zo gaan de meeste mensen om met hun gefaal toch? Doen alsof het niet is gebeurd.quote:
Zou dr doen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt je bestaansrecht ontdekt
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Door het klagen over de snelheid
Gaat het alleen maar sneller
Je bent te vroeg.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet kiezen. Óf lezen, óf quoten.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zoiets ja... af en toe maar wat quoten zodat ik wat kan posten...
t is niet alsof je haar commentaar verstaat iddquote:
Oeh jaquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik zou Bruce Springsteen in de ‘80s en ‘90s doen en misschien nu nog wel.
Nee als we allemaal doen alsof het er niet was dan was het gewoon een storing in het signaal toch?quote:
Mijn oma heet Keizer en kom uit Drenthequote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Daniel LohuesGOD
Ongekroonde keizer van Drenthe
Oh shit te vroegquote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben je meester in inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo gaan de meeste mensen om met hun gefaal toch? Doen alsof het niet is gebeurd.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef LTVDK het volgende:
Weer van die wazige zooi uit de Achterhoek
Ze danst in ieder geval wel vrolijk mee altijd.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft die sidekick van Paul ooit al wat gezegd?
Zou haar doen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dagelijksquote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef Zorro het volgende:
DAt heb ik ook wel ooit, dat ik denk, hoe kom ik hier weg?
Geen idee eigenlijk, zou haar dan alsnog doen hoorquote:
Ja, ik pas wel op.quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inmiddels is dat wel legaal geloof ik
ik kan niet kiezen...quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je moet kiezen. Óf lezen, óf quoten.
Jammer dat de intro van het nummer zo lang duurt dat het de rest verpestquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]dat dit nog ooit mag gebeuren. Mijn leven is gelukt
Same, als ik een paar jaar jonger was geweestquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t is niet alsof je haar commentaar verstaat idd
Lekker wijf ook wel.quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ze danst in ieder geval wel vrolijk mee altijd.
Ze is nu 18quote:
Wat een onnodige aanval zeg.quote:
Jawel joh, ze heeft gewoon ietsquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet meer over boeren ga klagen.
Grapje. Ik ga nog steeds over boeren klagen.
Ik hoop dat jij op een legoblokje stapt.quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vind ik stiekem wel mooi.
Verder mag Drenthe grandioos de griep krijgen.
En terechtquote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet meer over boeren ga klagen.
Grapje. Ik ga nog steeds over boeren klagen.
Wij hoeven niet te kiezen. vrouwen kunnen multitaskenquote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan niet kiezen...
lijk wel een vrouw!
quote:
Dat is wel een hele extreme tanline.quote:
Die blijven over het algemeen toch ook gewoon daar?quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Op hunebedden na komt er weinig goeds uit Drenthe.
Ik hoop dat jij ooit een logopedist ontmoet.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij op een legoblokje stapt.
"En zo begon de jarenlange zoektocht naar het 'mysterie van Borger'. Was ze er maar nooit aan begonnen, op die vervloekte avond in december 2019. Heel even voelde ze weer die angst die ze om onverklaarbare redenen ook altijd voelt wanneer ze 'Hier kom ik weg' van Daniël Lohues hoort."quote:
Dat is ook niet belangrijkquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Net of mensen uit de randstad verschil weten tussen Twente, Drenthe en Achterhoek
Neequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te kiezen. vrouwen kunnen multitasken
Castricum?quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Rutger houdt van WIDM, wintersport en hardlopen.
Is er ook nietquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Net of mensen uit de randstad verschil weten tussen Twente, Drenthe en Achterhoek
quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik hoop dat ik er mee weg kom
Dit jaar ook weer, hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Inderdaad, dat ligt allemaal in Friesland.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Neuh.quote:
Eenschquote:
quote:
SP Gieten is nochtans ieder jaar een genot.quote:Op zondag 29 december 2019 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vind ik stiekem wel mooi.
Verder mag Drenthe grandioos de griep krijgen.
quote:
Ik noem Twente altijd Achterhoek om mensen uit Twente op de kast te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Momo het volgende:
Zijn er veel knappe logopedistes in Nederland dan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit een logopedist ontmoet.
Dan mag hetquote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Neuh.
Gewoon Drents nationalisme. Hunebedden, Kamp Westerbork, Daniel Lohues.
Had eigenlijk een lijst moeten aanleggen met alles waar je eenquote:Op zondag 29 december 2019 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik hoop dat ik er mee weg kom
Ik denk dat er inderdaad niets anders op zitquote:
Hey, de vlag van Alkmaar.quote:
Jij spreekt mensen uit Twente?quote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem Twente altijd Achterhoek om mensen uit Twente op de kast te krijgen.
De Kast is toch Friesland?quote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem Twente altijd Achterhoek om mensen uit Twente op de kast te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |