In deze tijden brengt een jong mokkel een nummer uit dat je je bek moet houden en haar keihard moet beffen ... dus valt nog mee.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Abba wat zingt over een te jong meisje dat zin heeft in seks
Moet je in deze tijden zo'n lied uitbrengen
Ik begrijp jou!quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben wegluister boven verder, vermoeidheid slaat ernstig toe
quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet nadat je je hebt vergaapt aan de Wallen, naar de coffeeshop bent geweest en je vol hebt gezopen en gevreten om vervolgens in Ruinerwold te klagen hoe kut de randstad is.
Nu pas?quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Eindelijk hoor ik ABBA in de Top 2000 dit jaar
Noord-Holland, Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Noord-Brabant en Zuid-Holland hier.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Momo het volgende:
Mijn voorouders komen uit Twente, Achterhoek en Friesland dus ik ben wel een boer dus
Amsterdam is wel een vermoeionde stad natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet nadat je je hebt vergaapt aan de Wallen, naar de coffeeshop bent geweest en je vol hebt gezopen en gevreten om vervolgens in Ruinerwold te klagen hoe kut de randstad is.
Trustenquote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Merolquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
In deze tijden brengt een jong mokkel een nummer uit dat je je bek moet houden en haar keihard moet beffen ... dus valt nog mee.
Preutse politiek correcte metoo samenlevingquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lolita anno 2019 wordt lastig ja.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
In deze tijden brengt een jong mokkel een nummer uit dat je je bek moet houden en haar keihard moet beffen ... dus valt nog mee.
trustequote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
Het zit nog steeds ontzettend diep hé.quote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh yeahquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef essnhills het volgende:
Well I can dance with you honey
if you think it's funny![]()
![]()
Dat nummer gaat over Gijsquote:Op zondag 29 december 2019 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |