ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.quote:
In dit geval zegt hij er gewoon helemaal niets over.Een simpele mea culpa lijkt me toch wel gepast.quote:
Mobiel is dan ook voor mensen zonder pc.quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Op mobiel is dit niet meer bij te houden
Ja da's best snel gegaan allemaal. 2 minuten en t was gepieptquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nieuw? Ze hebben al een kind intussen.
Als hij zijn lenzen/bril af/uit doet wel. Met een beetje fantasie.quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je op krystl lijkt, staat ie daar vast voor open. Weet niet hoe zn nieuwe vriendin eruit ziet.
Fixedquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Op SCOOT mobiel is dit niet meer bij te houden
Hij weet het waarschijnlijk niet eensquote:
Was toch ook niets aan de handquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon doen alsof er niets aan de hand was
quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.
Ook blond (ik Google alles en iedereen).quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je op krystl lijkt, staat ie daar vast voor open. Weet niet hoe zn nieuwe vriendin eruit ziet.
Is 'geile users' geen pleonasme?quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
Geile vrouwelijke users vandaag, is het de maan?
🇦🇺🇦🇺🇦🇺quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zat alleen in een vuile kameel
Ik zet geen foto van mezelfquote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef Poppejans het volgende:
Paul zegt gewoon niks... Hij heft dat toch nu wel gehoord lijkt me
She took me in and gave me breakfastquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef essnhills het volgende:
I made a strange lady. she made me nervous![]()
O*
Ess en ik begonnen over wie zou je doen, dus jullie hebben gewoon ons idee gejat en.. verfijnd.quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.
Ja hallow pc meeslepen op vakantie is ook weer zo watquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mobiel is dan ook voor mensen zonder pc.
wel een juiste constatering he?!quote:
Op mijn PC zit ik ook alleen maar te scrollenquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Op mobiel is dit niet meer bij te houden
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja verdomme deze had ik nog nooit gehoord en nu kan ik dit straks alleen nog maar horen
Echt hequote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fin ik geen reden.quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja hallow pc meeslepen op vakantie is ook weer zo wat
quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef Isorden het volgende:
He just smiled and gave me a vegemite sandwich![]()
quote:
quote:
Wat zou je doen ?quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ess en ik begonnen over wie zou je doen, dus jullie hebben gewoon ons idee gejat en.. verfijnd.
Stel geen vragen maar geniet ervan!quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
Geile vrouwelijke users vandaag, is het de maan?
Muscles from Brussels eindbaasquote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jean Claude van Damme-grapjes in nummers: +1
Sik is lul in het Turks, haha.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
THE MAN FROM DOWN UNDER!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moet Down naar Under derhalve?quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef ok01 het volgende:
Dit staat wel echt opvallend hoog trouwens![]()
Nee wie, niet watquote:
Vraag ik me nu ook af nu ik zie dat letterlijk iedereen die zin postquote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Helemaal justquote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Even uit m’n hoofd: Simon “The wizard” Whitlock?
De babbelbox vraagt zich af:quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
THE MAN FROM DOWN UNDER!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is de realiteit, zo zijn vrouwen nou eenmaal!quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh man die geweldige videofucks met die intro-flessen ook
ja zo blijkt ja!quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is de realiteit, zo zijn vrouwen nou eenmaal!
Hopen op pics.quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel geen vragen maar geniet ervan!
Dubbele moraalquote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is de realiteit, zo zijn vrouwen nou eenmaal!
Of haar loving feeling?quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker 4 seconden te vroeg, jammer. You lost your touch?
Beter Slecht verzonnen dan goed gejat toch?quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ess en ik begonnen over wie zou je doen, dus jullie hebben gewoon ons idee gejat en.. verfijnd.
Concerten gaan voor, sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Excuus, volgende keer gaat ie mee.
Maar waar was jouw pc tijdens het concert dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |