Oh is dat hetquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
Paul wilde gewoon overbrengen hoe verwarrend een live performance van Amy Winehouse was.
Toen was iedereen gedrogeerd.quote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen was het amper bij te houden. In 2015 ging het nog sneller toch?
Tien jaar geleden tijdens Serious Request hadden we een topics vol in 4 minuut nogwat. Snelste topic ooit op FOK! is 1 minuut nogwat.quote:
Eens maatquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Record topics waren altijd alleen gespam
Weet niet meer of ik daar bij wasquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit zijn nog geen 2017 snelheden hoor
Welkom terugquote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben even weg en weer drie topics verder...
Geen idee, maar momenteel gaan de topics wel akelig hardquote:
Goed ideequote:
Geen TT, beste TT.quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Gretzl het volgende:
@:DagoDuck: je moet wel een TT bedenken
Neeeee haha. He's all yoursquote:
Als je op krystl lijkt, staat ie daar vast voor open. Weet niet hoe zn nieuwe vriendin eruit ziet.quote:
Ik lijk sprekend op hemquote:
Doe es een foto?quote:
Gewoon ontkennen 😎quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Gaat Paul niet zeggen dat hij het nummer verneukt heeft?
Altijd blijven ontkennenquote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Gaat Paul niet zeggen dat hij het nummer verneukt heeft?
Hij hoorde het zelf niet.quote:
Nieuw? Ze hebben al een kind intussen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je op krystl lijkt, staat ie daar vast voor open. Weet niet hoe zn nieuwe vriendin eruit ziet.
Irakesewoordvoerder.jpgquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon doen alsof er niets aan de hand was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |