Dat had het met 1 World Series ook wel gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit gaat een compleet nieuw publiek aantrekken.
Plus het zet meer meiden aan om het ook te gaan proberen.
Keiharde zaken, duhquote:Op zondag 29 december 2019 20:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat gaan ze in Kopenhagen doen dan?
Niet voor de dagjesmensen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In potentie een mooiere partij dan MvG - Labba
Ik kan me niet voorstellen dat die pot minder leuk wordt dan MvGquote:Op zondag 29 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In potentie een mooiere partij dan MvG - Labby
Tijdens het BDO WK ook aanwezig om alle vlaggetjes aan te moedigen?quote:
hendriksopkomst.gifquote:Op zondag 29 december 2019 20:10 schreef leolinedance het volgende:
Die Maxom stekelmans zegt verstandige dingen.
In principe nietquote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijdens het BDO WK ook aanwezig om alle vlaggetjes aan te moedigen?
Dus wie heeft er nu echt verloren?quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef leolinedance het volgende:
Barney verliest maar duwt 's avonds lekker zijn jonge chickie aan.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Tagliano het volgende:
HADDEN JULLIE DIT AAN ZIEN KOMEN???
BINGOOOOOO
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Tagliano het volgende:
HADDEN JULLIE DIT AAN ZIEN KOMEN???
BINGOOOOOO
We zullen hem waarschijnlijk wel gehad hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Krijgen we de kaart toch nog vol
Koffieautomaat ook.quote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die moet nog afgekrast op de bingo
Bord is rond. VAR kijkt mee.quote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef Nober het volgende:
Head 2 Head:
Van Gerwen 0-0 Labanauskas
SPANNEND!!!
welk format?quote:Op zondag 29 december 2019 20:11 schreef DKUp het volgende:
Het format is voordelig voor de Sloopkogel uit Vlijmen.
Per Laursen, Brian Sorensen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar de Deentjes zijn toch niet opgegroeid met de pijl?
Viesdunquote:
Nee maar de Nieuw-Zeeuwtjes ook niet. World Series Hearn komt ze het evangelie brengenquote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar de Deentjes zijn toch niet opgegroeid met de pijl?
quote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zullen hem waarschijnlijk wel gehad hebben
Ik verwacht een 5-0 eigenlijkquote:
Had Kan... hier voor een verrassing zorgen toch minstens nu verwachtquote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een breek is pas een breek nog niet afgestreept
Nieuws is al gelekt.quote:Op zondag 29 december 2019 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nieuws waar wij heel blij mee zijn mbt de Prumjur Liek
TWEE KEER BENITO ALS CHALLENGER DUS?!!??
Het chickiequote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dus wie heeft er nu echt verloren?
en die is wel al gezegd. meerdere keren.quote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Iedereen die zegt dat die Naomi mentale problemen heeft, dat heeft die hele mongolen familie, inclusief van Gerwen. Naomi Grovers heeft hetzelfde gehandicapte hoofd als d'r geldbeluste moeder. Als ze respect hadden voor die Naomi hadden ze het buiten de media gehouden, ook omdat je kan niet veel geld verwachten als het verhaal zo naar buiten wordt gegooid. Verder was het maar een naaktfoto, dat van Gerwen nog steeds als een volwassen kleuter de hand niet schudt van Klaasen zegt meteen dat van Gerwen mentaal is zoals zijn uiterlijk doet vermoeden; een volwassen baby.
quote:Iedereen die zegt dat die Naomi mentale problemen heeft, dat heeft die hele mongolen familie, inclusief van Gerwen. Naomi Grovers heeft hetzelfde gehandicapte hoofd als d'r geldbeluste moeder. Als ze respect hadden voor die Naomi hadden ze het buiten de media gehouden, ook omdat je kan niet veel geld verwachten als het verhaal zo naar buiten wordt gegooid. Verder was het maar een naaktfoto, dat van Gerwen nog steeds als een volwassen kleuter de hand niet schudt van Klaasen zegt meteen dat van Gerwen mentaal is zoals zijn uiterlijk doet vermoeden; een volwassen baby.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:15 schreef Zipportal het volgende:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
You’ll Never Walk Alone genotquote:
Kist en Kevin Lasker (en de moeder van Kevin).quote:Op zondag 29 december 2019 20:02 schreef BB-King het volgende:
Waarom niet gewoon Kist en Noppert aan tafel?
Veel gezelliger.
Lol.. true. Barney ook wel hoor. Huwelijk weggooien voor een duwbaar jong meisje wat in de kortste keren gaat vervelenquote:
Twee Euro Tours zijn daar nu geweest, zegt dunkt me wel wat dat het is doorgegroeid naar World Serie.quote:
Is dit Poepz0r?quote:
Jonge meisjes neuken verveelt nooit hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 20:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol.. true. Barney ook wel hoor. Huwelijk weggooien voor een duwbaar jong meisje wat in de kortste keren gaat vervelen
Uhhhquote:Op zondag 29 december 2019 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jonge meisjes neuken verveelt nooit hoor.
Is volgens mij wel geweest op één van de eerste dagen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee Euro Tours zijn daar nu geweest, zegt dunkt me wel wat dat het is doorgegroeid naar World Serie.
Ik vertrouw je op je woord.quote:Op zondag 29 december 2019 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
en die is wel al gezegd. meerdere keren.
Vandaag tijdens Dimi - Asp nog zelfsquote:Op zondag 29 december 2019 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is volgens mij wel geweest op één van de eerste dagen.
Weet niet of ik die letterlijk gehoord hebquote:Op zondag 29 december 2019 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
en die is wel al gezegd. meerdere keren.
HALLO JELLEquote:Op zondag 29 december 2019 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft de tv uitgezet en is onderweg naar de pier in Scheveningen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Raybar kan dat wel hebben ja, mentaal niet te kraken.
Minder zal het in ieder geval niet wordenquote:Op zondag 29 december 2019 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Raybar kan dat wel hebben ja, mentaal niet te kraken.
Tot ze misschien een gesprek gaan voeren.. en ze niet op hetzelfde level zitten. Maar goed hey.. als ze gelukkig zijn dan is het goedquote:Op zondag 29 december 2019 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo is het.quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Tot ze misschien een gesprek gaan voeren.. en ze niet op hetzelfde level zitten. Maar goed hey.. als ze gelukkig zijn dan is het goed
180 linkerbaan iquote:Op zondag 29 december 2019 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de tv uitgezet en is onderweg naar de pier in Scheveningen.
Wikipédia heeft het over Brian Buur, is dat een Valgrennetje?quote:Op zondag 29 december 2019 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je IT'er opzoekt in het woordenboek staat daarachter een foto van Brian Sorensen.
Je mag je geld ook gewoon aan mij geven wanneer je er van af wil hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Beavis het volgende:
Ik heb een tientje ingezet op Labanauskas. Levert mij ¤100 op als hij wint.
Laat het maar lekker gebeuren
Landverraadquote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Beavis het volgende:
Oh? Wat dan?quote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Jelle houdt er wel van als het een beetje juicy is ja
Wat vind je van de ringbaardperiode van Walton?quote:Op zondag 29 december 2019 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je IT'er opzoekt in het woordenboek staat daarachter een foto van Brian Sorensen.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Fapdoek mee is podium op
Daar had je ook een Big Mac menu voor kunnen hebben en nog 2.50 over houdenquote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Beavis het volgende:
Geen Fallus???quote:Op zondag 29 december 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Premier League Deelnemers:
vGerwen
Cross
Price
Smith
Aspinall
Anderson
Wright
Durrant
Chisnall
Contenders:
Humphries
Dobey
vdBergh
De Zwaan
Henderson
Noppert
O Connor
Dolan
Ratajski
Mijn voorspelling.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen
Cross
Price
Smith
Aspinall
Anderson
Wright
Durrant
Chisnall
Contenders:
Humphries
Dobey
vdBergh
De Zwaan
Henderson
Noppert
O Connor
Dolan
Ratajski
Mijn voorspelling.
Je mist Sharrockquote:Op zondag 29 december 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen
Cross
Price
Smith
Aspinall
Anderson
Wright
Durrant
Chisnall
Contenders:
Humphries
Dobey
vdBergh
De Zwaan
Henderson
Noppert
O Connor
Dolan
Ratajski
Mijn voorspelling.
Zelfs met supersizen nog 2,50 over?quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Daar had je ook een Big Mac menu voor kunnen hebben en nog 2.50 over houden
Wist niet dan Ronald Giphart kon darten.quote:Op zondag 29 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van de ringbaardperiode van Walton?
quote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Jelle houdt er wel van als het een beetje juicy is ja
Ja groot menu is 7.50quote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfs met supersizen nog 2,50 over?
Ik waag liever een gokje. Als ik alles naar de mac breng, kom ik er zo uit te zien als die darters....nee dankje!!quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Daar had je ook een Big Mac menu voor kunnen hebben en nog 2.50 over houden
Okquote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja die natuurlijk ook, zet haar maar ipv Ratajski of Henderson.
Maar dan kun je er straks dus een stuk of 15 kopenquote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik waag liever een gokje. Als ik alles naar de mac breng, kom ik er zo uit te zien als die darters....nee dankje!!
Dat was het signaal voor de 158.quote:
Vooral juichen voor die klootzak.quote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef Szura het volgende:
Haha en de dikke finish, sokken optrekken
laaiendquote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral juichen voor die klootzak.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wikipédia heeft het over Brian Buur, is dat een Valgrennetje?
Ja.quote:
ZIEDENDquote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral juichen voor die klootzak.
Dat is waarschijnlijk gewoon achtergebleven na de werken met zijn HEER-LU-KE vrouw.quote:Op zondag 29 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van de ringbaardperiode van Walton?
Verder zal ie wel kloppen. Dolan in Noord Ierland lijkt mij wel onzeker, is denk ik ook afhankelijk of Gurney of Chisnall in de PL komt.quote:
Mijn voorspelling is on!quote:Op zondag 29 december 2019 20:11 schreef BB-King het volgende:
Voorspelling!
Labanauskas pakt verrassend de 1ste set.
Van Gerwen wordt boos en verliest daarna geen leg meer.
5-1 overwinning!
Neequote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef Anneloos het volgende:
Lekker dithopelijk kan hij dit volhouden
Ook voor luxe gaan leven.quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat doe je als iedereen leeft voor luxe
Neequote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef leolinedance het volgende:
Deze zagen we niet aankomen toch mannen?
Is dit de definitieve doorbraak vanquote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
Nu verwacht ik van Maijer wel een;
"Kan Darius voor een verrassing zorgen"
Ik heb nog flights van Brian Sorensen.quote:
watquote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef Anneloos het volgende:
Lekker dithopelijk kan hij dit volhouden
twitter:LuckyFonzIII twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 00:54:53‘Je loog tegen mij’ van Drukwerk werd geproduceerd door Coen van Vrijberghe De Coningh oftewel Johnny Flodder (!) en het is een cover (!) van het punknummer (!) ‘Terug van Troje’ over de thuiskomst van Odysseus (!!!)🤔 https://t.co/A9Lb6Vadoc reageer retweet
Nee zou kut zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
Heb Labanauskas in de finale bij het gokgebeuren van RTL7. Zou fijn zijn als die wint.
KAN MICHAEL DIT NOG OMDRAAIEN?!quote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
Nu verwacht ik van Maijer wel een;
"Kan Darius voor een verrassing zorgen"
Ah, had ik dat dus toch goed onthoudenquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
Heb Labanauskas in de finale bij het gokgebeuren van RTL7. Zou fijn zijn als die wint.
Dit is zo'n irritante ventquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Nober het volgende:
twitter:LuckyFonzIII twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 00:54:53‘Je loog tegen mij’ van Drukwerk werd geproduceerd door Coen van Vrijberghe De Coningh oftewel Johnny Flodder (!) en het is een cover (!) van het punknummer (!) ‘Terug van Troje’ over de thuiskomst van Odysseus (!!!)🤔 https://t.co/A9Lb6Vadoc reageer retweet
“Is dit dan toch onderschatting bij MVG”quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit de definitieve doorbraak van
Kan hij de vinale halen
Zagen we dit aankomen
MvG komt gewoon niet opdagen
Moeten we per se voor MvG juichen?quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
watKom je uit Litouwen ofzo?
Nee absoluut nietquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Moeten we per se voor MvG juichen?
"Laat van Gerwen dit een beetje gebeuren?"quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef Ronald het volgende:
[..]
“Is dit dan toch onderschatting bij MVG”
Ik heb nog nooit een mens horen praten die op zo’n laag niveau opereert als Kevin Lasker.quote:Op zondag 29 december 2019 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kist en Kevin Lasker (en de moeder van Kevin).
Mani is het hier mee eens.
Dit zijn tekstenquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Wat heeft Van Gerwen er soms toch zwakke legs tussen zitten, om je kapot te schamen. Ben je de beste darter ter wereld en dan loop je zo te kloten. Pure gemakzucht, die dacht even op halve kracht naar de finale te wandelen. Niet om aan te gluren hoe hij zo staat te gooien.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Wat heeft Van Gerwen er soms toch zwakke legs tussen zitten, om je kapot te schamen. Ben je de beste darter ter wereld en dan loop je zo te kloten. Pure gemakzucht, die dacht even op halve kracht naar de finale te wandelen. Niet om aan te gluren hoe hij zo staat te gooien.
We zitten godverdomme niet in het Ajaxtopicquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Hardop gelachen, bedanktquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Hou je bek eensquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Nee, maar zou wel lekker zijn als hij een keer op zijn plek wordt gezetquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
watKom je uit Litouwen ofzo?
Ga wegquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mens horen praten die op zo’n laag niveau opereert als Kevin Lasker.
Hij staat toch op de eerste plek?quote:Op zondag 29 december 2019 20:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, maar zou wel lekker zijn als hij een keer op zijn plek wordt gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |