You’ll Never Walk Alone genotquote:
Kist en Kevin Lasker (en de moeder van Kevin).quote:Op zondag 29 december 2019 20:02 schreef BB-King het volgende:
Waarom niet gewoon Kist en Noppert aan tafel?
Veel gezelliger.
Lol.. true. Barney ook wel hoor. Huwelijk weggooien voor een duwbaar jong meisje wat in de kortste keren gaat vervelenquote:
Twee Euro Tours zijn daar nu geweest, zegt dunkt me wel wat dat het is doorgegroeid naar World Serie.quote:
Is dit Poepz0r?quote:
Jonge meisjes neuken verveelt nooit hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 20:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol.. true. Barney ook wel hoor. Huwelijk weggooien voor een duwbaar jong meisje wat in de kortste keren gaat vervelen
Uhhhquote:Op zondag 29 december 2019 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jonge meisjes neuken verveelt nooit hoor.
Is volgens mij wel geweest op één van de eerste dagen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een breek is pas een breek nog niet afgestreept
quote:Op zondag 29 december 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee Euro Tours zijn daar nu geweest, zegt dunkt me wel wat dat het is doorgegroeid naar World Serie.
Ik vertrouw je op je woord.quote:Op zondag 29 december 2019 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
en die is wel al gezegd. meerdere keren.
Vandaag tijdens Dimi - Asp nog zelfsquote:Op zondag 29 december 2019 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is volgens mij wel geweest op één van de eerste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |