Kouwe Arie is ook al ontsnapt.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu is al ontsnapt. Wedstrijd beslist na welgeteld 2 minuten
helaas is mijn gifje over hem stukquote:
VDP ontsnapt nog vaker.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kouwe Arie is ook al ontsnapt.
TonZon. Die is trefzeker.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
He boys ik zoek nog goede radiatorfolie. Welke kan ik het beste nemen?
Oh damn zou het gifje graag zien.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
helaas is mijn gifje over hem stuk
hij heeft eens tegen Wright gespeeld en met hem mee gedanst
Ik denk dat Barry wel weet wat werkt en niet.quote:Op zondag 29 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Berrie is nu zijn hand aan het overspelen
In landen zoals Engeland en Amerika zijn ze daar wel meer bezig met EQUALITY volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Barry wel weet wat werkt en niet.
Nee hoor. Dit gaat een compleet nieuw publiek aantrekken.quote:Op zondag 29 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Berrie is nu zijn hand aan het overspelen
ja dan denk ik dat de contenders de reguliere deelnemers zijn. EN de challengers de wegwerptegenstandersquote:Op zondag 29 december 2019 20:06 schreef Doevelaer het volgende:
Eerst contenders, dan challengers en vervolgens noemt hij ze weer contenders.
En dat is ook prima.quote:Op zondag 29 december 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In landen zoals Engeland en Amerika zijn ze daar wel meer bezig met EQUALITY volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |