Ik zie daar links iemand bewe...oh neequote:
Christine was verschrikkelijk qua zang!quote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valt me tegen dan. Ik had gedacht dat Christine McVie toch nog wel wat kon. Stevie Nicks kan ik me wel voorstellen.
Ik kies meestal voor mayonaise.quote:
Weer een illusie armerquote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Christine was verschrikkelijk qua zang!
Ja, dat viel wel tegen ja.quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar lag het niet aan. De zang van de dames was echt erbarmelijk.
I see what you did therequote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Christine was zeker niet Perfect en Stevie was Nicks.
Nee, gewoon patatje mayonaise.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is zo'n lijst waar je geen 'last' van hebt als hij opstaat, laat ik nou van lastige muziek houden
Op het moment is dat weinig genot, dan weet je dat je je weer 105 minuten (inclusief rust) kunt ergeren.quote:
Ik vind anders veel nummer weer doorslaan tot het punt dat ik er weer last van heb.quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit nummer is wel exemplarisch voor de top2000 een goed nummer maar ontzettend kabbelend, eigenschappen als rustig kabbelend etc kunnen bij het grootste gedeelte van de lijst geplaatst worden
Het is zo'n lijst waar je geen 'last' van hebt als hij opstaat, laat ik nou van lastige muziek houden
Dat was bij ons in de domequote:
Klopt. toch ga ik iedere keer met plezier naar het stadion, tegen beter weten in...quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment is dat weinig genot, dan weet je dat je je weer 105 minuten (inclusief rust) kunt ergeren.
Na dit gekweel zat het stadion maar halfvol.quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was bij ons in de dome
Ook een veel beter nummer.quote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor liever Private Dancer, ten minste geschreven door Mark Knopfler
Arnhemmert?quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was bij ons in de dome
Tegen Inter in 2000 zat het wel een keer nokkievolquote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dit gekweel zat het stadion maar halfvol.
Daarvoor trouwens ook.
soms is de cover beter dan het origineel.quote:
Aalbersgodquote:Op zondag 29 december 2019 11:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tegen Inter in 2000 zat het wel een keer nokkievol
quote:Op zondag 29 december 2019 11:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor liever Private Dancer, ten minste geschreven door Mark Knopfler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |