SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
die schijnt de solo niet meer te doen...quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning lieverds!
Als je ooit fan wilt worden van Bruce dan is de liveversie van dit nr een goede instapper. Vooral de solo van clarence
zn zoon kan het ookquote:Op zondag 29 december 2019 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
die schijnt de solo niet meer te doen...
Alsof Bruce een man is die instappers draagt...quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je ooit fan wilt worden van Bruce dan is de liveversie van dit nr een goede instapper.
Seedorf?quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning lieverds!
Als je ooit fan wilt worden van Bruce dan is de liveversie van dit nr een goede instapper. Vooral de solo van clarence
En Racing in the Street live.quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning lieverds!
Ok, duidelijk, we weten idd niet op welke nummers..quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Push the sky away, Hallelujah, As I sad sadly by her side, Wheeping song
Serieus.. er moet nog wel veel gebeuren. Op het gebied van communicatie, begrip en op hetzelfde niveau zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende: [..] Heb je nou nog niet genoeg aan je relatie gewerkt?
Wilde het net wijzigen ja. Tis nog vroegquote:
incest dus? zn zoon is ook zn neefje?quote:
And dan mis je nog As I sat sadly by her sidequote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende: [..] Are You the One, Tupelo, Mercy Seat, Do You Love Me, Red Right Hand, 50 ft of pure white snow en Jubilee Street. Met een optie op God is in the House.
Morgequote:
Lijkt dit forum wel...quote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
er moet nog wel veel gebeuren. Op het gebied van communicatie, begrip en op hetzelfde niveau zitten.
teveel moois gemaaktquote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, duidelijk, we weten idd niet op welke nummers..
Loop je dan ook nog naar de markt voor een moot gebakken vis? Vraag anders de buurman nog de kleuren van de muren van je huis over te spuitequote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar wellicht dat ik dat uitstel tot morgen.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:21 schreef cafca het volgende:
[..]
And dan mis je nog As I sat sadly by her side
Ik vond Are you the one wel een heel fijne suggestie.quote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, duidelijk, we weten idd niet op welke nummers..
Sterkte en heel veel succes danquote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Serieus.. er moet nog wel veel gebeuren. Op het gebied van communicatie, begrip en op hetzelfde niveau zitten.
Het serieuze werkquote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Serieus.. er moet nog wel veel gebeuren. Op het gebied van communicatie, begrip en op hetzelfde niveau zitten.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vond Are you the one wel een heel fijne suggestie.
Net als tien anderen die ik heb gezien
Nee, we hebben gisteren al visite gehad die vis kwam brengen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Loop je dan ook nog naar de markt voor een moot gebakken vis? Vraag anders de buurman nog de kleuren van de muren van je huis over te spuite
Als je simpelweg gelukkig bent is er niks aan de hand.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we hebben gisteren al visite gehad die vis kwam brengen.
Dank je.quote:
Dat is idd een minder album.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eerste wat ik hoorde van Nick Cave was Dig, Lazarus, Dig.
Dat vond ik echt een flutnummer, dus toen heb ik me niet verder verdiept in zijn oeuvre.
Ik word al gelukkig van de kleine dingen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je simpelweg gelukkig bent is er niks aan de hand.
In the jungle, the mighty junglequote:
Je mag best wat dieper graven.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vond ik echt een flutnummer, dus toen heb ik me niet verder verdiept in zijn oeuvre.
Ik verzeker je dat je om gaat als je hem ooit live ziet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes en sterkte!quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je.
Mevrouw Pippen zit ook een beetje vast. Wil niet teveel in detail treden.. Ik probeer haar daarbij te helpen, maar loop steeds tegen een muur op. Het is lastig.
Ik denk dat ik zelf maar een afspraak met de huisarts ga maken voor ons samen. Mij alleen lukt dit niet.
Vers kopje thee?quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word al gelukkig van de kleine dingen.
The Mercy Seat vind ik ook zenuwenmuziekquote:
Ja die vind ik ook niet leukquote:Op zondag 29 december 2019 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Mercy Seat vind ik ook zenuwenmuziek
quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ok, nu moet ik even doesen en dingen gaan doen.
Love you all!
Schaam je!quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef Cee het volgende:
Veel succes en sterkte, Familie Pippen![]()
Ik vind Bruce echt heel tof, zou hem graag eens live zien maar realiseer me steeds dat ik weinig nummers echt heel boeiend vind. Jungleland is bij mij het ene oor in, het andere uit.
Sterkte man.quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
Ik ook niet, maar wel een klassieker, daarom.quote:Op zondag 29 december 2019 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Mercy Seat vind ik ook zenuwenmuziek
Met een politieman?quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg zin in sex met een man van dit liedje.
Dat is George michael, de man van dit liedje. En die is dood. Nou heeft ieder zo zijn voorkeuren, maar toch...quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef Mani89 het volgende:
Ciaoquote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
Welke van de twee, George of Michael?quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef Mani89 het volgende:
We you tooquote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
Succesquote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
quote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
Dushi gaat douchenquote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
Heel verstandig. Als het jou niet lukt om haar te helpen, heeft ze daarvoor ook hulp nodig. Iemand van buitenaf.quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je.
Mevrouw Pippen zit ook een beetje vast. Wil niet teveel in detail treden.. Ik probeer haar daarbij te helpen, maar loop steeds tegen een muur op. Het is lastig.
Ik denk dat ik zelf maar een afspraak met de huisarts ga maken voor ons samen. Mij alleen lukt dit niet.
Man man manquote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vaak van vrouwen te horen gekregen, dit.
Alles, echt alles kan een mens gelukkig makenquote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word al gelukkig van de kleine dingen.
Nogmaals succesquote:Op zondag 29 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Love you all!
Is dit Fish?quote:
Behalve als hij gaat zingen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alles, echt alles kan een mens gelukkig maken
Vond die in Too Funky toch veel lekkerder dus ik heb nog 2 jaar om me te verbazenquote:Op zondag 29 december 2019 10:29 schreef Cee het volgende:
Dit nummer wordt volgend jaar 30 en iedereen in de clip is dus 30 jaar ouder.
Ik niet eens lichtquote:
Dat zei ik net idd ookquote:Op zondag 29 december 2019 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teksten nog steeds van toepassing, behalve de zwarte president.
Oh absoluut (in sommige kringen). Maar was naast een prima poeet ook nog verdienstelijk acteur, behoorlijk danser, dus creatief baasje wel. En een neusje voor de commerciële kant van gangstaquote:
Haha, ja, dat gebeurt wel vaker dit topicquote:
Ditquote:
Weet je zeker dat ze de tafels niet gewoon boven hun hoofd houden?quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben ze nu alle tafeltjes uit dat café verwijderd of was dat vorig jaar ook al? Ziet er wel gezelliger uit als iedereen staat/danst/beweegt.
ik ga er volgend jaar niet naartoe!quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben ze nu alle tafeltjes uit dat café verwijderd of was dat vorig jaar ook al? Ziet er wel gezelliger uit als iedereen staat/danst/beweegt.
En qua looks mocht ie er ook nog best wezenquote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh absoluut (in sommige kringen). Maar was naast een prima poeet ook nog verdienstelijk acteur, behoorlijk danser, dus creatief baasje wel. En een neusje voor de commerciële kant van gangsta
Die wimpers doen het 'm zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En qua looks mocht ie er ook nog best wezen
Nee daar zie ik nu alleen handen zwaaien.quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze de tafels niet gewoon boven hun hoofd houden?
Phoebequote:Op zondag 29 december 2019 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier had ook Smelly Cat kunnen staan
Ekdom-lolletjesquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
potverdorie, 4e bij de top 2000 quiz. we gingen voor top 3.
Don’t worryquote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga er volgend jaar niet naartoe!
Sorry, zal het de rest van dit uur niet meer doen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ekdom-lolletjes![]()
Zelfden iemand meegemaakt die in werkelijk elke zin een grapje denkt te moeten verstoppen. Vreselijk.
4e plek zou ik voor tekenen maandag voor mijn quizquote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
van de week bij turn de tables hadden ze de tafels allemaal op de kop vast dus ze waren er wel.quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Dezelfde waaraan @Cee meedeed?quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
Bedankt, Hansquote:Op zondag 29 december 2019 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
van de week bij turn de tables hadden ze de tafels allemaal op de kop vast dus ze waren er wel.
ywquote:
volgens mij komt cee niet uit groningenquote:
Where did it go wrong?quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
Cat Stevens draaien ze toch pas op 30 december?quote:Op zondag 29 december 2019 10:36 schreef Cee het volgende:
Wel een poezenuurtje zeg. The Cats, Cat Stevens, Kylie.
Haha, nee ik vroeg me al af.quote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij komt cee niet uit groningen
ach heb ik een pubquiz gemist in stad?quote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Bummerquote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
Netjesquote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Where did it go wrong?
Wij werden gisteren tweede.
Cutequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit nummer heb ik een paar maanden terug nog ontzettend hard zitten janken in de auto op weg naar huis. Nummer voor mijn gevoel jaren niet gehoord op de radio en nu de tekst zo toepasselijk was kwam die ineens voorbij.
Op dit nummer heb ik een paar maanden terug nog ontzettend hard zitten janken in de auto op weg naar huis. Nummer voor mijn gevoel jaren niet gehoord op de radio en nu de tekst zo toepasselijk was kwam die ineens voorbij.
Grappig. Zelfde geldt voor de zenderbaas van Orinoco en zijn vrouwquote:
Nee, klopt, die woon aan de andere kant van het landquote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en dan toch 4e worden van de 3quote:
ook in paradiso?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig. Zelfde geldt voor de zenderbaas van Orinoco en zijn vrouw
Bij ons staat die er met 3 liedjes in en vindt bijna iedereen in dit topic het kut.quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik gok dat we een nummer van de artiest van ons eerste concert samen nooit in de lijst gaan aantreffen
Zo werkt het soms met muziek die jíj mooi vindt...quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
top 2000 quiz in cafeetje aan zuiderdiep.quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach heb ik een pubquiz gemist in stad?
oh wie is het dan?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons staat die er met 3 liedjes in en vindt bijna iedereen in dit topic het kut.
Ja ik vraag me af of we in een café vol n00bied00s überhaupt het linkerrijtje zouden halen, alhoewel er geduchte tegenstand was, deden ook 28 teams mee en leeftijd varieerde sterk.quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Netjes. Wij waren maar met 3, terwijl de andere teams uit 5 bestonden. En de winnaars waren allemaal n00biedoobiedoo's die met een straatlengte verschil wonnen.
ow...... ja gemist dus... bij de brandweer?quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
top 2000 quiz in cafeetje aan zuiderdiep.
Bastille.quote:
Je ging voor haar?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons staat die er met 3 liedjes in en vindt bijna iedereen in dit topic het kut.
Dat is inderdaad grappig. Helemaal als het ook nog hetzelfde concert is. Die van ons was in Amsterdam. In 2004.quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig. Zelfde geldt voor de zenderbaas van Orinoco en zijn vrouw
oh ja, je hebt gelijkquote:
Zij is fan, ik vond het 'wel leuk'.quote:
ja dat is wel jammerlijkquote:Op zondag 29 december 2019 10:41 schreef Zorro het volgende:
Ze slaan het hele begin over
Single versies
Vermoed de Oosterpoortquote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook in paradiso?
Dan komt het namelijk wel heel dichtbij...
Netjes danquote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af of we in een café vol n00bied00s überhaupt het linkerrijtje zouden halen, alhoewel er geduchte tegenstand was, deden ook 28 teams mee en leeftijd varieerde sterk.
gelukkig wel jaquote:Op zondag 29 december 2019 10:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ER IS MAAR ÉÉN N00BIEDOOBIEDOO JA!
Ja terwijl ik nu zo iets heb van hmm doet me niksquote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo werkt het soms met muziek die jíj mooi vindt...
de kale jonkerquote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow...... ja gemist dus... bij de brandweer?
Vind dat nieuwe album wel een echt platenmaatschappijalbum met een hoop bagger, alleen Doom Days en Joy zijn daar nog leuk.quote:
Ik beschouw dit als positieve feedbackquote:
ah dat kon ook nog.quote:
Dit is eigenlijk ook niet Elvis. Dit is de guy van de chip shop.quote:
graag gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als positieve feedback
Ik vind daar niet zoveel mis mee. Dat wordt voor mijn gevoel vooral gehaat omdat het wat makkelijk in het gehoor ligt en qua productie niet perfect klinkt.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef Bugno3 het volgende:
Basgod
Zanggod
Gitaargod
Opbouwgod
Hier zou ik op moeten stemmen. En dat heb ik ook gedaan natuurlijk
Symph heeft ze ook live meegemaakt, ze kunnen helemaal niksquote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind daar niet zoveel mis mee. Dat wordt voor mijn gevoel vooral gehaat omdat het wat makkelijk in het gehoor ligt en qua productie niet perfect klinkt.
haha klinkt veelbelovendquote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat kon ook nog.
had je ff eerder moeten gillen, deed ik mee als 4e met jullie team... dan was je 5e geworden denk ik
MJ had nog een excuus voor zn dalingen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij veel klassiekers/hoge platen uit de eerste jaren moet dit jaar helaas gezegd worden: stond nog nooit zo laag. Geldt ook voor Elvis Costello
Hij kan wel zingen hoor, daar ligt t niet aan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft ze ook live meegemaakt, ze kunnen helemaal niks
nouja een manke er bij zorgt wel voor sympathiepuntjesquote:
MJ tegen zn jonge slachtoffers: They Dont Care ABout Us, Bad Pretty Young Thingquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
MJ had nog een excuus voor zn dalingen.
Je maar daar krijgen we mooie autotune en foute Nederlandstalige muziek voor terug. Staat Frans Bauer ook in de top 2000?quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij veel klassiekers/hoge platen uit de eerste jaren moet dit jaar helaas gezegd worden: stond nog nooit zo laag. Geldt ook voor Elvis Costello
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 29 december 2019 10:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je maar daar krijgen we mooie autotune en foute Nederlandstalige muziek voor terug. Staat Frans Bauer ook in de top 2000?
Die heeft ooit op 180 gestaan ofzoquote:
Daar heb ik tegen beter weten in op gestemd. Vond het wel leuk dat ie in de voorkeuzelijst stondquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
There's a Guy Works Down the Chip Shop Swears He's Elvis
Kirstyquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
There's a Guy Works Down the Chip Shop Swears He's Elvis
Die bedoelde ik dus. Dat is hij.
Als normaal er met onbekende nummers in staat en de 3js dan had ik ook wel Frans erin verwacht.quote:
Ook niet heel verrassend, maar inderdaad, die doen het goed.quote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Earring hebben dit jaar de wind ook wel mee. 2 platen terug in de lijst en zo ongeveer alles tot op heden fors gestegen
Ik twijfel nog met Vanilla Queen of Mad Love's Comingquote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef Bos81 het volgende:
Een van de mooiste Earrings(She flies on Strange wings is mijn stemgenot, dus imo de beste)
Zeer waarschijnlijk zelfs.quote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze
Misschien wel hun mooiste
Kwaliteit komt op de lange termijn altijd boven drijvenquote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet heel verrassend, maar inderdaad, die doen het goed.
Enige verklaring waarom Supertramp het zo goed doet, trouwens?
Sws van de 60'squote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze
Misschien wel hun mooiste
Ja wel raar dat de boeren wel op normaal stemmen en niet op bauerquote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als normaal er met onbekende nummers in staat en de 3js dan had ik ook wel Frans erin verwacht.
Roger Hodgson heeft weer een tour gegeven in NL, maar verder geen verklaringquote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Supertramp gewoon over het algemeen heel goed is?quote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het dus hun beste.quote:
quote:
Radar Love en Twilight Zone nog net iets beterquote:
Dat dusquote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef peaceman het volgende:
710
3
Father And Son
Cat Stevens, Ronan Keating
1971
euh??
Forum Opties | |
---|---|