Fifteen feet under pure white snowquote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Er moet veeeeul meer Nick Cave in de lijst.
Maar niemand is het er over eens welk nummer dat moet zijn.
Are You the One, Tupelo, Mercy Seat, Do You Love Me, Red Right Hand, 50 ft of pure white snow en Jubilee Street. Met een optie op God is in the House.quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Stagger Lee, duidelijkquote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Heb je nou nog niet genoeg aan je relatie gewerkt?quote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hier ga ik nog even van genieten en dan moeten er dingen gaan gebeuren.
dat is wel een probleem ja. allemaal een top 35 maken, daar een toplijst van maken en die massaal insturen..quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
First things first!quote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ow en die idd,quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg aan je relatie gewerkt?
Kutboeren?quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Isorden het volgende:
Deze was echt wel heel erg genieten op het malieveld in '16
Ik ken weinig van de beste man maar het eerste dat in me opkomt is dat ik vroeger steeds een beetje bang werd wanneer Do you love me weer voorbij kwam op MTV. Die zware stem, dat dreigende.quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Te weinig Rob de Nijs in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Push the sky away, Hallelujah, As I sad sadly by her side, Wheeping songquote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Are You the One, Tupelo, Mercy Seat, Do You Love Me, Red Right Hand, 50 ft of pure white snow en Jubilee Street. Met een optie op God is in the House.
Ja, hier ook. Maar wellicht dat ik dat uitstel tot morgen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |