ook in paradiso?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig. Zelfde geldt voor de zenderbaas van Orinoco en zijn vrouw
Bij ons staat die er met 3 liedjes in en vindt bijna iedereen in dit topic het kut.quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik gok dat we een nummer van de artiest van ons eerste concert samen nooit in de lijst gaan aantreffen
Zo werkt het soms met muziek die jíj mooi vindt...quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit nummer heb ik een paar maanden terug nog ontzettend hard zitten janken in de auto op weg naar huis. Nummer voor mijn gevoel jaren niet gehoord op de radio en nu de tekst zo toepasselijk was kwam die ineens voorbij.
top 2000 quiz in cafeetje aan zuiderdiep.quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach heb ik een pubquiz gemist in stad?
quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit nummer heb ik een paar maanden terug nog ontzettend hard zitten janken in de auto op weg naar huis. Nummer voor mijn gevoel jaren niet gehoord op de radio en nu de tekst zo toepasselijk was kwam die ineens voorbij.
oh wie is het dan?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons staat die er met 3 liedjes in en vindt bijna iedereen in dit topic het kut.
Ja ik vraag me af of we in een café vol n00bied00s überhaupt het linkerrijtje zouden halen, alhoewel er geduchte tegenstand was, deden ook 28 teams mee en leeftijd varieerde sterk.quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Netjes. Wij waren maar met 3, terwijl de andere teams uit 5 bestonden. En de winnaars waren allemaal n00biedoobiedoo's die met een straatlengte verschil wonnen.
ow...... ja gemist dus... bij de brandweer?quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
top 2000 quiz in cafeetje aan zuiderdiep.
Bastille.quote:
Je ging voor haar?quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons staat die er met 3 liedjes in en vindt bijna iedereen in dit topic het kut.
Dat is inderdaad grappig. Helemaal als het ook nog hetzelfde concert is. Die van ons was in Amsterdam. In 2004.quote:Op zondag 29 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig. Zelfde geldt voor de zenderbaas van Orinoco en zijn vrouw
oh ja, je hebt gelijkquote:
Zij is fan, ik vond het 'wel leuk'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |