graag gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als positieve feedback
Ik vind daar niet zoveel mis mee. Dat wordt voor mijn gevoel vooral gehaat omdat het wat makkelijk in het gehoor ligt en qua productie niet perfect klinkt.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef Bugno3 het volgende:
Basgod
Zanggod
Gitaargod
Opbouwgod
Hier zou ik op moeten stemmen. En dat heb ik ook gedaan natuurlijk
Symph heeft ze ook live meegemaakt, ze kunnen helemaal niksquote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind daar niet zoveel mis mee. Dat wordt voor mijn gevoel vooral gehaat omdat het wat makkelijk in het gehoor ligt en qua productie niet perfect klinkt.
haha klinkt veelbelovendquote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat kon ook nog.
had je ff eerder moeten gillen, deed ik mee als 4e met jullie team... dan was je 5e geworden denk ik
MJ had nog een excuus voor zn dalingen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij veel klassiekers/hoge platen uit de eerste jaren moet dit jaar helaas gezegd worden: stond nog nooit zo laag. Geldt ook voor Elvis Costello
Hij kan wel zingen hoor, daar ligt t niet aan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft ze ook live meegemaakt, ze kunnen helemaal niks
nouja een manke er bij zorgt wel voor sympathiepuntjesquote:
MJ tegen zn jonge slachtoffers: They Dont Care ABout Us, Bad Pretty Young Thingquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
MJ had nog een excuus voor zn dalingen.
Je maar daar krijgen we mooie autotune en foute Nederlandstalige muziek voor terug. Staat Frans Bauer ook in de top 2000?quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij veel klassiekers/hoge platen uit de eerste jaren moet dit jaar helaas gezegd worden: stond nog nooit zo laag. Geldt ook voor Elvis Costello
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 29 december 2019 10:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je maar daar krijgen we mooie autotune en foute Nederlandstalige muziek voor terug. Staat Frans Bauer ook in de top 2000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |