SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Netjesquote:Op zondag 29 december 2019 09:22 schreef Cee het volgende:
Top 2000 quiz van gisteren was trouwens erg leuk ingericht, veel variatie aan rondes, leuke clips met feitjes tussendoor, o.a. een overzicht van fragmenten met alle lijstduwerplaten van alle teams. En er kwam een doedelzakspeelster al Wild Rover spelend binnenwandelen, die ging wat fragmentjes spelen die we moesten raden. Hadden ook een bassist uitgenodigd die baspartijen uit de top 2000 speelde, dat was nog razend moeilijk. Desondanks tweede geworden en een Top 2000 popquizspelletje en scheurkalender gewonnen.
Goed gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 09:22 schreef Cee het volgende: Top 2000 quiz van gisteren was trouwens erg leuk ingericht, veel variatie aan rondes, leuke clips met feitjes tussendoor, o.a. een overzicht van fragmenten met alle lijstduwerplaten van alle teams. En er kwam een doedelzakspeelster al Wild Rover spelend binnenwandelen, die ging wat fragmentjes spelen die we moesten raden. Hadden ook een bassist uitgenodigd die baspartijen uit de top 2000 speelde, dat was nog razend moeilijk. Desondanks tweede geworden en een Top 2000 popquizspelletje en scheurkalender gewonnen.
Veel plezierquote:Op zondag 29 december 2019 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Fijne luisterdag allen, ik ga het weer vanuit de auto meemaken...
quote:Op zondag 29 december 2019 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Fijne luisterdag allen, ik ga het weer vanuit de auto meemaken...
dat is de 'grap'quote:Op zondag 29 december 2019 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als ze niet uit Lottum komen, waar dan wel?
Venloquote:Op zondag 29 december 2019 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als ze niet uit Lottum komen, waar dan wel?
Nou dan ga je nu ff genieten.quote:
Maar in Amsterdam wonen wel nothing but Thievesquote:Op zondag 29 december 2019 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze komen helemaal neet oet Amsterdam.
Wel minder dan Excuse Me, Ban All The Music en If I Get Highquote:
U heeft smaak.quote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Excuse Me vind ik de mooiste van NbT
Het is wel aardig, misschien een beetje te veel van het goede.quote:Op zondag 29 december 2019 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dan ga je nu ff genieten.
Trip switchquote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel minder dan Excuse Me, Ban All The Music en If I Get High
Amsterdam zit niet zoveel structuur in vind ik, dus denk dat andere platen meer jouw ding zijn nog.quote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is wel aardig, misschien een beetje te veel van het goede.
Ga ze maar eens Live zienquote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is wel aardig, misschien een beetje te veel van het goede.
Live gezien als voorprogramma. Was meteen omquote:
Ik heb er vooral moeite mee dat de beste man vanaf de eerste noot al gaat schreeuwen.quote:Op zondag 29 december 2019 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amsterdam zit niet zoveel structuur in vind ik, dus denk dat andere platen meer jouw ding zijn nog.
Deden ze Overcome?quote:Op zondag 29 december 2019 09:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Live gezien als voorprogramma. Was meteen om
6/10quote:
hele album is leukquote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best een aardig nummer van de Pepers.
Populair nummer in Delft dan waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 09:35 schreef peaceman het volgende:
Hier hebben alle pyromanen op gestemd.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen Michael nog was waar ie zelf van hield.
nee, ik kan wel spellen.quote:
Ja, of een muis. IIG was Ben MJ's huisdiertjequote:
deze grap heeft inmiddels ook een aardige baardquote:
ja deze van hun kan ik wel waarderenquote:
maar je hebt ook een paar pareltjes gemistquote:Op zondag 29 december 2019 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zet hem wel weer met een pareltje aan![]()
![]()
Ja maar slapen moet ook gebeurenquote:Op zondag 29 december 2019 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar je hebt ook een paar pareltjes gemist
oh?quote:Op zondag 29 december 2019 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar slapen moet ook gebeuren
ik zag vanmorgen iemand met een kerstboom op straat lopen. kerst duurt nog 362 dagen!!quote:
Vandaag 5de kerstdag.quote:Op zondag 29 december 2019 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen iemand met een kerstboom op straat lopen. kerst duurt nog 362 dagen!!
Ja, dit.quote:Op zondag 29 december 2019 09:47 schreef peaceman het volgende:
dit hoort op de eerste of tweede dag, daarna wil ik geen kerstnummers meer horen
Dit ja.quote:Op zondag 29 december 2019 09:47 schreef peaceman het volgende:
dit hoort op de eerste of tweede dag, daarna wil ik geen kerstnummers meer horen
once you go blackquote:Op zondag 29 december 2019 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had vroeger wel een dikke crush op Mariah Carey. Maar toen.... BLACKED
Jij blacked? Of zij?quote:Op zondag 29 december 2019 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had vroeger wel een dikke crush op Mariah Carey. Maar toen.... BLACKED
zow dat is wel heel drastisch!quote:Op zondag 29 december 2019 09:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit ja.
Kerstboom al opgeruimd zelfs.
nou zoveel jaar na dato betwijfel ik datquote:
Altijd wel klaar mee, dag na kerst alles weer opgeruimd hierquote:
quote:
nee hoor, single wel, maar geen kindertjesquote:
ik vind het altijd jammer als het opgeruimd is... zo kaal allesquote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Altijd wel klaar mee, dag na kerst alles weer opgeruimd hier
Muziek vergaat gelukkig niet.quote:Op zondag 29 december 2019 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou zoveel jaar na dato betwijfel ik dat
Bij sommige muziek is dat ook weer jammerquote:
Je hebt dan opeens meer ruimte in huis.quote:Op zondag 29 december 2019 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het altijd jammer als het opgeruimd is... zo kaal alles
ja dat wel, maar is ook saaiquote:Op zondag 29 december 2019 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt dan opeens meer ruimte in huis.
Olaquote:Op zondag 29 december 2019 09:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Guten Morgen Leute mit überlegenem Musikgeschmack
Of Gipsyquote:Op zondag 29 december 2019 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
Uriah Heep... hier had ook July Morning kunnen staan
Morgenquote:Op zondag 29 december 2019 09:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 09:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, klopt. Je kan alvast de paasspulletjes tevoorschijn halen.quote:
Dit idd.quote:Op zondag 29 december 2019 09:54 schreef Isorden het volgende:
Zo de reclame maar ff gebruiken om snel te douchen
Fijn uurtje welquote:Op zondag 29 december 2019 09:55 schreef Isorden het volgende:
719 Not An Addict K's Choice
718 Where The Wild Roses Grow Nick Cave & Kylie Minogue
717 Jungleland Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
![]()
716 Freedom! '90 George Michael
715 Changes 2Pac
714 One Way Wind The Cats
713 Wrong Novastar
712 I Want You Elvis Costello
711 Just A Little Bit Of Peace In... Golden Earrings![]()
710 Father And Son Cat Stevens
Daar doen we niet aanquote:Op zondag 29 december 2019 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Je kan alvast de paasspulletjes tevoorschijn halen.
Laten we maar gewoon wisselen met Danny Vera of Normaal..quote:Op zondag 29 december 2019 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal. We kunnen echt wel wat Ed Sheeran missen
Die is van Suzan en Freek, toch?quote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Bos81 het volgende:
Even een![]()
![]()
voor mensen die denken dat Where the Wild Roses grow een liefdesduet is
Ja, ze blijven gewoon optreden en nieuw materiaal opnemen (dacht ik)quote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Poppejans het volgende:
Oeh mooi uurtje wel
Maakt K's choice eigenlijk nog muziek vroeg ik me af. Nu zij een hij is geworden
Mooi macaber duetquote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Bos81 het volgende:
Even een![]()
![]()
voor mensen die denken dat Where the Wild Roses grow een liefdesduet is
Als ze hetgeen wat in het nummer gebeurt in praktijk brengen vind ik het bestquote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is van Suzan en Freek, toch?
Ok lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.quote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze blijven gewoon optreden en nieuw materiaal opnemen (dacht ik)
Je bedoelt Mina.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.
Blijf dat ook apart vinden bij Keith Caputo
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oidquote:
eens. ik ben vroegah wel een paar keer bij een concert van Life of agony geweest (was fantastisch), maar nu heb ik niet meer de behoefte om te gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik, lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.
Blijf dat ook apart vinden bij Keith Caputo
Dat hele albums staat vol macabere duetten.quote:
stond the one i love ook op zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oid![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond the one i love ook op zeker?
Of hij Hof Hoorneman ook een goede bank vindtquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat willen jullie aan God vragen?
Reden om je ouders te ontervenquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oid![]()
![]()
![]()
waarom zou je iets vragen aan iets wat niet bestaat?quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets. Als ik iets wil vragen aan een fictief persoon stuur ik wel een brief naar de Donald Duckquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hele albums staat vol macabere duetten.
En met een liedje van een minuut of twintig waarin Nick Cave langzaam iedereen in o Malleys bar dood maakt.
Murder Ballads!
quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niets. Als ik iets wil vragen aan een fictief persoon stuur ik wel een brief naar de Donald Duck
Wij gaan in april naar het optreden van Nick Cavequote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hele albums staat vol macabere duetten.
En met een liedje van een minuut of twintig waarin Nick Cave langzaam iedereen in o Malleys bar dood maakt.
Murder Ballads!
Ik hoop toch later dood te gaan dan mijn vader. (Moeder leeft inmiddels al niet meer)quote:Op zondag 29 december 2019 10:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Reden om je ouders te onterven
1 van de beste optredens die ik ooit gezien heb in 2018 op DTRHquote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.
is ook, zonde welquote:
1569 is prima onder de 500quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
Ik dacht 'er zegt vast wel iemand anders goeiemorgen, hoef ik er niet weer een post aan te verspillen'quote:
Hij is tamelijk veelzijdig. Zeer intens. En oprecht.quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.
Carolien, jij ook hier?quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht 'er zegt vast wel iemand anders goeiemorgen, hoef ik er niet weer een post aan te verspillen'
helaas dacht iedereen zo
goeiemorgen ouwe reus.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij is tamelijk veelzijdig. Zeer intens. En oprecht.
Jaja, die ja.quote:
Werkelijk? Dat vind ik nou net een van hun mindere platen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop toch later dood te gaan dan mijn vader. (Moeder leeft inmiddels al niet meer)
quote:
quote:
De rest van Nederland heeft al massaal op Coldplay gestemd.1 of meer platen van hun minder in de lijst is helemaal niet erg.quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
verstandig, vind het hier ook onzinnig maar in de auto helemaalquote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga wel op moeten letten zo om in de auto bij een mindere plaat niet heel hard AIDS AIDS AIDS te gaan roepen.
Ja feest!quote:
AID AIDSquote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga wel op moeten letten zo om in de auto bij een mindere plaat niet heel hard AIDS AIDS AIDS te gaan roepen.
Ach, ik moest er ergens wel om lachen hoor. Ik reageerde misschien iets te serieusquote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry.
Was een niet leuk grapje.
O nu je het zegt, ik had het nog niet door. Hoiquote:
niets aan gemistquote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie hebben gemist dat Rick van Velthuysen zijn dertien jaar oude dochter in de studio had zitten vannacht
Attention addictquote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja feest!
Leuk die spontane reacties allemaal
Maar ik vind dat niet zo belangrijk, I'm not an addict of zo.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Deze plaat (dat hele album trouwens) heeft wel een speciale betekenis voor me dus daarom vind ik dat ie hoger moetquote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De rest van Nederland heeft al massaal op Coldplay gestemd.1 of meer platen van hun minder in de lijst is helemaal niet erg.
oh ja... hallo.quote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nu je het zegt, ik had het nog niet door. Hoi
Rick was wel het meest wanstaltige dat ik tot nu heb gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie hebben gemist dat Rick van Velthuysen zijn dertien jaar oude dochter in de studio had zitten vannacht
bottem?quote:
quote:
Pics van zijn dochterquote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
jij nog blij dat je het niet hoorde, das pas ergquote:Op zondag 29 december 2019 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rick was wel het meest wanstaltige dat ik tot nu heb gezien.
Pic van Velthuysenquote:
Zo romantisch hequote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Even wegzwijmelen hoe Nick met een steen het gezicht van Kylie vermorzelt en daarna een roos in haar mond doet.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Even wegzwijmelen hoe Nick met een steen het gezicht van Kylie vermorzelt en daarna een roos in haar mond doet.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Nooit zo aandachtig naar die clip gekeken. Is dit een blundertje van mij?quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Je moet naar de laatste twee coupletten luisterenquote:Op zondag 29 december 2019 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Nooit zo aandachtig naar die clip gekeken. Is dit een blundertje van mij?
knuffelrock 21quote:
Je zou bijna emigreren naar Australië hequote:
Ja, ik weet het verhaal wel. Over een man die Eliza Day met een steen mept, en iets zegt van 'all beauty must die' met een roos in haar mond.quote:Op zondag 29 december 2019 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet naar de laatste twee coupletten luisteren
Crampsquote:Op zondag 29 december 2019 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel waardeloos dat er NIKS van Fever in de lijst staat. Een van de beste popalbums ooit.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarbij rock in dezen een andere betekenis heeft.
Ja want Nathalie Imbruglia ook nogquote:Op zondag 29 december 2019 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je zou bijna emigreren naar Australië he
1 van de beteren ja.quote:Op zondag 29 december 2019 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook nog even de beste Bruce er achteraan
Mooi he, dat doet Coldplay ook altijd zo goed.quote:
Fifteen feet under pure white snowquote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Er moet veeeeul meer Nick Cave in de lijst.
Maar niemand is het er over eens welk nummer dat moet zijn.
Are You the One, Tupelo, Mercy Seat, Do You Love Me, Red Right Hand, 50 ft of pure white snow en Jubilee Street. Met een optie op God is in the House.quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Stagger Lee, duidelijkquote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Heb je nou nog niet genoeg aan je relatie gewerkt?quote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hier ga ik nog even van genieten en dan moeten er dingen gaan gebeuren.
dat is wel een probleem ja. allemaal een top 35 maken, daar een toplijst van maken en die massaal insturen..quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
First things first!quote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ow en die idd,quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg aan je relatie gewerkt?
Kutboeren?quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Isorden het volgende:
Deze was echt wel heel erg genieten op het malieveld in '16
Ik ken weinig van de beste man maar het eerste dat in me opkomt is dat ik vroeger steeds een beetje bang werd wanneer Do you love me weer voorbij kwam op MTV. Die zware stem, dat dreigende.quote:Op zondag 29 december 2019 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Te weinig Rob de Nijs in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Push the sky away, Hallelujah, As I sad sadly by her side, Wheeping songquote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Are You the One, Tupelo, Mercy Seat, Do You Love Me, Red Right Hand, 50 ft of pure white snow en Jubilee Street. Met een optie op God is in the House.
Ja, hier ook. Maar wellicht dat ik dat uitstel tot morgen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |