Als ze hetgeen wat in het nummer gebeurt in praktijk brengen vind ik het bestquote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is van Suzan en Freek, toch?
Ok lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.quote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze blijven gewoon optreden en nieuw materiaal opnemen (dacht ik)
Je bedoelt Mina.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.
Blijf dat ook apart vinden bij Keith Caputo
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oidquote:
eens. ik ben vroegah wel een paar keer bij een concert van Life of agony geweest (was fantastisch), maar nu heb ik niet meer de behoefte om te gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik, lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.
Blijf dat ook apart vinden bij Keith Caputo
Dat hele albums staat vol macabere duetten.quote:
stond the one i love ook op zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oid![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond the one i love ook op zeker?
Of hij Hof Hoorneman ook een goede bank vindtquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat willen jullie aan God vragen?
Reden om je ouders te ontervenquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oid![]()
![]()
![]()
waarom zou je iets vragen aan iets wat niet bestaat?quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets. Als ik iets wil vragen aan een fictief persoon stuur ik wel een brief naar de Donald Duckquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hele albums staat vol macabere duetten.
En met een liedje van een minuut of twintig waarin Nick Cave langzaam iedereen in o Malleys bar dood maakt.
Murder Ballads!
quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niets. Als ik iets wil vragen aan een fictief persoon stuur ik wel een brief naar de Donald Duck
Wij gaan in april naar het optreden van Nick Cavequote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hele albums staat vol macabere duetten.
En met een liedje van een minuut of twintig waarin Nick Cave langzaam iedereen in o Malleys bar dood maakt.
Murder Ballads!
Ik hoop toch later dood te gaan dan mijn vader. (Moeder leeft inmiddels al niet meer)quote:Op zondag 29 december 2019 10:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Reden om je ouders te onterven
1 van de beste optredens die ik ooit gezien heb in 2018 op DTRHquote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.
is ook, zonde welquote:
1569 is prima onder de 500quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
Ik dacht 'er zegt vast wel iemand anders goeiemorgen, hoef ik er niet weer een post aan te verspillen'quote:
Hij is tamelijk veelzijdig. Zeer intens. En oprecht.quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.
Carolien, jij ook hier?quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht 'er zegt vast wel iemand anders goeiemorgen, hoef ik er niet weer een post aan te verspillen'
helaas dacht iedereen zo
goeiemorgen ouwe reus.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij is tamelijk veelzijdig. Zeer intens. En oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |