Wel minder dan Excuse Me, Ban All The Music en If I Get Highquote:
U heeft smaak.quote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Excuse Me vind ik de mooiste van NbT
Het is wel aardig, misschien een beetje te veel van het goede.quote:Op zondag 29 december 2019 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dan ga je nu ff genieten.
Trip switchquote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel minder dan Excuse Me, Ban All The Music en If I Get High
Amsterdam zit niet zoveel structuur in vind ik, dus denk dat andere platen meer jouw ding zijn nog.quote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is wel aardig, misschien een beetje te veel van het goede.
Ga ze maar eens Live zienquote:Op zondag 29 december 2019 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is wel aardig, misschien een beetje te veel van het goede.
Live gezien als voorprogramma. Was meteen omquote:
Ik heb er vooral moeite mee dat de beste man vanaf de eerste noot al gaat schreeuwen.quote:Op zondag 29 december 2019 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amsterdam zit niet zoveel structuur in vind ik, dus denk dat andere platen meer jouw ding zijn nog.
Deden ze Overcome?quote:Op zondag 29 december 2019 09:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Live gezien als voorprogramma. Was meteen om
6/10quote:
hele album is leukquote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best een aardig nummer van de Pepers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |