Jaja, die ja.quote:
Werkelijk? Dat vind ik nou net een van hun mindere platen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
Sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop toch later dood te gaan dan mijn vader. (Moeder leeft inmiddels al niet meer)
quote:
quote:
De rest van Nederland heeft al massaal op Coldplay gestemd.1 of meer platen van hun minder in de lijst is helemaal niet erg.quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef DevFreak het volgende:
Dit jaar niet kunnen stemmen door drukte en gestress helaas. Ben ik er achter gekomen dat A Head Full Of Dreams helemaal op plek #1569 staat
Schaamteloos! Volgend jaar zou die zeker onder de 500 moeten staan
verstandig, vind het hier ook onzinnig maar in de auto helemaalquote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga wel op moeten letten zo om in de auto bij een mindere plaat niet heel hard AIDS AIDS AIDS te gaan roepen.
Ja feest!quote:
AID AIDSquote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga wel op moeten letten zo om in de auto bij een mindere plaat niet heel hard AIDS AIDS AIDS te gaan roepen.
Ach, ik moest er ergens wel om lachen hoor. Ik reageerde misschien iets te serieusquote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry.
Was een niet leuk grapje.
O nu je het zegt, ik had het nog niet door. Hoiquote:
niets aan gemistquote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie hebben gemist dat Rick van Velthuysen zijn dertien jaar oude dochter in de studio had zitten vannacht
Attention addictquote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja feest!
Leuk die spontane reacties allemaal
Maar ik vind dat niet zo belangrijk, I'm not an addict of zo.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Deze plaat (dat hele album trouwens) heeft wel een speciale betekenis voor me dus daarom vind ik dat ie hoger moetquote:Op zondag 29 december 2019 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De rest van Nederland heeft al massaal op Coldplay gestemd.1 of meer platen van hun minder in de lijst is helemaal niet erg.
oh ja... hallo.quote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nu je het zegt, ik had het nog niet door. Hoi
Rick was wel het meest wanstaltige dat ik tot nu heb gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie hebben gemist dat Rick van Velthuysen zijn dertien jaar oude dochter in de studio had zitten vannacht
bottem?quote:
quote:
Pics van zijn dochterquote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
jij nog blij dat je het niet hoorde, das pas ergquote:Op zondag 29 december 2019 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rick was wel het meest wanstaltige dat ik tot nu heb gezien.
Pic van Velthuysenquote:
Zo romantisch hequote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Even wegzwijmelen hoe Nick met een steen het gezicht van Kylie vermorzelt en daarna een roos in haar mond doet.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Even wegzwijmelen hoe Nick met een steen het gezicht van Kylie vermorzelt en daarna een roos in haar mond doet.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Nooit zo aandachtig naar die clip gekeken. Is dit een blundertje van mij?quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |