SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ok, ik geef toe, dat zat op een of andere manier zo in mijn herinnering. Deze valt bij nader inzien mee.quote:
Bedank ons maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
Jullie zullen het nooit geloven, maar ik had een paar weken geleden een pubquiz met collega's. En mijn team won omdat ik zoveel van de muziekvragen wist
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
Jullie zullen het nooit geloven, maar ik had een paar weken geleden een pubquiz met collega's. En mijn team won omdat ik zoveel van de muziekvragen wist
Dat gebeurt mij nou ook altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
Van ons geleerd natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
Get the fuck outta herequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
Klinkt als mij. Ik heb altijd de muzieksecties bij pubquizzen gedomineerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
Hoiquote:
van mij ook ja..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suzie Q was denk ik het eerste nummer dat ik kende van CCR.
Hier net zo. Hoort er gewoon inquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijft toch fijne muziek ookal heb ik er niet direct iets mee
Ik niet, ik zal komend uur een echt ess uurlijstje maken zodat je snapt waarom dit zo bijzonder isquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als mij. Ik heb altijd de muzieksecties bij pubquizzen gedomineerd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, heel grappig verhaal over die achternaam van de drummert...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Isorden het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke anekdote over baarden en achternamen?
ZZ Top heeft dit nummer naakt ingezongen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Isorden het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke anekdoten over baarden en achternamen?
Had ie een baard?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dit jaar met eigen ogen aanschouwd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, heel grappig verhaal over die achternaam van de drummert...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Isorden het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke anekdote over baarden en achternamen?
Ah dank je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Zorro het volgende:
Wisten jullie al dat die drummer van die baarden die dus geen baard heeft dat ie dan wel zo heet, Baard dus maar dan in het Engels dat het dan Beard is en dat die naderen dan wel baarden hebben maar dan weer niet zo heten en zo?
Dan kun je best blij zijn met een lange baard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
ZZ Top heeft dit nummer naakt ingezongen.
precies!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef essnhills het volgende:
Het heeft gewoon nut, al die uren hier met de top2000
I can't stand the rain was dat voor mij. Suzie Q heb ik leren kennen door de 'voorloper' van de top2000, namelijk de Top100 Allertijden dat door Veronica altijd op Goede Vrijdag werd gedraaid. Daar heb ik een hoop nummers van leren kennen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet ook altijd 85% van de antwoorden neerpennen omdat de rest het niet weet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als mij. Ik heb altijd de muzieksecties bij pubquizzen gedomineerd.
Ik kende voor de Top 2000 mijn klassiekers vooral van huis uit en van VH1.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:20 schreef livelink het volgende:
[..]
I can't stand the rain was dat voor mij. Suzie Q heb ik leren kennen door de 'voorloper' van de top2000, namelijk de hemelse 100 (of zoiets) dat door Veronica altijd op Goede Vrijdag werd gedraaid. Daar heb ik een hoop nummers van leren kennen.
Have You Ever Seen The Rain hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:20 schreef livelink het volgende:
[..]
I can't stand the rain was dat voor mij. Suzie Q heb ik leren kennen door de 'voorloper' van de top2000, namelijk de hemelse 100 (of zoiets) dat door Veronica altijd op Goede Vrijdag werd gedraaid. Daar heb ik een hoop nummers van leren kennen.
Topquote:
Dus geen no nut december?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef essnhills het volgende:
Het heeft gewoon nut, al die uren hier met de top2000
Ja ik heb eenzelfde probleem, vraag mij iets over rare muziek van vroeger en ik weet het, vraag me iets over iets wat alleen in Nederland echt bekend is geweest en ik sta met m'n mond vol tandenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd 85% van de antwoorden neerpennen omdat de rest het niet weet.Zal vanavond ook zo zijn, maar het verschil wordt dan altijd gemaakt bij de vragen die ik niet weet, meestal van lokale bands. Dus ik ben zeg maar de haas van het stel en dan mag de rest de eindsprint inzetten voor de winst.
Ja, dan heb je net dat ene nummer dat op het puntje van je tong zit wat je uiteindelijk de punt voor de eerste plaats kostquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd 85% van de antwoorden neerpennen omdat de rest het niet weet.Zal vanavond ook zo zijn, maar het verschil wordt dan altijd gemaakt bij de vragen die ik niet weet, meestal van lokale bands. Dus ik ben zeg maar de haas van het stel en dan mag de rest de eindsprint inzetten voor de winst.
Dat was een goed uurtje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef Poppejans het volgende:
Huilen. Door m'n werk vanmorgen Nirvana en KoRn gemist,teruglezen hier maakte het een beetje goed.
ja ik ken m ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I can't stand the rain van CCR, moet ik eens opzoeken
Ik wil het niet weten...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef djenneke het volgende:
Wat is die man met die slinger allemaal aan het doen?
hoiquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
December is altijd wel een beetje Nuts iddquote:
En soms denk ik nog dat de 90's minder dan 10 jaar geleden zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Over een week is 20 years ago today gewoon 2000.
Ik haal nu ook gewoon alles door elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I can't stand the rain van CCR, moet ik eens opzoeken
quote:
Bizar ja. We worden oud.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Built To Last van Melee is 3 jaar geleden uitgebracht toch? En Whenever Wherever van Shakira 6 jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Is het ook, mensen hier die verkondigen in 1993 geboren te zijn zijn hooguit 15.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
En soms denk ik nog dat de 90's minder dan 10 jaar geleden zijn
Of Have you ever seen the rainquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haal nu ook gewoon alles door elkaar![]()
Who'll stop the rain zal het dan wel zijn.
Ja bizar hequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
7.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het ook, mensen hier die verkondigen in 1993 geboren te zijn zijn hooguit 15.
Dus ik ben hooguit 18?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het ook, mensen hier die verkondigen in 1993 geboren te zijn zijn hooguit 15.
Ik ben gewoon stiekem in 1982 geboren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
ja je verwacht het niet..quote:
Ik word oudquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Que si que no is toch ook gewoon maximaal 10 jaar oud en niet 20?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Built To Last van Melee is 3 jaar geleden uitgebracht toch? En Whenever Wherever van Shakira 6 jaar?
Ik las dat John Lennon gisteren doodgeschoten is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Built To Last van Melee is 3 jaar geleden uitgebracht toch? En Whenever Wherever van Shakira 6 jaar?
Bizar, heel bizar. Dat lijkt echt zo extreem niet lang geledenquote:
Dat is een mooi jaar kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stiekem in 1982 geboren.
Mag je hopenquote:
Het is iet s met rain in ieder geval. Ik trek me nu maar weer onopvallend terug uit dit topicquote:
haha waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is iet s met rain in ieder geval. Ik trek me nu maar weer onopvallend terug uit dit topic![]()
Bedankt voor de existentiële crisisquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Zelf ook uit '90 maar ik ben deze maand pas 29 gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik ben geboren in 1990. Over minder dan een maand word ik 30
Klopt mentaal gezien helemaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
zo oud al? jeetje... bijna volwassenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef essnhills het volgende:
Idd, dit zag niemand aankomenquote:
De wijsheid zal je vanaf dan om de oren vliegen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef essnhills het volgende:
Legaal fappen op (beelden van) meisjes uit 2002.quote:
Niet doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is iet s met rain in ieder geval. Ik trek me nu maar weer onopvallend terug uit dit topic![]()
vorig jaar ook al gehoord?quote:
Toch had jij wel graag eerder geboren willen zijn denk ikquote:
Ja, de Dire Straits waren vorig uur ook al.quote:
Wel vervelend dat er dan nog steeds 2 mogelijkheden zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Broekiequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelf ook uit '90 maar ik ben deze maand pas 29 geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dan wil ik met de hele club naar Woodstockquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug met zijn allen? Missen we meteen ook een heleboel bagger muziek
Never look back! Het is een tweede keer nooit beter dan de eerste keer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
Kunnen we niet gewoon terug met zijn allen? Missen we meteen ook een heleboel bagger muziek
Wegens stuitend gebrek aan parate kennis...quote:
Yup, ik haal de mierenlokdoos tegen de milleniumbugquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
Dit had ik niet willen missen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef Nizno het volgende:
Ben ik toch blij dat we NWS hebben op FOK!, had ik bijna de commotie gemist
NWS / Weer commotie om Top 2000, kijker doet zich voor als Taghi
Die bestaat toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh dit is een of andere knipversie?
Misschien hoef ik straks niet meer mijn ID te laten zien als ik een flesje wijn wil kopen bij de supermarktquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo oud al? jeetje... bijna volwassen
Goeden planquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan wil ik met de hele club naar Woodstock
Ja maar wat is terug? Terug naar de 80's lijkt me prima, maar daar zijn de mensen uit de 90's het vast niet mee eens want die doen dan nog niet mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
ach MTheBassman en Essnhills zijn er ook gewoon...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wegens stuitend gebrek aan parate kennis...
Doe niet zo nostalgisch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef djenneke het volgende:
dat dacht ik ook toen ik het lasquote:
Radio2 heeft een edit.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
BroekieJa ja doe maar stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wie denk je dat wint, Bart, Ruud of Willem?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, ik haal de mierenlokdoos tegen de milleniumbug
Dacht ook van niet, maar Radio 2 heeft gewoon het intro er vanaf geknipt.quote:
wat een vreugdevolle dag zal dat zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien hoef ik straks niet meer mijn ID te laten zien als ik een flesje wijn wil kopen bij de supermarkt
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo'n opmerking had ik kunnen verwachten
Kutkip, Sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie denk je dat wint, Bart, Ruud of Willem?
Nah, was 2 weken geleden nog bij de tandarts, verstandskiezen zijn nog nergens te bekennenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De wijsheid zal je vanaf dan om de oren vliegen!
Klopt, maar ze zijn zo lekker mellow.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Al die nummers van deze band klinken wel hetzelfde.
Ben die van me al jaren kwijtquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, was 2 weken geleden nog bij de tandarts, verstandskiezen zijn nog nergens te bekennen
Hoeft van mij eigenlijk niet per se.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zou mooi zijn als volgend jaar An Ocean In Between The Waves of Nothing to Find er ook in staan
Nou ja, dat is dan maar jammer hoor, die moeten daar dan maar (niet) mee leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar wat is terug? Terug naar de 80's lijkt me prima, maar daar zijn de mensen uit de 90's het vast niet mee eens want die doen dan nog niet mee.
En dan is dit de geknipte versie. Moet je nagaan.quote:
Ruud natuurlijk, zal toch niet dat mensen op die saaie Bart stemmen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie denk je dat wint, Bart, Ruud of Willem?
Ik daag je uit, ik weet vast nog minderquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wegens stuitend gebrek aan parate kennis...
Wat een gezemel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan is dit de geknipte versie. Moet je nagaan.
wel lekker hoor..quote:
Jij wint pubquizes, niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik daag je uit, ik weet vast nog minder
Ik ben 38 en ze zijn nooit op komen dagen. We schijnen een stapje verder te zijn in de evolutie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, was 2 weken geleden nog bij de tandarts, verstandskiezen zijn nog nergens te bekennen
Bart en Sabinequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ruud natuurlijk, zal toch niet dat mensen op die saaie Bart stemmen?
Wat krijgen we zo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Als er straks iemand door de intro begint te praten ga ik die persoon dood maken.
Ik ben ook vet stoerquote:
Hummie van den Tonnekreek, echt zo'n uitdrukking die je vooral in de 90s hoorde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
You can check out any time you like, but you can never leave.
Dat is een vrij heftige reactie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Als er straks iemand door de intro begint te praten ga ik die persoon dood maken.
Pas met hun tweede plaat echt doorgebroken, eerste plaat is eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ze touren schijnbaar al sinds 2007, hier zijn ze echt nog niet zo heel lang bekend toch?
Ach, ik was sowieso laat met wisselen, dus je weet het nooit bij mij of ze stiekem toch nog komenquote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was het vorig jaar niet de volle 11 minuten?
Nee die Ruud is leuk... Met z'n stomme dichte ogen en knuffel gemompelquote:
Skippen ze dan meteen door naar het enige deel wat er toe doet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht alweer op de vervelende knipversie van Free Bird.
Nagorno Karabach ken ik dankzij de Armeense inzending van ESF 2016 die met het vlaggetje daarvan zat te wapperen en daar gedoe mee kreeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hummie van den Tonnekreek, echt zo'n uitdrukking die je vooral in de 90s hoorde.
Net als Nagorno Karabach.
Dit was anders al zeker zes minuten te lang wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de altijd vervelende Ruud de Wild voor de rest van de Top 2000 zijn stembanden breekt.
Dat is al jaren toch?quote:
uhoh, here comes the pleurisquote:
Gecondoleerd.quote:
In mijn hoofd is iemand uit 2000, nog steeds een jaar of 8.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef Cee het volgende:
Ja, maar daarin wordt ook de helft geknipt. Die versie is echt bagger. De eerste 4 minuten eraf knippen zou efficienter zijn jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Skippen ze dan meteen door naar het enige deel wat er toe doet?
Jarenlange studie is daaraan voorafgegaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij wint pubquizes, niet zo bescheiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jarenlange studie is daaraan voorafgegaanHeb je ons wel bedankt in je overwinningsspeech?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, beetje overbodige opmerking nu je het zegt ja.quote:
Is dit een verkapte uitnodiging?quote:
Ja, bij mij ook. Ik ben ook gewoon nog maar 30quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn hoofd is iemand uit 2000, nog steeds een jaar of 8.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe maar Rory Gallagher met Going to my Hometown
Moet zeggen dat ik Freebird best overrated vind, maar als ze de intro van 4 minuten zouden inkorten tot zeg 30 seconden zou ik er echt geen probleem mee hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daarin wordt ook de helft geknipt. Die versie is echt bagger. De eerste 4 minuten eraf knippen zou efficienter zijn ja
Ik wist wel dat die solo lang duurde, maar wat duurde die solo lang live.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Skippen ze dan meteen door naar het enige deel wat er toe doet?
mis je niets aanquote:
Ik heb nog een leuk bedankje opgestuurd gekregen. Jij niet, begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je ons wel bedankt in je overwinningsspeech?
Ohja dat kan ook ja. Ik heb ook zo'n pees bij mijn polsen niet. Wij zijn gewoon wat verder ontwikkeldquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 38 en ze zijn nooit op komen dagen. We schijnen een stapje verder te zijn in de evolutie.
Niks mis met 30.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Ik ben ook gewoon nog maar 30
Nee, zal vast verloren zijn geraakt in de post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk bedankje opgestuurd gekregen. Jij niet, begrijp ik?
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je ons wel bedankt in je overwinningsspeech?
Hij doet dit nu voor het derde jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat is er met Ruud en de top 2000, want normaal is hij toch wel vrij normaal?
Het klinkt meer als een soort degeneratiequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook ja. Ik heb ook zo'n pees bij mijn polsen niet. Wij zijn gewoon wat verder ontwikkeld
Ja je hebt hier ook zo veel post(s)quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zal vast verloren zijn geraakt in de post.
Thinking of Youquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Tris het volgende:
Op deze plek had iets van Lenny Kravitz kunnen staan.
Same. En ik ben van '99quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
15,5 topic achter-ish.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
@:DagoDuck Hoe lopen we inmiddels op de 2017 reeks index?
Er zijn ook mensen die hebben een deel van de hersenen niet. We gaan vooruit,quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook ja. Ik heb ook zo'n pees bij mijn polsen niet. Wij zijn gewoon wat verder ontwikkeld
Mijn nichtje is geboren in 2004, die is nu 15. Vorige week was ze echt nog 3 ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HOE KAN JIJ DAN AL TYPEN. JE BENT 9.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Same. En ik ben van '99
Zijn we toch alweer 1 of 2 topics ingelopen vandaag, maar op dit tempo halen we het dus nietquote:
Mijn dochter van 2010 is bijna 10quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nichtje is geboren in 2004, die is nu 15. Vorige week was ze echt nog 3 ofzo.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een soort degeneratie
Die heb ik hier maar opgezet, bevalt primaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook 4'33 kunnen staan.
Die is te lang. Dan moeten ze hem afkappen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook 4'33 kunnen staan.
Mijn dochter is 9, die kan gewoon typen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Cee het volgende:
[..]
HOE KAN JIJ DAN AL TYPEN. JE BENT 9.
Op de 31e was het toen wel teringgezellig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zijn we toch alweer 1 of 2 topics ingelopen vandaag, maar op dit tempo halen we het dus niet
Hoe kan je al een dochter van 10 hebben, je bent uit '82, je bent 17.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn dochter van 2010 is bijna 10![]()
If You Can't Say No wel toch? Stemlijstgenot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Is toch triest dat die man er maar met 2 nummers in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |