quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie even verlaten. Dag lieve mensen. Voor de andere mensen: Jullie zijn eigenlijk toffer.
Het staat in ieder geval veeeeeeel te laag.quote:
Ik hoop dat je aan de straat woont.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Lig trouwens ziek op de bank. Heb net mijn maaginhoud door de voordeur naar buiten gestuurd.
Beterschap!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Lig trouwens ziek op de bank. Heb net mijn maaginhoud door de voordeur naar buiten gestuurd.
Beterschap mexiquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Daar ben je even klaar mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit respect voor Mexi zal ik voorlopig geen fapdoekgrappen meer maken
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze doen op de plek van Fix you? Ik ben voor.
Maar die beste man heeft wel tissues nodig hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat je nooit op dat punt zou komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |