quote:Hij liep daar in de stad
'S Avonds laat
Plotseling aan de overkant
Zag hij ze staan
Iemand riep „Je hoort niet bij ons“
Love Like Blood...
But, if you're thinkin' about my baby
It don't matter if you're black or white
Het is FOK!ken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja. FOK!en is oorlog. Waar is van Basten die "sieg heil" roept?
Van de week naar Jojo Rabbitquote:
Doe ik eigenlijk standaardquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al ben ik nu al van plan volgend jaar alle 4 die dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij te nemen, vind het wel lekker een weekje niks moeten aan t eind van het jaar
Laterquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie even verlaten. Dag lieve mensen. Voor de andere mensen: Jullie zijn eigenlijk toffer.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie even verlaten. Dag lieve mensen. Voor de andere mensen: Jullie zijn eigenlijk toffer.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Lig trouwens ziek op de bank. Heb net mijn maaginhoud door de voordeur naar buiten gestuurd.
Ziek van het werk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Lig trouwens ziek op de bank. Heb net mijn maaginhoud door de voordeur naar buiten gestuurd.
Dat is zuurquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inmiddels 10 keer live geziendus met recht een van mijn favoriete bands
Indrukwekkendquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef MaJo het volgende:
Arctic Monkeysik was bij hun eerste concert in Nederland
Beterschap, Mexquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Spuit 11, wees blij dat ik het uitroepteken tenminste gebruik in trgenstelling tot 97% van de usersquote:
Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Minder drinken Mex!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Zoiets.quote:
Dus je zegt eigenlijk dat wij minder tof zijn dan de mensen waar je heen gaat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef djenneke het volgende:
Beterschap! Teveel Mexicano's?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Beterschap Mex!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 100 gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |