Ohhh... Dat zou me een partijtje geil zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Naakt gespeeld én gezongen...
[ afbeelding ]
dat heb ik idd wel eens in een topic hier gelezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oudjaarsavond 1997, en Marco deed ook gewoon mee![]()
Oh hallo, hoiquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Naakt gespeeld én gezongen...
[ afbeelding ]
Ik heb het zelfs ooit gecoverd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar er zijn mensen die naar deze meuk luisteren? Vrijwillig? Elke keer op weer?
't Is de waarheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar er zijn mensen die naar deze meuk luisteren? Vrijwillig? Elke keer op weer?
Ik begrijp Marco ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naakt met haar spelen
Marco is een vreemdganger. En Italiaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Marco is een flat earther
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
HONTquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naakt met haar spelen
Gekoppeld door Vanessaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp Marco ook wel.
Een bordjesomdraaister of de mooiste pianiste van Nederland, dan is de keuze niet zo moelijk...
Enige nummer van het gelijknamige album dat ik te pruimen vind. Ik vind dat zoooo'n baggeralbum. Luid en Duidelijk vind ik dan weer wel 1 van zijn beste. Samen met Zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is De Bestemming trouwens zo ruim gestegen? Is daar een verklaring voor? Is dat gedaan in Beste Zangers ofzo?
De waarheid komt soms hard aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |