VEVOEDquote:
Of Boswandelingquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pina Colada is denk ik een van de weinige drankjes waarvan ik vrij rap over mn nek ga
Moet heel mooi zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben in (Seat) Cordoba geweest.
Toen ie op Pinkpop stond, die solo's telkensquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef Bugno3 het volgende:
Mayergod
Altijd mooie aanblik bij optredens, dat er allemaal bakvisjes komen kijken voor zn liedjes en dat hij dan driekwartier rauwe blues gaat spelen
Omdat die van Tom Petty wat saaiig is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef sasquatsch het volgende:
Waarom staat deze hoger dan Tom Petty?
Nou die is ook niet meer zo gezelligquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Geef mij Tom Petty maar...
Drink al 20 jaar geen zoete rommel meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Tris het volgende:
[..]
Of Boswandeling![]()
Razz met Sinas hier. En eigen gemaakte blauwebessenlikeur.
Hou zou je dit dan noemen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat die van Tom Petty wat saaiig is.
Ik gok eerder omdat die minder bekend is bij den jongere medenmensch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat die van Tom Petty wat saaiig is.
Hey ik rij in een Pruis terwijl ik een Mustang zou willen, dus jij bent een stapje dichterbij nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |