Weer een belachelijke hoeveelheid kaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het woord klok zit in klokklokklok (burp) toch
Heb nog een fles piña colada cocktail staan, twijfel alleen of het nog goed isquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te halen, dus hou het bij wijn vandaag. Nog niet begonnen overigens.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, je doet een uurwerk in de blender...
Je drinkt het op...
Wat hoor je dan?Goed gedichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
Pina Colada is denk ik een van de weinige drankjes waarvan ik vrij rap over mn nek gaquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog een fles piña colada cocktail staan, twijfel alleen of het nog goed isIs wel een winters drankje toch.
Ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pina Colada is denk ik een van de weinige drankjes waarvan ik vrij rap over mn nek ga
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Zal vast op weinig medestanders kunnen rekenen hier, maar deze versie is mooier dan die van Tom Petty.
Piña colada is juist een van de weinige drankjes die ik lekker vind. Vind doorgaans alcohol echt niet te zuipen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pina Colada is denk ik een van de weinige drankjes waarvan ik vrij rap over mn nek ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |