KKKKKKKKKKKKquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Belachelijke hoeveelheid kaas is de juiste hoeveelheid kaas
Gisteren werd ik voor gek verklaard dat ik rond 12:30 u nog vroeg of ik al bier kon drinken, dus denk het wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het al tijd voor bier en chips?
Precies dit. Op een gegeven moment had ik het wel even gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
Nu hij niet meer zo grijs gedraaid wordt, vind ik het wel een aardig nummer.
Paar leuke nummers, maar als geheel wel wat minder.quote:
Hebben ze een nieuw album ja? Helemaal niets van meegekregenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt wel weer tijd om ze weer eens live te zienalleen dat nieuwe album is echt slaapverwekkend
De R zit in de klok toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het al tijd voor bier en chips?
Instant klassieker man, dit hoor je over 20 jaar nog.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
KKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKK
Net even wat bier gehaald. Staat nu te koelen.quote:
Pharrell is briljant, maar dan wel in de rauwe r&b/hip hop stijl.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef Kyran het volgende:
Daft Punk![]()
Pharrell Williams![]()
Toch is Get Lucky![]()
Van begin dit jaar geloof ik? Echt geen hol aanquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuw album ja? Helemaal niets van meegekregen
Het woord klok zit in klokklokklok (burp) tochquote:
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk vanuit m'n woonkamer uit op het dorp waar die naam vandaan komt. Wat een toeval.
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd de 12 zit in de klok
Ik heb geen zin om te halen, dus hou het bij wijn vandaag. Nog niet begonnen overigens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net even wat bier gehaald. Staat nu te koelen.
Ja, je doet een uurwerk in de blender...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het woord klok zit in klokklokklok (burp) toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ben in (Seat) Cordoba geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk vanuit m'n woonkamer uit op het dorp waar die naam vandaan komt. Wat een toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |