“Dan had je maar beter moeten spelen.....”twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:39:55Vincent van der Voort blijft de gemoederen bezighouden in Ally Pally.. 😂😂#rtl7darts #darts https://t.co/5zEpEloX5x reageer retweet
Waar ze dan ook de helft van afpakken. Voor van Gerwen mag ik hopen dat hij niet de helft afstaat aan zijn management. Waarom huurt hij zijn vrouw of broer niet in als manager? Één persoon die fulltime werkt kan toch wel al zijn kaartjes, hotels e.d. regelen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Mansjester het volgende: [..] Zij zullen hopelijk ook wel zorgen voor extra sponsorinkomsten
Hahahaha hij is echt mad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
De afsluiting als samenvatting:“Dan had je maar beter moeten spelen.....”twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:39:55Vincent van der Voort blijft de gemoederen bezighouden in Ally Pally.. 😂😂#rtl7darts #darts https://t.co/5zEpEloX5x reageer retweet
[ afbeelding ]
@:Zipportal
PriceGodquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef polderturk het volgende:
Vandaag ben ik voor
Beaton
Humphries
Lewis
De Zwaan
Durrant
Whitlock
Voor wie zijn jullie?
Price en Dobey. Rest zelfde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef polderturk het volgende:
Vandaag ben ik voor
Beaton
Humphries
Lewis
De Zwaan
Durrant
Whitlock
Voor wie zijn jullie?
Die man moet zichzelf niet zo serieus nemen gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Vóór dit fragment, zat die speknek nog grappig te doen over Belgen. Sfeer sloeg gelijk om.
[ afbeelding ]
Dat wist je niet?quote:
Wat is hier gaande?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Vóór dit fragment, zat die speknek nog grappig te doen over Belgen. Sfeer sloeg gelijk om.
[ afbeelding ]
Jawel, vroeg me alleen af of Dimi ook zo genoemd werd. Net als Kim. En vast ook wel Ronny. En Max Hopp. En Steve West. Zo komen we een eind natuurlijk. Koloniseren kun je lerenquote:
Hahahaha, wtf. Die was goed.quote:
en in dezelfde stoel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef wimderon het volgende:
Voor mijn gevoel zit Co al het hele WK in deze zelfde blouse.
STOP HIERMEE.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is Dekker op de plaats van Roland.
Jan is op zich oké maar hij heeft zijn gezicht tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is Dekker op de plaats van Roland.
Fout gevoel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef wimderon het volgende:
Hij stottert ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jan is op zich oké maar hij heeft zijn gezicht tegen.
Co heeft de blues.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef wimderon het volgende:
Van de caller mag je ook wel iets meer intelligentie verwachten dan van een darterquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:38 schreef wimderon het volgende:
Krijgt hij de moeilijkste van het hele toernooi
Een Russ kom je ook bij elke vervelende discotheek tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Van de caller mag je ook wel iets meer intelligentie verwachten dan van een darter
Mijn broek bevindt zich dan op enkelhoogte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef BB-King het volgende:
Mijn ramen beslaan altijd als Beaton in beeld is.
Dit dansje lijkt op een half mislukte Macarenaquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit dansje lijkt op een half mislukte Macarena
Ik moest even de boel tellen voor HET SPEL der spellen.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moest even de boel tellen voor HET SPEL der spellen.
@haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moest even de boel tellen voor HET SPEL der spellen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef BB-King het volgende:
Stukje klefheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik eet een broodje bapao
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Falco het volgende:
LABANAUSKAS MOET GOED SPELEN VANDAAG!!!
Ja, niet normaal. Eigenlijk was alleen Klaasen een lastige loting voor hem, van te voren weet je al dat Evans, Bunting en Beaton/Labanauskas geen spelers zijn die ineens boven zichzelf uit gaan stijgen tegen vGerwen.quote:
Broekje gaat weer uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef BB-King het volgende:
Beaton zijn pijlen penetreren het bord als messen in boter. Wat een geile worp!
Had Wade verwacht ipv Beaton/Labanauskas, maar die had MvG waarschijnlijk ook geen partij kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Eigenlijk was alleen Klaasen een lastige loting voor hem, van te voren weet je al dat Evans, Bunting en Beaton/Labanauskas geen spelers zijn die ineens boven zichzelf uit gaan stijgen tegen vGerwen.
Noord-HollandGodenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten.
Niet mijn brood.
Ik moest dit ook Googelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten.
Niet mijn brood.
Kijk! Da's informatie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd draait om het darten mensen.
vGerwen vindt Wade nooit een leuke tegenstander. White zou ook nooit winnen van vGerwen maar op zijn minst moet vGerwen dan nog zijn best doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had Wade verwacht ipv Beaton/Labanauskas, maar die had MvG waarschijnlijk ook geen partij kunnen geven.
Nooit tegen hem...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen [...] halve finale speelt ie tegen Aspinall, Lewis of Dimitrigod, betekent dus dat vGerwen de gehele top 10 ontloopt tot aan de finale.
ik had broederquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Niet mijn brood.
Belachelijk. Hopelijk maakt Gerwyn Price hem met de grond gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen vindt Wade nooit een leuke tegenstander. White zou ook nooit winnen van vGerwen maar op zijn minst moet vGerwen dan nog zijn best doen.
Een halve finale speelt ie tegen Aspinall, Lewis of Dimitrigod, betekent dus dat vGerwen de gehele top 10 ontloopt tot aan de finale.
En nu het pad van Pricequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen vindt Wade nooit een leuke tegenstander. White zou ook nooit winnen van vGerwen maar op zijn minst moet vGerwen dan nog zijn best doen.
Een halve finale speelt ie tegen Aspinall, Lewis of Dimitrigod, betekent dus dat vGerwen de gehele top 10 ontloopt tot aan de finale.
Zit jij op Tinder?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Vrouw krijgt al wekenlang ongevraagd Tinderdates aan de deur die seks willen
https://www.ad.nl/tech/vr(...)eks-willen~a5cd6f38/
(lol)
BELGISCHE MIDDAGSEKS.
Er is al 3 keer dezelfde man met een sigaar bij mij aan de deur geweest die denkt dat ik zijn tv kom maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Vrouw krijgt al wekenlang ongevraagd Tinderdates aan de deur die seks willen
https://www.ad.nl/tech/vr(...)eks-willen~a5cd6f38/
(lol)
BELGISCHE MIDDAGSEKS.
Valt best goed te hosselen op fok.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zit al op FOK, dat is al erg genoeg.
Helaas niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Valt best goed te hosselen op fok.
Heb ik weinig van gemerkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Valt best goed te hosselen op fok.
Had ie eigenlijk altijd alquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef Vriezzer het volgende:
De Kirk heeft de mooiste 180 van alle callers ontwikkeld. Baas.
Hopelijk haalt Aspinall de halve finale, die kan nog wel voor elkaar krijgen. Al blijft Mikey dik favoriet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef PSVCL het volgende:
Amateuristisch niveau die.Van Gerwen krijgt een gratis route richting de finale
Lee Towenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef JanCees het volgende:
labanauskas wtf is dat voor land dan
Litouwen, duhh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef JanCees het volgende:
labanauskas wtf is dat voor land dan
Die gaat het hem wel lastig maken idd maar niet genoeg om MvG te stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Aspinall de halve finale, die kan nog wel voor elkaar krijgen. Al blijft Mikey dik favoriet.
Veel stellen huren hem in als Bull.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn weinig darters die zo goed kunnen bullen als Beaton
Waarvan 50% naar werk derden (manager). Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef JanCees het volgende:
hadden jullie gelezen van de zwaan dat die 1600 per maand verdient met zijn baan en darten een extraatje is (lol)
2 ton aan prijzengeld in 2 jaar allen
en belasting natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarvan 50% naar werk derden (manager). Koekoek.
die daarvan ook al zijn reis- en verblijfkosten betalen. Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarvan 50% naar werk derden (manager). Koekoek.
Gaat lastig met broekie uit voor Beaton.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik maak me zorgen. Dit topic gaat niet echt snel.
Bruce SpendleyGod.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef Vriezzer het volgende:
De Kirk heeft de mooiste 180 van alle callers ontwikkeld. Baas.
wat wil je hiermee zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef Vriezzer het volgende:
Even grofweg...
180 - 142 = 38 topics.
38 * 301 = 11.438 posts.
Oké...
Casual middagje voor JR en Stijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef Vriezzer het volgende:
Even grofweg...
180 - 142 = 38 topics.
38 * 301 = 11.438 posts.
Oké...
stuken???? @onlogischquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef polderturk het volgende:
Die Labanauskas mag na deze wedstrijd gelijk een paar kamers bij mij stuken.
Einde tijdperk mr Bean?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bean begint zich zorgen te maken.
Zelfs Bean had dit wel aan zien komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bean begint zich zorgen te maken.
Beaton eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:21 schreef Vriezzer het volgende:
Labawauskas kan best een potje speren. Degelijke speler.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
laten we een expert erbij halen
@:haags_kwartiertje
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:21 schreef BB-King het volgende:
Komop jongens, kwaliteit boven kwantiteit.
Elke post moet een speciale boodschap zijn die de discussie doorstuwt naar ongekende hoogtes!
Lol.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef BB-King het volgende:
Daar wonen wel allemaal Litouwers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:23 schreef Falco het volgende:
Fun fact: Lee Towers komt niet uit Litouwen
niet gekliktquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef polderturk het volgende:
Gerard Joling kan best goed zingen (NPO1).
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:21 schreef BB-King het volgende:
Komop jongens, kwaliteit boven kwantiteit.
Elke post moet een speciale boodschap zijn die de discussie doorstuwt naar ongekende hoogtes!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef polderturk het volgende:
Gerard Joling kan best goed zingen (NPO1).
Moet dit.quote:
Kim tegen Dumfriesquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik denk dat Labanauskas meer kans maakt tegen MVG dan Beaton.
5 versus 0quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
5 versus 0
Beaton gaat denken leuk en aardig eindelijk weer eens zover gekomen dus hier verliezen is ook niet zon ramp.
MVG kan een griepje krijgen (maggewoonniegebeurenklaar!)quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind 10% een zeer optimistische inschatting.
JanCees zijn act is acts van users na doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die heks. Die heb je ondertussen al 800x gepost.
Of een bierAANSLAG te verwerken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
MVG kan een griepje krijgen (maggewoonniegebeurenklaar!)
Ik begreep gisteren dat dat onder de noemer 'humor' valt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
JanCees zijn act is acts van users na doen.
Weetjewattis als je gewoon een griepje heb dan kan het toch zwaar wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Kopiko het volgende:
MVG kan een griepje krijgen (maggewoonniegebeurenklaar!)
alsof ik geen eigen acts hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
JanCees zijn act is acts van users na doen.
Dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat dat onder de noemer 'humor' valt.
IK SCHRIK ME KAPOT MAN!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of een bierAANSLAG te verwerken.
Zwaar is-ie soberso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weetjewattis als je gewoon een griepje heb dan kan het toch zwaar worden
Ikvoelmegoed!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mettallenrespect maar die moet ik toch gewoon verslaan
Fake newsquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom heeft ze dan een relatie met een vrouw??
Wright heb een probleemquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef Coco. het volgende:
Zin in de dartshow van Zwaangod vanavond.
Ja, 100%.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Een van deze spelers wordt toch de volgende walkover voor MVG?
Ja, morgenavond om 20:10. Je kan dan net zo goed even twee afleveringen van The Walking Dead kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Kijken mensen nog naar The Walking Dead? Dat is een beetje alsof je nu nog naar The Simpsons kijkt ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, morgenavond om 20:10. Je kan dan net zo goed even twee afleveringen van The Walking Dead kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |