quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef BB-King het volgende:
Mijn ramen beslaan altijd als Beaton in beeld is.
Stukje klefheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik eet een broodje bapao
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Falco het volgende:
LABANAUSKAS MOET GOED SPELEN VANDAAG!!!
Ja, niet normaal. Eigenlijk was alleen Klaasen een lastige loting voor hem, van te voren weet je al dat Evans, Bunting en Beaton/Labanauskas geen spelers zijn die ineens boven zichzelf uit gaan stijgen tegen vGerwen.quote:
Broekje gaat weer uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef BB-King het volgende:
Beaton zijn pijlen penetreren het bord als messen in boter. Wat een geile worp!
Had Wade verwacht ipv Beaton/Labanauskas, maar die had MvG waarschijnlijk ook geen partij kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Eigenlijk was alleen Klaasen een lastige loting voor hem, van te voren weet je al dat Evans, Bunting en Beaton/Labanauskas geen spelers zijn die ineens boven zichzelf uit gaan stijgen tegen vGerwen.
Noord-HollandGodenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten.
Niet mijn brood.
@:Zipportal
Ik moest dit ook Googelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten.
Niet mijn brood.
Kijk! Da's informatie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd draait om het darten mensen.
vGerwen vindt Wade nooit een leuke tegenstander. White zou ook nooit winnen van vGerwen maar op zijn minst moet vGerwen dan nog zijn best doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had Wade verwacht ipv Beaton/Labanauskas, maar die had MvG waarschijnlijk ook geen partij kunnen geven.
Nooit tegen hem...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen [...] halve finale speelt ie tegen Aspinall, Lewis of Dimitrigod, betekent dus dat vGerwen de gehele top 10 ontloopt tot aan de finale.
ik had broederquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Niet mijn brood.
Belachelijk. Hopelijk maakt Gerwyn Price hem met de grond gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen vindt Wade nooit een leuke tegenstander. White zou ook nooit winnen van vGerwen maar op zijn minst moet vGerwen dan nog zijn best doen.
Een halve finale speelt ie tegen Aspinall, Lewis of Dimitrigod, betekent dus dat vGerwen de gehele top 10 ontloopt tot aan de finale.
En nu het pad van Pricequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen vindt Wade nooit een leuke tegenstander. White zou ook nooit winnen van vGerwen maar op zijn minst moet vGerwen dan nog zijn best doen.
Een halve finale speelt ie tegen Aspinall, Lewis of Dimitrigod, betekent dus dat vGerwen de gehele top 10 ontloopt tot aan de finale.
Zit jij op Tinder?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Vrouw krijgt al wekenlang ongevraagd Tinderdates aan de deur die seks willen
https://www.ad.nl/tech/vr(...)eks-willen~a5cd6f38/
(lol)
BELGISCHE MIDDAGSEKS.
Er is al 3 keer dezelfde man met een sigaar bij mij aan de deur geweest die denkt dat ik zijn tv kom maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Vrouw krijgt al wekenlang ongevraagd Tinderdates aan de deur die seks willen
https://www.ad.nl/tech/vr(...)eks-willen~a5cd6f38/
(lol)
BELGISCHE MIDDAGSEKS.
Valt best goed te hosselen op fok.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zit al op FOK, dat is al erg genoeg.
Helaas niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Valt best goed te hosselen op fok.
Heb ik weinig van gemerkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Valt best goed te hosselen op fok.
Had ie eigenlijk altijd alquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef Vriezzer het volgende:
De Kirk heeft de mooiste 180 van alle callers ontwikkeld. Baas.
Hopelijk haalt Aspinall de halve finale, die kan nog wel voor elkaar krijgen. Al blijft Mikey dik favoriet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:04 schreef PSVCL het volgende:
Amateuristisch niveau die.Van Gerwen krijgt een gratis route richting de finale
Lee Towenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef JanCees het volgende:
labanauskas wtf is dat voor land dan
Litouwen, duhh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef JanCees het volgende:
labanauskas wtf is dat voor land dan
Die gaat het hem wel lastig maken idd maar niet genoeg om MvG te stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Aspinall de halve finale, die kan nog wel voor elkaar krijgen. Al blijft Mikey dik favoriet.
Veel stellen huren hem in als Bull.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn weinig darters die zo goed kunnen bullen als Beaton
Waarvan 50% naar werk derden (manager). Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef JanCees het volgende:
hadden jullie gelezen van de zwaan dat die 1600 per maand verdient met zijn baan en darten een extraatje is (lol)
2 ton aan prijzengeld in 2 jaar allen
en belasting natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarvan 50% naar werk derden (manager). Koekoek.
die daarvan ook al zijn reis- en verblijfkosten betalen. Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarvan 50% naar werk derden (manager). Koekoek.
Gaat lastig met broekie uit voor Beaton.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik maak me zorgen. Dit topic gaat niet echt snel.
Bruce SpendleyGod.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:06 schreef Vriezzer het volgende:
De Kirk heeft de mooiste 180 van alle callers ontwikkeld. Baas.
wat wil je hiermee zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef Vriezzer het volgende:
Even grofweg...
180 - 142 = 38 topics.
38 * 301 = 11.438 posts.
Oké...
Casual middagje voor JR en Stijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:18 schreef Vriezzer het volgende:
Even grofweg...
180 - 142 = 38 topics.
38 * 301 = 11.438 posts.
Oké...
stuken???? @onlogischquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:19 schreef polderturk het volgende:
Die Labanauskas mag na deze wedstrijd gelijk een paar kamers bij mij stuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |