quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit dansje lijkt op een half mislukte Macarena
Ik moest even de boel tellen voor HET SPEL der spellen.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moest even de boel tellen voor HET SPEL der spellen.
@haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moest even de boel tellen voor HET SPEL der spellen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:41 schreef BB-King het volgende:
Mijn ramen beslaan altijd als Beaton in beeld is.
Stukje klefheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik eet een broodje bapao
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Falco het volgende:
LABANAUSKAS MOET GOED SPELEN VANDAAG!!!
Ja, niet normaal. Eigenlijk was alleen Klaasen een lastige loting voor hem, van te voren weet je al dat Evans, Bunting en Beaton/Labanauskas geen spelers zijn die ineens boven zichzelf uit gaan stijgen tegen vGerwen.quote:
Broekje gaat weer uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:53 schreef BB-King het volgende:
Beaton zijn pijlen penetreren het bord als messen in boter. Wat een geile worp!
Had Wade verwacht ipv Beaton/Labanauskas, maar die had MvG waarschijnlijk ook geen partij kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Eigenlijk was alleen Klaasen een lastige loting voor hem, van te voren weet je al dat Evans, Bunting en Beaton/Labanauskas geen spelers zijn die ineens boven zichzelf uit gaan stijgen tegen vGerwen.
Noord-HollandGodenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:55 schreef Coco. het volgende:
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten.
Niet mijn brood.
@:Zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |